banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP’den ‘Zarrab notası’na ilk yorum

Dışişleri Bakanlığı tutuklu yargılanan Reza Zarrab için verdiği yazılı 'nota'ya CHP'den ilk tepki geldi. CHP'li Muharrem İnce, "Askerlerimizin başına çuval geçirildiğinde 'Ne notası? Müzik notası mı?' diyen AKP hükümeti hayırsever! vatandaş Reza için ABD’ye nota vermiş" dedi.

CHP’den ‘Zarrab notası’na ilk yorum

Dışişleri Bakanlığı tutuklu yargılanan Reza Zarrab için verdiği yazılı 'nota'ya CHP'den ilk tepki geldi. CHP'li Muharrem İnce, "Askerlerimizin başına çuval geçirildiğinde 'Ne notası? Müzik notası mı?' diyen AKP hükümeti hayırsever! vatandaş Reza için ABD’ye nota vermiş" dedi.

15 Kasım 2017 Çarşamba 22:17
CHP’den ‘Zarrab notası’na ilk yorum

Dışişleri Bakanlığı ABD'de tutuklu yargılanan Reza Zarrab için ABD'ye yazılı bir nota verdi, “Zarrab nerede?” diye sordu. Notada “Zarrab’ın can güvenliğinden endişe duyulduğu” belirtildi ve nerede bulunduğu konusunda bilgi verilmesi istendi.

CHP’DEN İLK YORUM

Dışişleri Bakanlığı’nın verdiği nota’ya CHP’den ilk yorum geldi. CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce sosyal medya hesabından açıklamada bulundu.
İnce “Askerlerimizin başına çuval geçirildiğinde ‘Ne notası? Müzik notası mı?’ diyen AKP hükümeti hayırsever! vatandaş Reza için ABD'ye nota vermiş” dedi.

“ÇUVAL” OLAYI

4 Temmuz 2003 günü Kuzey Irak’ın Süleymaniye kentindeki karargâhta bir binbaşı komutasındaki 11 Türk Silahlı Kuvvetleri mensubu Amerikan 173. Hava İndirme Tugayı’na bağlı askerlerce bir baskın sonucu derdest edilmiş, başlarına çuval geçirilmişti. Askerler 60 saat alıkonulmuştu.

“NE NOTASI MÜZİK NOTASI MI?”

AKP Genel Başkanı ve dönemin Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD’ye nota verilmesini isteyen muhalefete de “ne notası veriyorsun, müzik notası mı” diye cevap vermişti.
Erdoğan şöyle demişti:

“‘Bir olay olduğunda ‘pat’ diye onun üzerine atlanmaz. Atalarımız tecrübenin neticesinde bunu dile getirmişler. Bize, öfkeyle kalkarak değil, olgunlukla kalkarak ve olgunlukla kararlarımızı almak yakışır. Bu göçebe devlet olmamamızın bize verdiği olgunluktur. Biz asırları aşmış, kökü binlerce yılı aşmış bir tarihten geliyoruz. Bunun bir deneyimi var.

Öyle kalkıp nota verecek misiniz? Ne notası veriyorsun? Onu söyledim… Müzik notası mı? Olayı teşhis edeceksin, derinliğine teşhis edeceksin, anlayacak, bileceksiniz, ha verilmesi neyse ondan sonra verirsin. İki tane ortak arasında dargınlık olduğu zaman, bu dargınlığı nasıl gideririz, ona çalışılır. Ortak, ‘yanlış yapıldı’ diye ortaklığı bozmaz…”
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.11.2017 00:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nihat 2017-11-15 22:21:49

paraya gore nato veriliyor

Misafir Avatar
MUSTAFA BALBYIN yazısı ve şifreleri. 2017-11-16 10:32:49 @nihat

27 Kasım'da başlayacak olan Rıza Zarrab davasının Türkiye'yi, Türk-Amerikan ilişkilerini ve Türkiye'nin uluslararası alandaki konumunu etkileyeceği şimdiden görülüyor. Etki nasıl olacak? Bu iki soruyu sütuna yatırmadan önce davanın boyutlarını sıralayalım. Şu aşamada üç boyut görünüyor. Birinci ve ABD açısından en önemli olan iddia şu: Zarrab ve onun etrafındaki faaliyetler ABD'nin çıkarlarına zarar verdi. İkinci iddia; Türkiye, Birleşmiş Milletler -˜in İran'a uygulanmasını istediği ambargoyu deldi. Üçüncüsü; Zarrab merkezli ticari faaliyetlerde yolsuzl...***********BALBAY bir gazeteci ayrıca birde chp milletvekili ama görünkü adam ABD yargısına resmen tüyo veriyor ve Türkiyeyi nasıl suçlarlar ip uçlarınıda veriyor. yüce Türk halkı bu chpbaraj altında kalmazsa işimiz içeridede dışarıdada zor olacak ona göre. chp siz Türkiye huzur bulacak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Türkiye sevdalısı 2017-11-16 08:59:05 @nihat

chp hdp ve Türkiyenin düşmanları hep Türkiyede bir olumsuzluk olsun diye bekleşiyorlar. ihanet içinde bekleyenler beklesin. biz Allah rızasını gözeterek vatanımıza sahip çıkacağız rabbim bizi inşaAllah mahçup etmez. kimseyede boyun eydirmez. Önce Allah sonra halkımız bizim yardımcımız, destekçimiz olsun diyoruz. zaten bu ikisi olursa bize yeter ülkemize yeter.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
dostlar 2017-11-16 08:55:17 @nihat

