banner87

'Çiftçilerin faiz borçlarının tamamını sileceğiz'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Ankara'da STK temsilcilerine seslendi. Kılıçdaroğlu, çiftçilerin bankalara olan borçlarının faizlerinin tamamını sileceklerini söyledi.

'Çiftçilerin faiz borçlarının tamamını sileceğiz'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Ankara'da STK temsilcilerine seslendi. Kılıçdaroğlu, çiftçilerin bankalara olan borçlarının faizlerinin tamamını sileceklerini söyledi.

04 Haziran 2018 Pazartesi 15:34
'Çiftçilerin faiz borçlarının tamamını sileceğiz'

Kılıçdaroğlu, "Yargı, bağımsız ve tarafsız olacak. Hukuk sistemimizi tamamen darbe hukukundan arındıracağız. Demokrasinin bütün kurallarını Türkiye'de hayata geçireceğiz. Hiç kimse ötekileştirilmeyecek" dedi. Kılıçdaroğlu, yüzde 10'luk seçim barajını kaldıracaklarının altını çizdi.

Çiftçiyi kalkındıracaklarının belirten CHP lideri, "Çiftçilerin banka borçlarının faizlerinin tamamını sileceğiz. Çiftçi neyi ekeceğini bilecek, zararına üretim yapmayacak, herkes kazanacak. Kaybeden sadece rantiyeciler olacak" ifadelerini kullandı.

Erdoğan ve AKP Hükümetinin "Yakayı tefeciye kaptırmış, tefeciden emir alan bir yönetim var" diyen Kılıçdaroğlu, "Faizi indir, iki maaş ikramiye ver, öğretmen atamalarını yap. Esnafın borç batağında olduğunu biliyor musun sen? Vatandaşa gelince para yok, işsize gelince iş yok, kime var? rantiyecilere var, onlara buluyorlar" dedi. Kılıçdaroğlu, Muharrem İnce'nin Cumhurbaşkanı olduğunda, CHP'nin de Meclis'te çoğunluğu elde ettiğinde; OHAL'i kaldıracaklarını, yoksulluğu tarihe gömeceklerini, yoksul olan ailede kadının banka hesabına her ay bin lira yatıracaklarını söyledi.

Kılıçdaroğlu, "Üniversite gençleri, üniversite yönetiminde söz sahibi olacak" dedi.

Ortadoğu'ya barışı ve huzuru getireceklerini söyleyen CHP lideri, "Ortadoğu'da egemen güçlerin değil bizim söz hakkımız olacak" ifadelerini kullandı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 16:14
Anahtar Kelimeler:
AnkaraKılıçdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-04 15:38:46

CHP KAZANACAK

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-04 23:46:47 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Muharrem İnce'den Erdoğan'a Prompter Tepkisi / Mitingde Erdoğan'ın O Videosunu
İzletti
https://www.youtube.com/watch?v=YDWjp2oGF_w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çiftçi bakalım efendimisin değilmisin 2018-06-04 22:23:07 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

faiz haram diyenler faizinizi silmedi ama bakın muhalefet siliyor bu son şansınız düdüklenmeye devam etmek istiyorsanız siz bilirsiniz bize birşey olmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yolculuk 2018-06-04 18:42:01 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Bir kayış 2 TL ama bunlar almışlar 2000 teleye ha! TAM BİN KAT FAZLA bu hırsızlık neki soygun neki açık açık GASP . Bizi İstanbulumuzu o zihniyetten kurtaran Rabbimize şükürler olsun. AMİİİN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yolculuk 2018-06-04 18:40:30 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

chp döneminde İETT otobüslerine yolsu tutamağı askı kayışın tanesi 2 TL iken chp li belediye başkanı Nurettin sözen o kayışın tanesini 2 000 TL den aldığını gazeteler yazdı. soygunu görüyormusunuz?
o zaman aylık tam akbil yani mavi kart ücretide asgari ücretin yüzde yirmibeşine denkti. yanı çok pahalı idi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
toplu taşıma 2018-06-04 18:38:31 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

İstanbulda CHP döneminde Toplu taşıma araçları, halk iet otobüsleri, minübüsler trenler pislik içinde ve bakımsızdı. defalarca yolda arıza yapımış yollarda kalmışız. şimdiki ile chp dönemini kıyaslarsak paslı demir ile altın kadar arada fark var. yalansa yalan deyin .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kemo kılıçdroğlu ve hedefleri 2018-06-04 18:36:27 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Yalancının?
durmadan faiz artır diye baskı yapan kemo kıvırıyor. yalan atıyor. mazotu 1 tl yapıyor. SELO YU SERBEST BIRAKIYOR. ZAMAN GAZETESİNİ YENİDEN AÇIYOR, CAN DÜNDAR, EKREM DUMANLI BUNLARI YENİDEN TÜRKİYEYE GETİRİYOR. kemo bişeyler hayel ediyor. acayıp kafası iyi galiba.

Beğenmedim! (1)
Avatar
erkan tayyar 2018-06-04 16:16:27

chp-iyi parti-sadet partisi-demokrat parti ve milletimiz kazanacak.
Allah(cc) yar ve yardimcilari olsun.
gazaniz mübarek olsun.

Avatar
akp donemi fakirledik 2018-06-04 16:31:48

2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
aydın 2018-06-04 18:08:57

ulan zırtolar böyle demenle sanki butcede para varmış anlaşılır,ulan zırtolar cari açık almış başını gitmiş belki maaşlar ödenemyecek,ulan zırtolar ulke gidiyor siz yapacam edecem demeyin sadece sorunları söyleyin bunlara cözüm bulmalıyız diyin,sahtekarlar gibi şunu vercegiz bunu verecegiz.

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-04 19:43:13 @aydın

yine baslamisin

Beğenmedim! (0)