CHP’liler Soylu’yu böyle protesto etti!

'CHP'lileri şehit cenazesine almayın' diye talimat veren İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Meclis'teki yemin töreninde protesto edildi. Soylu'nun kürsüye gelişi sırasında salonu terk eden CHP'liler, Soylu'nun yemin etmesinin ardından salona geri döndüler.

CHP’liler Soylu’yu böyle protesto etti!

'CHP'lileri şehit cenazesine almayın' diye talimat veren İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Meclis'teki yemin töreninde protesto edildi. Soylu'nun kürsüye gelişi sırasında salonu terk eden CHP'liler, Soylu'nun yemin etmesinin ardından salona geri döndüler.

10 Temmuz 2018 Salı 15:53
CHP’liler Soylu’yu böyle protesto etti!

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’ne geçişin ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan birlikte çalışacağı yardımcısını ve bakanları belirledi. Dün gece açıklanan yeni Bakanlar Kurulu’nda yer alan 16 bakan ve Cumhurbaşkanı Yardımcısı Meclis’te yemin etti.

SOYLU PROTESTO EDİLDİ

TBMM Genel Kurul salonunda düzenlenen yemin töreninde yemin sırası İçişleri Süleyman Soylu kürsüye çıkarken CHP’ler tarafından protesto edildi.

Bakan Soylu yemin için kürsüye çağrılırken CHP'liler Genel Kurul Salonu'nu terk etti. Bu protestoya karşılık AKP ve MHP sıralardan alkış ve tezahürat sesleri yükseldi. Soylu'nun yemin etmesinin ardından solunu ter eden CHP'liler yeniden yerlerine döndü.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Süleyman SoyluCHPMeclis
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-10 16:29:59

ASKER KATILLERINI MECLISE SOKANLARIN AKAPE OLDUĞUNU BILEN YALAKA XS NIKLI YORUMCU TROL.ALLAHTAN KORKMADAN ÇAMUR ATIYORSUN LAVUK.UTAN ,UTAN...ŞEREFSİZ........!

Misafir Avatar
chp bitmiş kardeşim. 2018-07-11 08:40:38 @Mavi göz,sarı saç.

Akılsız akıllarınca PROTOSTO etmişler. bunlara milletvekili değilde emir kulu denir. her an satılmaya kiralanmaya vedava hizmetlere gönderilmeye hazır kuzular.. yazık yazık kos koca milletvekilliği makamınakavuşmuşlar düştükleri duruma bakınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-07-10 17:38:45 @Mavi göz,sarı saç.

ULEN AQ salakları terör yalamaları göt verenler... cehapenın hergün terörist götünü yaladığını herkez biliyor... pislik zihniyet göt yalayıcıları

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
xs 2018-07-10 16:38:42 @Mavi göz,sarı saç.

Ne kadar seviyesiz olduğunuz belli ben bir kere AKP li falan da değilim. Ben Atatürk Milliyetçisi bir vatandaşım

Beğenmedim! (0)
Avatar
XS 2018-07-10 16:02:32

Asker katilleri yemin ederken meclisi terk etmeyenler

Misafir Avatar
sordum gitti 2018-07-10 18:45:27 @XS

CHP soyluya karşı, chp Temel paşaya karşı, CHP mit e karşı, chp terörle mücadele yasasına karşı. chp pkk ile mücadeleye karşı, chp sokakları yakıp yıkmak isteyenleriengellemeye karşı. M chp gay ların yürüyüşüne taraf, ama chp soğanın patatesin 7 liraya çıkmasına destek verir organize eder. ama chp doların çıkması için ülkemize turist gelmemesi için elinden geleni ardına oymaz. bu chp sahi kime hizmet ediyor? sahi Türkiyeye neden düşmanlık ediyor?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
CHP out 2018-07-10 18:42:01 @XS

KİMKİ PKK YA TERÖRİSTE DARBE VURUYOR CHP ONLARA KARŞI ÇIKIYOR.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ERTY 2018-07-10 17:39:03 @XS

ULEN AQ salakları terör yalamaları göt verenler... cehapenın hergün terörist götünü yaladığını herkez biliyor... pislik zihniyet göt yalayıcıları

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
mg 2018-07-10 16:26:34 @XS

asker katillerini AKP protesto etseydi. onlar çok milliyetçi yurseve ya niye onlara demiyorsun a benim geri zekalı götleğim.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Gunther 2018-07-10 18:58:19

Icisler Bakanin bazi sozlerini tasvip etmeyebilirsiniz ama yemin ederken disari cikmakla ne elde ettiniz, yalnizca milletin bakani daha cok sevmesini sagladiniz. Bu muhalefet degildir.

Avatar
Cahil 2018-07-10 20:26:54

SULEYMAN SOYLUDA BARIS SURECI KANKALARI VE DAIM KANKALARI HDP VE MHP LILERE KONUSMUSTUR CHP OLMASADA OLUR GUNEYDOGUDA PKK OYLARININ ADRESI BELLI DEGILMI HDP DEN ARTAN GUNEYDOGU KURT OYLARI HANGI PARTIDE

Avatar