banner87

Cihatçı teröristten Türkiye'ye şok tehdit

Suriye'deki teröristten Türkiye'ye tehdit: Eğer İdlib'i satarsanız, Reyhanlı'yı satın alırız

Cihatçı teröristten Türkiye'ye şok tehdit

Suriye'deki teröristten Türkiye'ye tehdit: Eğer İdlib'i satarsanız, Reyhanlı'yı satın alırız

12 Eylül 2018 Çarşamba 01:10
Cihatçı teröristten Türkiye'ye şok tehdit

Doğu Guta'dan İdlib'e gelen bir cihatçı, Türkiye'yi tehdit ederek, "Eğer İdlib'i satarsanız, şu gördüğünü duvarları, şu tüneller aracılığı ile geçer, 2 saatten kısa süre içinde Reyhanlı'da oluruz" ifadelerini kullandı.

İşte o görüntüler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.09.2018 01:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SİYONİST-AKP SAYESİNDE BUDA OLDU !!!! 2018-09-12 07:55:35

TABİ BİZİM YEŞİLKART-CUMHURİYETİ BİBOK ANLAMAZ !
BUNE LAN DİYİP , SALAKSALAK BAKAR !

Avatar
büyük osman 2018-09-12 02:55:24

türkiyeden bir karis toprak almak hangi orospu cocugunun harcidir y.a.r.a.k alirsiniz

Misafir Avatar
Gani 2018-09-12 08:57:35 @büyük osman

incirlik topragi bir karistan buyuk, Amerika tepe tepe kullaniyor, anani da sikiyor orada buyuk osman. Seni gidi emevi tohumu, orospu evladi sunni vatandas. Anirmaya devam et. bu teroristlere siz destek verdiniz, kacis yok, basiniza bela oldular bile.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Eceline susamış 2018-09-12 11:12:49

Havlıyor

Avatar
idilip satildi 2018-09-12 01:20:11

ananida beliyecekler senide duzecekler turkiye ayliklarinizi kesti ev yurt para vermiyecek biti terorunuzden bu kadar yararlana bildik

Avatar
akp 2018-09-12 02:57:23

türkiyeyi herkim tehdit ederse anasini sikeriz

Avatar
AYYY ÇOOOK KORKTUK LAĞIM FARESİ FOSEPTİK PUŞT OROSPU PİÇİ . 2018-09-12 05:34:58

Ayyyyy çooooook korktuk aman yapmayınnn ne olursunuz . !! Olursunuz..paşamda sizlersiniz ağamızda sizlersiniz . 2 saat çooook uzun süre .!! Daha erken gelin .. bekliyoruz .!! EYYYY ..OROSPUNUN PİÇİ babanın kim olduğunu sor bakalım binlerce onun bunun..SİKİNİ..YEMİŞ FAHİŞE OROSPU ANANA BABAN KİMMİŞ bilemez OROSPUNUN PİÇİ ulun puşt,İBNE, siz DEYİL 2 saat de tünelleri geçip ,TÜRK VATANIMIZIN ..sade reyhanlı sini almak yeden bir çakıl taşını al bakalım .. deyil sınırı geçmek sınıra yaklaşında..bakın işte ozaman binlerce yarak..yemiş OROSPU çizgile ananın iğrenç buruşmuş,çürümüş ,kokuşmuş ANANIN..AMININ..KAÇ ÇATLA OLDUĞUNU..LAĞIM FARESİ FOSEPTİK LER ..SİZLERİN GÖZÜNÜZÜN ÖNÜNDE SENDE DAHİL HEPİNİZİN GÖTÜNE NASIL KAZIK ÇAKIYORUZ ..OROSPU PİÇİ KONUŞMAYACAKSIN FOSEPTİK GEL HADİ lağım faresi İBNE erkeksen .,tünellerden değilse kapıda gir bakalım ..!! Tunelleri..LEŞLERİNİZE MEZAR YAPARIZ PUŞT senin gösterdiğin o tünellerden biz ler kaaaaaç defa girdik çık tık starlarınızı ,kız kardeşlerinizi ,ananızı sulâlenizdeki karılar erkekleri düzdük ..şimdi senide nasılsa FİŞLEDİK SENİN DE LEŞİNİ tünelden kafanı çıkarır çıkarmaz İŞİD DENDE KÖTÜ PASLI KESKİN OLMAYAN KILINÇ LA UÇURURUZ. SENİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK SENİ REHANLI YERİNDE DURUYOR HAFİ DENE GÖTVEREN.. REYHANLIYI ALACAKLARMIŞ ..ALACAK P UŞTLAR KONUŞMAZ KOLAYSA GELİR ALIR ..hepinizi kanalizasyonlara..süpüreceğiz anadını,avrsdını,kızını,kız,kardeşini sülâlenizde..ne kadar AN VARSA HEPİNİZİN GÖZÜNÜN ÖNÜNDE SİKMEYEN..NAMETİR ..HADA SENİ BİLE SİKECEĞİZ HADİ GEL REYHANLI DA BEKLİYORUZ GÖSTERDİĞİN TÜNELİN TAM KARŞISINDA LAĞIM FARESİ İLK ÖNCE SENİ DÜZMEYEN NAMERTİR .. GÖTVEREN..KAFANI GÖVDENDEN..AYIRIM KAZIĞA ÇAKMAYAN NAMET OLSUN EĞER SENİ BİZAT BEN KAZIĞA OTURTMAZSAM ŞEREFSİZİM GÖZÜNÜN ÖNÜNDE BÜTÜN KARILARI DİNMEYEN NE OLURSA OLSUN OLUK GİBİ KANINIZI AKITIRIZ . HEPİNİZİN SENKİ BİZİM ELLİMİZ ARMUT TOPLUYOR HA .OROSOUNUN PİÇİ BABASI BELİ OLMAYAN.,PUŞTKAR.. AHA.. BIRAYA YORUM ATIYORUM ÖNCE SENİN KANINI OLUK ÇOLUK AKITMAZSAK BİZDE TÜRKLER DEMESİNLER TUNELMİŞ ..ANGIRACAĞINA GEL AL REYHANLI ORADA DURUYOR.. FOSEOTİK LAĞIM FARELERİ.

