CHP’li Özkan’dan doların durdurulamayan artışıyla ilgili dikkat çeken paylaşım

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan, resmi sosyal medya hesabı Twitter üzerinden Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ve dolara ilişkin dikkat çeken bir video paylaşımında bulundu

CHP’li Özkan’dan doların durdurulamayan artışıyla ilgili dikkat çeken paylaşım

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan, resmi sosyal medya hesabı Twitter üzerinden Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ve dolara ilişkin dikkat çeken bir video paylaşımında bulundu

12 Nisan 2018 Perşembe 19:42
CHP’li Özkan’dan doların durdurulamayan artışıyla ilgili dikkat çeken paylaşım

Tuncay Özkan kişisel sosyal medya hesabı Twitter'dan Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci'ye ilişkin dikkat çeken bir video paylaştı.

“EKONOMİ BAKANI NE DEDİ DOLAR NE OLDU… Türk ekonomisi kimlere emanet… İşte kronolojik dökümü…” mesajıyla paylaşılan videoda, Zeybekci'nin doların artışına ilişkin yorumlarına yer veriliyor.

BENZER SÖYLEMLER

Özkan’ın paylaştığı videoya göre dolar 2 lira 32 kuruş iken, Bakan Zeybekci'nin söyledikleri ile dolar 4 lira 12 kuruş olduğundaki söylemleri benzer… Video, kronolojik olarak doların artışıyla birlikte Bakan Zeybekci'nin yaptığı, ancak söylediklerinin gerçekleşmediği açıklamalara yer veriyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.04.2018 20:55
Anahtar Kelimeler:
Tuncay özkanCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-12 19:54:53

İktidar Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
hüso 2018-04-13 08:38:47 @Vatandaş

Ökan Ecevit dönemini özledi. devlete gecelik 1500 faizle borç verip devleti soymayı özledi bunlar. emekli maaşı memur maaşı ödenemiyor, hazinede para yok yaygarası yapıp sonra kendi devletine faiş fuhuş faizle borç veren Özkan tipleri bu günkü ekonomi hakkında konuşma hakkına sahip değiller. Türkiyeyi İMF nin baskısı altında yıllarca ezdiren Özkan ve tipleri söz söyleme hakkında değil ekonomi hakkında.

Beğenmedim! (0)
Avatar
erol 2018-04-13 00:46:22

doları tayyip kontrol ediyor günaydın kolay para kazanma yolunu bulmuş ne alaka diyecek olan varsa onun amk ben bankacıyım bana iş öğretmeyin

Avatar