banner87

CHPli Aldan'dan Reza Zarrab iddiası: Cezaevinde değil!

CHP Muğla Milletvekili Ömer Süha Aldan Meclis'te yaptığı konuşmada Reza Zarrab'ın cezaevinde olmadığını iddia etti.

CHPli Aldan'dan Reza Zarrab iddiası: Cezaevinde değil!

CHP Muğla Milletvekili Ömer Süha Aldan Meclis'te yaptığı konuşmada Reza Zarrab'ın cezaevinde olmadığını iddia etti.

16 Kasım 2017 Perşembe 16:15
CHPli Aldan'dan Reza Zarrab iddiası: Cezaevinde değil!

Aldan, ”Zarrab büyük olasılıkla FBI’ın tanık koruma çerçevesinde bir yerde tuttuğu kişi konumundadır” dedi.
Reza Zarrab’tan 5 gün boyunca haber alınamadığı iddiası sonrası Dışişleri Bakanlığı harekete geçerek ABD’ye nota vermişti. Bugün de Bekir Bozdağ, “ABD’den yanıt geldi’ diyerek. Reza Zarrab’ın sağlık durumunun iyi olduğu açıklamış ancak nerede olduğu hakkında konuşmamıştı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.11.2017 16:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali Dogru 2017-11-16 23:37:54

Aaa halen akp yi savunabilecek (hangi yüzle) 2 yüzsüz kalmış.. Haydiii vatandaş hep beraber suratlarına tükürüyoruuuuuuz

Misafir Avatar
ali yanlış a cevap---ege 2017-11-17 08:41:32 @Ali Dogru

Rüzgara doğru tüküren kendi yüzüne tükürür. rüzgar size doğru esiyor sizi süpürüp götürecek bir rüzgar esiyor ve sizin tükürüklerinizde kendi yüzünüze pislik olarak yapışıyor. etrafı kirletmeden inşlaAllah defolup çukurlara dökülürsünüz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
biricik 2017-11-16 17:42:40

yahu bu chp de bir tane bir taneee aklı başında insan yokmu*yahu bunların hepsi sallıyor. yahu bunalrı seçmemi yerleştirmişler chp ye? vah kardeşlerim vahh ve bu parti Türkiyede ana muhalefet partisi! ne acınacak durumumuz var değilm? ama çaresi var sandığa bunları gömeceğiz.

Avatar
siyaseten 2017-11-16 18:17:14

kısır bir tavuk anlamış sahibi onu gözden çıkardığını . yummu gözünü hayale dalmış hemde nasıl hayel bir günde tam otuz yumurta yumutladığını hayel etmiş ve başlamış yumurta yaptıktan sonra tavukların çıkardığı seslerı gıgggg gıııg gııııgg gııık demeye. sahibi demiş ulaaa bunu keseceyimi anladı bak nasılda yumurtladı. koşup tavuğun yanına gelmiş altına bakmışki yumurta falan yokkk. sahibi gereyini yapmış tabi. şimdi chp yönetim kadrosu sahiplerine yaranmak için hükümete saldırıyor, Yatırımlara engel oluyor olmaya çalışıyorlar . yoksa sahipleri yani ağa babaları kulaklarını çekecek . garipler mecburiyetten yapıyorlar ama acıyorm kendilerine zavallılar.

Misafir Avatar
tesbit 2017-11-17 08:44:17 @siyaseten

gece kuşları sarhoş ve cünüp olarak ne yaptıklarını bilmeden şeytana uşaklık edip hükümete, akp ye , saldırıyorlar. bunları avrupa satın almış besliyor bunların yemleri avrupadandır. Türkiyede bile yaşamıyor bu saldırganlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siverek.. 2017-11-16 21:36:47 @siyaseten

akpye değil chp.ye ve iyi partiye oy vereceğiz.
biricik ve siyaseten...seçimden sonra akp.nin vak vakları gibi vak vak vak vak..ötersiniz..
bin tane oy hakkımız var 1 tane akp.ye vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SASMAMAK ELDE DEIL 2017-11-17 00:41:25

BUNLARIN HEPSI ZARABIN ONUNE YAPTMIS KENDILERINI YIRTIYORLAR BIR UCKAITCI DOLANDIRICI HIRSIZ ICIN ULAN ULKEMIZ OLAN TURKIYEYI SOYAN IRANA AKTARAN ZARAP DEILMI