Avatar
AYYY ÇOOOK KORKTUK LAĞIM FARESİ FOSEPTİK PUŞT OROSPU PİÇİ . 2018-09-12 05:38:45

Ayyyyy çooooook korktuk aman yapmayınnn ne olursunuz . !! Olursunuz..paşamda sizlersiniz ağamızda sizlersiniz . 2 saat çooook uzun süre .!! Daha erken gelin .. bekliyoruz .!! EYYYY ..OROSPUNUN PİÇİ babanın kim olduğunu sor bakalım binlerce onun bunun..SİKİNİ..YEMİŞ FAHİŞE OROSPU ANANA BABAN KİMMİŞ bilemez OROSPUNUN PİÇİ ulun puşt,İBNE, siz DEYİL 2 saat de tünelleri geçip ,TÜRK VATANIMIZIN ..sade reyhanlı sini almak yeden bir çakıl taşını al bakalım .. deyil sınırı geçmek sınıra yaklaşında..bakın işte ozaman binlerce yarak..yemiş OROSPU çizgile ananın iğrenç buruşmuş,çürümüş ,kokuşmuş ANANIN..AMININ..KAÇ ÇATLA OLDUĞUNU..LAĞIM FARESİ FOSEPTİK LER ..SİZLERİN GÖZÜNÜZÜN ÖNÜNDE SENDE DAHİL HEPİNİZİN GÖTÜNE NASIL KAZIK ÇAKIYORUZ ..OROSPU PİÇİ KONUŞMAYACAKSIN FOSEPTİK GEL HADİ lağım faresi İBNE erkeksen .,tünellerden değilse kapıda gir bakalım ..!! Tunelleri..LEŞLERİNİZE MEZAR YAPARIZ PUŞT senin gösterdiğin o tünellerden biz ler kaaaaaç defa girdik çık tık starlarınızı ,kız kardeşlerinizi ,ananızı sulâlenizdeki karılar erkekleri düzdük ..şimdi senide nasılsa FİŞLEDİK SENİN DE LEŞİNİ tünelden kafanı çıkarır çıkarmaz İŞİD DENDE KÖTÜ PASLI KESKİN OLMAYAN KILINÇ LA UÇURURUZ. SENİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK SENİ REHANLI YERİNDE DURUYOR HAFİ DENE GÖTVEREN.. REYHANLIYI ALACAKLARMIŞ ..ALACAK P UŞTLAR KONUŞMAZ KOLAYSA GELİR ALIR ..hepinizi kanalizasyonlara..süpüreceğiz anadını,avrsdını,kızını,kız,kardeşini sülâlenizde..ne kadar AN VARSA HEPİNİZİN GÖZÜNÜN ÖNÜNDE SİKMEYEN..NAMETİR ..HADA SENİ BİLE SİKECEĞİZ HADİ GEL REYHANLI DA BEKLİYORUZ GÖSTERDİĞİN TÜNELİN TAM KARŞISINDA LAĞIM FARESİ İLK ÖNCE SENİ DÜZMEYEN NAMERTİR .. GÖTVEREN..KAFANI GÖVDENDEN..AYIRIM KAZIĞA ÇAKMAYAN NAMET OLSUN EĞER SENİ BİZAT BEN KAZIĞA OTURTMAZSAM ŞEREFSİZİM GÖZÜNÜN ÖNÜNDE BÜTÜN KARILARI DİNMEYEN NE OLURSA OLSUN OLUK GİBİ KANINIZI AKITIRIZ . HEPİNİZİN SENKİ BİZİM ELLİMİZ ARMUT TOPLUYOR HA .OROSOUNUN PİÇİ BABASI BELİ OLMAYAN.,PUŞTKAR.. AHA.. BIRAYA YORUM ATIYORUM ÖNCE SENİN KANINI OLUK ÇOLUK AKITMAZSAK BİZDE TÜRKLER DEMESİNLER TUNELMİŞ ..ANGIRACAĞINA GEL AL REYHANLI ORADA DURUYOR.. FOSEOTİK LAĞIM FARELERİ.

Avatar
Gunther 2018-09-12 08:06:05

sen Turk leri, suriyeli zannettin.