CHP’li Sağlar’dan birlik çağrısı

CHP Mersin Milletvekili Fikri Sağlar, aday gösterilmemesine tepki gösterenlere, sosyal medya hesabından, "Fikri Sağlar yok diye, bu vekil o vekil yok diye CHP'ye oy vermeyeceğim derseniz, yeni Sağlar'lar, yeni İnönü'ler, yeni Ecevit'ler çıkmasını önlemiş olursunuz" diye seslendi.

CHP’li Sağlar’dan birlik çağrısı

CHP Mersin Milletvekili Fikri Sağlar, aday gösterilmemesine tepki gösterenlere, sosyal medya hesabından, "Fikri Sağlar yok diye, bu vekil o vekil yok diye CHP'ye oy vermeyeceğim derseniz, yeni Sağlar'lar, yeni İnönü'ler, yeni Ecevit'ler çıkmasını önlemiş olursunuz" diye seslendi.

22 Mayıs 2018 Salı 21:46
CHP’li Sağlar’dan birlik çağrısı

CHP’nin 27’nci Dönem Milletvekili aday listesinde yer almayan Mersin Milletvekili Fikri Sağlar, sosyal medya hesabı üzerinden birlik çağrısı yaptı.

Aday listelerinin YSK’ya gönderilmesi öncesi CHP’nin Mersin il ve ilçe örgütlerinin istifası ettiği ile ilgili iddiaların asılsız çıkmasından duyduğu memnuniyeti de dile getiren Sağlar, “Mersin il ve ilçe örgütlerimizin istifası ile ilgili basında çıkan haberlerin doğru olmaması hepimizi sevindirmiş ve mücadelemizi güçlendirmiştir.

Başta il ve ilçe başkanlarımız ve milletvekili adaylarımız olmak üzere, 24 Haziran’da demokrasiye hep birlikte sahip çıkacağız” dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 23:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yeni Sağlar'lar...... ::))))))) şaka mı bu AQ ??? 2018-05-22 22:01:15

.

Misafir Avatar
chpli 2018-05-23 10:58:50 @yeni Sağlar'lar...... ::))))))) şaka mı bu AQ ???

CHP ABD ajanları dolu. Atatürkçü kalmadı. chp ye oy vermeyeceğim .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inan 2018-05-23 10:57:36 @yeni Sağlar'lar...... ::))))))) şaka mı bu AQ ???

İnönüler haa. ezanı Türkçe okutan İnönüler ha? yazıklar olsun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Katiller 2018-05-23 09:40:03 @yeni Sağlar'lar...... ::))))))) şaka mı bu AQ ???

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, çam ağaçlarına bakarak kış nasıl geçecek diye zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı en garanti korunaklı yeriniz kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yok yeni nine'ler...... ::))))))) heheheh 2018-05-22 22:06:17

.

Avatar
İşte bu 2018-05-22 23:57:54

Fikri Sağlar Bey Adam Gibi Adam 24 Haziranda demokrasiye hep birlikte sahip çıkacağız” dedi. Tebrikler

Misafir Avatar
ben nine'ye sahip çıkmak istiyrım ! 2018-05-23 02:39:59 @İşte bu

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-22 23:58:20

Muharrem Ince

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI = NİNE ! 2018-05-23 02:41:40 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

;)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-05-23 04:39:28

Afrin isgal destekçisi bir pust konumuna dustugun tarihe not edilmistir.

Avatar
Doğu Perinçek Galaksinin dışında 2018-05-22 23:58:56

ANLADIK DA DEVLET BAHCELI NERDE ???? mars mi venus mu nerde ??? dolar oldu 4.66 millet borc bataginda herseye zam bahcelinin haberi yok sanki varsa yoksa CUMHUR ITTIFAKI ANLAMIS DEGILIM BAHCELIYE NASIL ULASIRIZ TELEPATI YOLUYLA MI ????

Avatar
IMF YE BORC BITTI PEKI DIGER BORCLAR 2018-05-22 23:59:38

AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor AKP 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı IMF YE BORC 23 MILYAR DOLARDI BUNUNLA OVUNULURMU ?? AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek

Avatar