Çipras: Lozan'ın yeniden yapılandırılması söz konusu olamaz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'la ortak basın toplantısı düzenleyen Yunanistan Başbakanı Aleksis Çipras, "Lozan Anlaşması'nın yeniden yapılandırılması söz konusu olamaz" dedi.

Çipras: Lozan'ın yeniden yapılandırılması söz konusu olamaz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'la ortak basın toplantısı düzenleyen Yunanistan Başbakanı Aleksis Çipras, "Lozan Anlaşması'nın yeniden yapılandırılması söz konusu olamaz" dedi.

07 Aralık 2017 Perşembe 17:05
627 Okunma
Çipras: Lozan'ın yeniden yapılandırılması söz konusu olamaz

Yunanistan Başbakanı Çipras, ülkeyi ziyaret eden Cumhurbaşkanı Erdoğan'la görüşmesinin ardından kameralar karşısına geçti. Çipras'ın açıklamalarından satır başları:

Yunanistan, demokratik bir Türkiye'yi her zaman destekler. Göçmen krizi anlaşmasıyla Ege'de ölümlerin önüne geçtik. Yunanistan'ın temel ilkesi ve değeri demokratik süreçlere saygıdır. Bizim ülkemiz demokrasi ve özgürlük ülkesidir.  Yunanistan'ın darbecileri destekleyecek bir ülke olmadığını Sayın Erdoğan'a söyledim.

ÇİPRAS'TAN ERDOĞAN'A: SİZİ YENİ BİR SAYFA AÇMAYA DAVET EDİYORUM

Yunanistan bir Avrupa Birliği ülkesidir. Yargı kararları bağımsız şekilde alınır ve hepimiz tarafından saygıyla karşılanır. 2018 Yunanistan için son derece önemli. Uzun süredir ekonomik krizle ilgili bir macedanın içindeyiz. 2018 yılında iki ülke arasında en iyi havanın yakalanması için elimizden gelen çabayı sarf etmek çabasında olmalıyız. Sizi yeni bir sayfa açmaya davet ediyorum, Türk-Yunan ilişkilerinde.

ERDOĞAN: GERÇEKTEN TARİHİ BİR GÜN YAŞIYORUZ

Çipras'ın ardından söz alan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamaları şöyle: 

Ayrıntılar geliyor.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.12.2017 17:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MERAK ETTIM 2017-12-07 20:47:16

TAYYIP BEY YUNANISTAN IN ISGAL ETTIGI ADALARI KONUSTUNUZMU
Amiraller, işgal edilen 152 ada için kuşadasında yapılacak mitinge bütün yurttaşları davet etti
https://www.youtube.com/watch?v=ejyrGFr2XGE

Misafir Avatar
?????:::::::::!!!!!!!!!!!:::::::::::: 2017-12-08 02:32:45 @MERAK ETTIM

::::::::::KÖTÜ SÖÖÖÖÖZ DEEEEE SAHİBİNİNDİR :::::::::::::::::::::::::::::”SELAM SAYGI HÜRMETLERLE Kİ;;;;;;;;;;;;;,...ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU ,YUNAN MEDYASI [[[[[[[[[[[[[VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN]]]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
?????:::::::::!!!!!!!!!!!:::::::::::: 2017-12-08 02:32:10 @MERAK ETTIM

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ”binaenaleyh,,,,,adalar(Kıbrıs) ,,,Selanik ,,,batı Trakya da…:::::::::::….”””””””””””””””TÜRKİYE”””””””””””””””DEN BAŞKA KİMİN OLABİLE Kİ,,,,,AYRICA DEĞİL Mİ,,,,,,,,,,YUNAN MEDYASI,,,,[[[[[[[[VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN]]]]]]]]] (ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM...)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
?????:::::::::!!!!!!!!!!!:::::::::::: 2017-12-08 02:29:57 @MERAK ETTIM

((((ORASINDA PAŞA DEDELERENİZ,,,ÖYLE BUYURMAKTADIR AYRICA(((RABBİMİZ KENDİLERİNE LAYIK EYLESİN(AMİN)):::::::::::binaenaleyh,,,,,adalar(Kıbrıs) ,,,Selanik ,,,batı Trakya da…:::::::::::….HARBİ KAZANAN,,,“”””””””””””””TÜRKİYENİN DİR””””””””””””””””””

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
?????:::::::::!!!!!!!!!!!:::::::::::: 2017-12-08 02:29:15 @MERAK ETTIM