İnce incee atıyorrun büyük büyük. siz gerçekten siyasetçimisiniz? siz gerçekten Türkiyenin çıkarlarını istiyormusunuz? bence HAYIR. çuval l ı ne çabuk bulup önünüze koydunuz. 1 hükümet o zaman gerekeni yaptı, gerekeni konuştu peki siz ana muhalefet partisi olarak ne dediniz o konuda? ne söylediniz? yine Türkiyeyi suçladınız. şimdi zarrab meselesi ah be ince ah keşke Ülkemiz milletimiz adına bişeyler söylemiş olsanız. ama yok yok siz ancak Türkiyenin hükümetini karalarsınız gayeniz ise bilinmiyor. ikdtidar olmak bile değil sizn gayenz. çünkü millet sizi görüyor kime çalıştığınızı iyi görüyor size oy vermeyecekler. ama niyetiniz ne onu bende bilmiyorum. saklanıyorsunuz çünki. bir fetöcüleri savunuyorsunuz, bir hdp teröre yardım eden leri savunuyorsunuz, bir rusyadan bir avrupadann yana oluyorsunuz siz sahi kime hizmet ediyorsunuz?

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ekonomik darbe 2017-11-16 00:45:16

Ekonomik darbe diyorlar ama bence isin rengi oyle degil ulke ekonomisi gercekden zorda bunu en iyi mehmet simsek biliyor ve vatandasin altinlarina yoneldi ulkede ciddi bir ekonomi sorunu var ama hala milyonlara daire satilmaya calisiliyor ve su anda zarrap davasi bir kaos getirebilir ikdidar tedbirleri almali isler cok ciddi abd den bankalarimiza buyuk cezalara karsi devletimiz fon olusturmali halki panikletmemeli tedbirlerini almali bisey olmazla gidersek buyuk bir buhran yasatabilir bunlar cunku halki panikletip bankalara mevduat cekip piyasadan doviz toplatirlarsa ulke olarak batariz ben cok tedirginim hemde cok kandile bayrak dikecegiz ama abd ekonomizi ne hale sokacak ben acikcasi korkuyorum

Avatar
Murat 2017-11-16 04:51:39

Bu trollerin cumhuru yuzunden kabile devleti olduk.

Avatar
LAZ 2017-11-16 07:54:42

ZARRAP DENEN VATANSİZA GOSTERDİKLERİ DEGERİ TURKİYEYE GOSTERSELERDİ SİMDİ BU MEMLEKET PARSEL PARSEL SATİLMAZDİ .... BU NEYİN KORKUSUDUR SİZİN HAKKİNİZDA ALACAKLARİNİ ALDİLAR ONDAN .....

Avatar
akp nin yolunu acan bahcelidir 2017-11-16 01:05:16

57. hükûmet döneminde 2000 Türkiye Finansal Krizi, 2001 Türkiye ekonomik krizi ve "Kara Çarşamba" olarak da tarihe geçen Cumhuriyet tarihinin en büyük krizlerinin çıkması 57. hükûmetin sonunu hazırlamıştı. 2002'de Başbakan Bülent Ecevit'in sağlık durumunun kötüleşmesi ile ilgili tartışmalar başladı. Bu tartışmalar üzerine Başbakan yardımcısı Devlet Bahçeli, 7 Temmuz 2002'de aldığı kararla 3 Kasım 2002'de seçim yapılmasını istedi.

Avatar
ilginc 2017-11-16 01:07:01

ecevit ekonomik kriz yaratilarak devrildi AKP basa getirildi simdi yine ayni sahnemi sergilenecek

Avatar
nadir çitçi 2017-11-16 08:46:57

notanın verilmesi güzel birşey fakat askerlerimizin başına çuval geçirilmesi ve o insanlar suçsuzken askeri mah.2 general tatmin olacak diye yargılanmasınıda unutmamak lazım.ozaman hükümet neden nota vermedi onuda çıkıp delikanlı gibi anlatması lazım.amerikancı generallerinde personel vuralımmı dediğinde ne dediklerinide o amerikancı generallerin açıklaması lazım.

Avatar
Cemal hanoglu 2017-11-16 07:24:52

Ne hayirsevermiş bu feza be
Adam baştan inin açıklarının anahtarı bu carpana çalışma ları ondan