banner87

CHP’li vekiller sırtını döndü…Meclis'te Süleyman Soylu protestosu

27. Dönem TBMM yemin töreninde yemin eden eski İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yemin sırası kendisine geldiğinde değişik bir protestoyla karşılaştı.

CHP’li vekiller sırtını döndü…Meclis'te Süleyman Soylu protestosu

27. Dönem TBMM yemin töreninde yemin eden eski İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yemin sırası kendisine geldiğinde değişik bir protestoyla karşılaştı.

07 Temmuz 2018 Cumartesi 21:14
CHP’li vekiller sırtını döndü…Meclis'te Süleyman Soylu protestosu

CHP'li milletvekilleri, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu TBMM'de yemin ettiği esnada arkalarını dönerek protesto etti.

Sözcü'de yer alan habere göre Soylu yemin ederken bazı CHP’li milletvekilleri sırtını döndü ve Soylu’nun yemini bitene kadar bu şekilde bir protesto gerçekleştirdi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
CHPSoyluYeminTBMM
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cami duvarı 2018-07-07 23:39:57

Bu Bakan efendi bir çok kez Cami duvarına işemiştir kimsenin sevdiği biriside deyil.zaten Akape de de sevilmiyor.

Misafir Avatar
OSMAN YILMAZ 2018-07-09 10:22:01 @Cami duvarı

Kim kimi sevmiyor hayırdır Süleyman soylunun yaptığı icraatlar say say bitmez kefenini ortaya koyarak çıkmıştır bu adam.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-07-07 21:34:54

Hergün şanlı CHP ye kin kusuyor normaldır

Misafir Avatar
Dogru 2018-07-08 09:51:50 @Trabzonlu Hayati dayı

Terörün anasını siken cehape zihniyetinin pisliklerini terör ile bağlantısını acık acık konusan Süleyman beye sırt çevirmek kahpeliktir orospoiu çocukluğudur. Ne oldu ulen yavşaklar zorunuza mı gitti terörle mücadele.. Pis zihniyet.. Daha cok mıhlayacagız sizin arkasında durdurgunuz kahpe cocuklarını... Yavsaklar zihniyetsiz pislik cehape

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydın 2018-07-07 21:37:32

niye dönüyorsunuz adam haklı,heem hdp yi ziyaret edin o da pkk yı desdeklesin asker sehit etsin,başkası da bir laf söyledimi protesto edin,kendinize gelin

Avatar
D 2018-07-07 22:06:15

Aydın efendi ziyaretçileri sen görmedin her halde sanıyorum şaşkın ördekler vardır kıçindan kuma gömermiş şense komple kuma gömülüp kalmışın sana günaydın derler hala uykudasın uyan artık bari bırakın delikanlı ol doğruları gördüğünü söyle MaşAllah seni yalan Medine'sine bağlasalar AlimAllah fırıldaga döner makine yalancının şahidi senin gibi şiracı olur.

Misafir Avatar
Dogru 2018-07-08 14:18:44 @D

Terörün anasını siken cehape zihniyetinin pisliklerini terör ile bağlantısını acık acık konusan Süleyman beye sırt çevirmek kahpeliktir orospoiu çocukluğudur. Ne oldu ulen yavşaklar zorunuza mı gitti terörle mücadele.. Pis zihniyet.. Daha cok mıhlayacagız sizin arkasında durdurgunuz kahpe cocuklarını... Yavsaklar zihniyetsiz pislik cehape G

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydın Sen soysuz Kanal faresisin 2018-07-07 23:37:39

lan aydın seni bir elime gecirsem varya sen kimin picisin.yüzde yüz Ermeni picisin

Misafir Avatar
Dogru 2018-07-08 14:19:20 @Aydın Sen soysuz Kanal faresisin

Terörün anasını siken cehape zihniyetinin pisliklerini terör ile bağlantısını acık acık konusan Süleyman beye sırt çevirmek kahpeliktir orospoiu çocukluğudur. Ne oldu ulen yavşaklar zorunuza mı gitti terörle mücadele.. Pis zihniyet.. Daha cok mıhlayacagız sizin arkasında durdurgunuz kahpe cocuklarını... Yavsaklar zihniyetsiz pislik cehape G

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-07-07 21:22:20

.

Avatar
Emine 2018-07-07 22:26:50

Kahr olsun tüm dönme ve dönek Bizans/Trabzon-Rum Fasistleri

Avatar
Nazım Arat 2018-07-08 00:57:38

Şehit cenazelerine Chp yöneticisinin alınmaması talimatı doğru ise çok büyük ayıp.
Camiye kimin alınıp alınmayacağını beyan etme yetkisini kendinde görüyor ise hem dinen hem insanlık ve ahlaken daha büyük ayıp.
Lakin terör konusunda ezber bozan çok başarılı bir iç işleri bakanıdır