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::KÖTÜ SÖZ SAHİBİNİİİNNDDİİİRRRR:::::::::::::::::Kİ
:::::::ASALET BALA BENZER EKŞİMEZ KOKMAZ,,KOKARYA YAĞ KOKAR SOYU AYRANDIR.DEMİŞ Kİ..(( ATATÜRKÜMÜZÜN DEDELERİNİN ŞEHRİ,,,,,KONYADAN,,KARAMANDAN,,,MEVLANA CELALEDDİNİ RUMİ EFENDİ HAZRETLERİMİZ,,,:::::::::::::AYRICA Kİ,,,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::KÖTÜ SÖZ DE SAHİBİNİİİNNDDİİİRRRR::::::::::::::::::::::::
binaenaleyh,,,,,adalar(Kıbrıs) ,,,Selanik ,,,batı Trakya da.(((((DAHA YUNANİSTANIN TÜMÜ,,,DENMEMİŞ,,,,NE KADAR ALİYEİ—DEĞİL Mİ,,,,MUHAŞERETLİ,,,VE ASİL((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN)))::::::::::::::Kİ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::KÖTÜ SÖZ DE SAHİBİNİİİNNDDİİİRRRR::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
?????:::::::::::!!!!!!!!!!! ::::::::::::::::: 2017-12-08 02:27:45 @MERAK ETTIM

”””””””””””””””””””””””HARPLERDEN SONRA ”””””””””OLMASI GEREKENLERİ,, ”””””ÜÇ KITAYA ,ADALETLE HÜKMETMİŞLİKLE ONUR DUYULASIĞIMIZ,,lala dedeler,,,paşa amcalar,,,,””,,,,,,anlatMIŞ,,,,DEĞİLMİYDİ,,,”””””””””””””””””YUNAN MEDYASI........................:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::AYİNESİ İŞTİR KİİNİN LAFA BAKILMAZ,,,,KİMİN SÖZÜDÜR,,YAHU KAÇINCI DERECEDEN,,,,ANNE AYRI,,,BABA AYRI,,,KİMİN DEDESİYDİ AYRICA,,,,,BE,,,,yunan medyası..::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-08 02:26:46 @MERAK ETTIM

EVVELA EDEBİ…HAKTIR Kİ,,(((((YENİ ÖĞRENENLERE TAVUK SUYUNDAN ÇORBA DEĞİL HAAAA))),hak Selanik,,,batı Trakya,,,,adalar(ve Kıbrıs mı)),,,
yunan medyası,,,
BUNLARIN TÜRKİYENİN MİSAKI MİLLİLİĞİ Mİ????BİR DE ŞİMDİ DE...
EVVELA EDEBİ…HAKTIR Kİ,,(((((YENİ ÖĞRENENLERE TAVUK SUYUNDAN ÇORBA DEĞİL HAAAA)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
melo 2017-12-07 23:09:26 @MERAK ETTIM

sürekli peş peşe yazı yazan soru işareti nickli senin ananı avradını skym orpsu cocugu adam gibi yazı yaz amk evladı nedir bu yazı şekili şerefsiz pic

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
???????? !!!!!!!!!!! 2017-12-07 20:49:17 @MERAK ETTIM

RABBİMİZ ENCAMIMIZI ,,,,,encamları ,,,,her ne encamları,,,,asaletlerden ,,,ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin),,,,,,,,,,,,yunan medyası

Beğenmedim! (1)
Avatar
KAZIGA SON DIYORUM Oylar CHPye Diyorum 2017-12-07 22:02:14

KAZIGA SON DIYORUM Oylar CHPye Diyorum
KÖPRÜ KAZIĞI
https://www.youtube.com/watch?v=FTbvd-yIX4s

Avatar
Nazmi ÖLMEZYİĞİT 2017-12-07 23:50:51

LOZAN, Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ nin TAPU SENEDİ’ dir. Her maddesi, her bir karış toprak için yokluk ve yoksulluk içinde binbir emekle dökülen ter ve düşünmeden canını veren şehitlerimizin kanı ile yazılmıştır.
Hiçbir maddesi damarlarında ve yüreğinde bunu hissetmeyen, bu günkü sığ akılla değiştirilemez.

Avatar
meloya cevap 2017-12-08 00:13:19

MELO KESIN HACKERDIR DADANMIS ISTE SABOTE EDIYOR

Avatar
??????????????? 2017-12-07 17:56:08

hayırdır.neden şaşırılıyormuş,,,ORASINDA,,,yunan medyası
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Misafir Avatar
melo 2017-12-07 23:10:46 @???????????????

sürekli peş peşe yazı yazan soru işareti nickli senin ananı avradını skym orpsu cocugu adam gibi yazı yaz amk evladı nedir bu yazı şekili şerefsiz pic

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::son:::::::::::: 2017-12-07 18:05:07 @???????????????

RABBİMİZ ENCAMIMIZI ,,,,,encamları ,,,,her ne encamları,,,,asaletlerden ,,,ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin),,,,,,,,,,,,yunan medyası

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
??????? !!! 2017-12-07 18:00:23 @???????????????

::::::::::küresel psikopatizme karşı omuz omuza::::::::::::: (estağfuğrullah el azim)),,,değil mi ki,,,yunan medyası...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!(estağfuğrullah el azim)) 2017-12-07 17:59:41 @???????????????

kendi göbeğimizi kendimiz de keseriz,,,,YUNANİSTANIN TERAKKİSİ perverdir,,ANCAK VE ANCAK hipokrattan geçer,,,,OLMAYA DEVLET CİHANDA bir nefes sıhhat gibi deriz biz(estağfuğrullah el azim))
yunan medyası

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
İNNASSABİRİN 2017-12-07 17:59:09 @???????????????

akrabayız DAdeğilmiyiz ki biz::::::"""""""orasında""""""""",,, yunan medyası?????????

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ne şaşkınlığıymış bu;;?????? !!!!!!!! 2017-12-07 17:58:32 @???????????????

ne şaşkınlığıymış bu;;
İSODOROLAR”””””””””HALALAR”””””””””””
“””””””””””””ERTUĞRUL GAZİ HAZRETLERİMİZ((ANNELER TARAFINDAN,,,,büyük dedeler DEĞİL Mİ Kİ)))))ORASINDA,,,yunan medyası

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
?????????? 2017-12-07 17:57:30 @???????????????

sultan validelerimiz””””DE””””””””””neneler DEĞİL MİDİR ”””””””””””””ORASINDA,,yunan medyası
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
????????????? 2017-12-07 17:56:40 @???????????????

üç kıtaya adaletiyle nam salmış,,hükmetmiş,,, devleti aliyenin;;sadrazamları,,,paşaları,,lalaları,,,,”””””””””””””dedeleri DEĞİL MİDİR çiprasın”””””””””””””ORASINDA,,,,yunan medyası
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Avatar
1 ?????? 2017-12-07 20:46:49

SENİ,,,(((CELALİ YANİ ,,,MEVSİMSEL TAKVİMİMİZ ((21 MART 21 HAZİRAN 23 EYLÜL 21 ARALIK TAKVİMİMİZ DEĞİL)))))))))::::::::::::::MİLADİ TAKVİMSEL İFADESİ,,,İLE O Kİ:::::::: (EN İLERİ))1200 LÜ YILLARDA,,,,EN FAZLASI((1440LARDA BIRAKTILAR))),,,

Misafir Avatar
melo 2017-12-07 23:11:15 @1 ??????

sürekli peş peşe yazı yazan soru işareti nickli senin ananı avradını skym orpsu cocugu adam gibi yazı yaz amk evladı nedir bu yazı şekili şerefsiz pic

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
???? !!!!!!!!!!!! 2017-12-07 20:49:34 @1 ??????

RABBİMİZ ENCAMIMIZI ,,,,,encamları ,,,,her ne encamları,,,,asaletlerden ,,,ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin),,,,,,,,,,,,yunan medyası

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
?????? !!!!!!!!!!!! 2017-12-07 20:48:51 @1 ??????

::::::::::küresel psikopatizme karşı omuz omuza::::::::::::: (estağfuğrullah el azim)),,,değil mi ki,,,yunan medyası

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
?????? !!!!!!!!!!!!! 2017-12-07 20:48:22 @1 ??????

kendi göbeğimizi kendimiz de keseriz,,,,YUNANİSTANIN TERAKKİSİ perverdir,,ANCAK VE ANCAK hipokrattan geçer,,,,OLMAYA DEVLET CİHANDA bir nefes sıhhat gibi deriz biz(estağfuğrullah el azim))
yunan medyası

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
????????? !!!!!!!!!!!!! 2017-12-07 20:48:00 @1 ??????

akrabayız DAdeğilmiyiz ki biz::::::orasında,,, yunan medyası?????????İNNASSABİRİN

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
3 ?????? 2017-12-07 20:47:37 @1 ??????

((((((DENİLSİN,,,BİR 400 YILINI UYUTTULAR,,,UYUTUYORLAR ))) ,,,,,((((((DENİLSİN,,,BİR 400 YILINI UYUTTULAR,,,UYUTUYORLAR ))) ,,,,,((((((DENİLSİN,,,BİR 400 YILINI UYUTTULAR,,,UYUTUYORLAR )))…Kİ HEEEEYYHATTTTTT

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2 ???????? 2017-12-07 20:47:11 @1 ??????

,,,,,,,
Kİ,,,,
DEVLETİ ALYEDEKİ,,,,”””””KABİLİYETLİLİĞİNDEN”””””MAHARET,,,MARİFETLİLİĞİNDEN””””””””””GÜVENİRLİĞİNDEN”””””””””””””
KORKTULAR DA,,,,BUNU YAPTILAR,,,HALA HALAAAAAA YAPIYORLAR,,,,,

Beğenmedim! (1)
Avatar
?????:::::::::!!!!!!!!!!!:::::::::::: 2017-12-08 02:30:24

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
”binaenaleyh,,,,,adalar(Kıbrıs) ,,,Selanik ,,,batı Trakya da…:::::::::::….”””””””””””””””TÜRKİYE”””””””””””””””DEN BAