banner58

CHP’den Erdoğan’a: Kılıçdaroğlu’yla canlı yayına var mısın?

CHP, MİT TIR’ları soruşturmasının Kemal Kılıçdaroğlu’na uzanabileceğini ima eden Cumhurbaşkanı Erdoğan’a sosyal medya platformu twitter üzerinden seslendi: “Kılıçdaroğlu’yla canlı yayına var mısın?”

CHP’den Erdoğan’a: Kılıçdaroğlu’yla canlı yayına var mısın?

CHP, MİT TIR’ları soruşturmasının Kemal Kılıçdaroğlu’na uzanabileceğini ima eden Cumhurbaşkanı Erdoğan’a sosyal medya platformu twitter üzerinden seslendi: “Kılıçdaroğlu’yla canlı yayına var mısın?”

13 Ağustos 2017 Pazar 22:10
1274 Okunma
CHP’den Erdoğan’a: Kılıçdaroğlu’yla canlı yayına var mısın?

‘Casusluk’ iddiasıyla tutuklanan CHP İstanbul milletvekili Enis Berberoğlu’yla Kılıçdaroğlu arasında bağlantı çıkabileceğini öne süren Erdoğan şunları söylemişti: “Ülkenin aleyhine işlediği suçtan dolayı cezaevinde bulunan bir milletvekiliyle ilgili konunun kendisine kadar ulaşmasından endişe ettiği için şimdiden ön almaya, suyu bulandırmaya çalışıyor. Eğer yakında, bu içeride olan zatla alakalı Kılıçdaroğlu’nun bağlantısı çıkarsa şaşmayın ha!”

Cumhurbaşkanı, 8 Ağustos’ta Trabzon’da yaptığı konuşmada da CHP lideri hakkında aynı imada bulunmuştu.

Erdoğan’ın bu ifadeleri üzerine kampanya başlatan CHP’liler, cumhurbaşkanını Kılıçdaroğlu’yla canlı yayında tartışmaya çağırdı.

Twitter’da #ErdoğanKılıçdaroğluİleCANLIyayınaVarmısın etiketi altında paylaşılan mesajlardan bazıları şöyle; 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.08.2017 22:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hadi len 2017-08-14 01:14:22

Aydın denen trol. Boş konuşuyosun. Bu boş yorumlara ne kadar maaş alıyosun. Vatan haini.

Avatar
tc 2017-08-14 01:46:09

aydin sen kendini o dedigin yere koymussun

Avatar
hasan ali 2017-08-16 20:44:34

kendisi gelemezde köpekleride gelemez hodri meydan

Avatar
Antalyalı Attalos 2017-08-14 10:42:05

Uzunçalar da biliyorki Gökçek Kılıçdaroğlu nun karşısında kuyruk sokumuna kadar nasıl terleyip de rezil olduysa,o da aynı duruma düşecek.Onun için mıcırı yemez.

Avatar
NEVZAT 2017-08-14 06:59:53

Yukarıda bir eşek varmış,baş harfi ayıymış

Misafir Avatar
cvap DİNLEYELİM 2017-08-14 09:36:03 @NEVZAT

Aydın bey gayet doğru söylemiş. bazı yorumcular anlamıyor gerçekleri. tabi çakal a fındık versen yemez, illada leş olacak . anylayana sivrisinek saz...

Beğenmedim! (4)
Avatar
aydın 2017-08-14 00:02:28

önce kılıçtaroglu kıvırtmayı bırak,hem hdp yi tebrige git hem şehit cenazesine bunu senin miden nasıl kaldırıyor bu düpedüz halkı eşek yerine koymaktır aferdersiniz

Avatar
kommic duruma düşenlere 2017-08-14 08:38:31

fare file haber göndermiş gel senle boks yapalım diye; fil haber göndermiş evinde dev aynası var senin değilmi? fare kendini dev aynasında görüyorumş . :-))))))))))))

Misafir Avatar
akp.üyesi ve üye olmayanı.sonucu..%13 2017-08-22 15:24:45 @kommic duruma düşenlere

ilk seçimde.akp% 13..chp..%33..yeni parti %55..mhp. %3..saadet %1.hdp.%3
işte gerçekler budur.boşuna nefes tüketme..
% 3 emekliye verenin akibeti üyesi sayısındadır..11 milyon akp. üyesi...BEREKET VERSİN maaşlıdırlar..üye olmayanlarda by bay diyecekler. sonuç % 13.. İNŞALLAHHHH ALLAH DAHADA DÜŞÜRSÜN..AMİN..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2017-08-16 13:16:24 @kommic duruma düşenlere

kılıçdaroğlu kendini dev aynasında görüyor aslında hiç bişesi yok. birde senaryoları avrumadan abd den gelmese.

Beğenmedim! (4)
Avatar
vatandaş 2017-08-14 09:04:09

itibarı yerlerde sürünen kılıçşdaroğlunun değerini yükseltecekler RTE bu ayaga gelmez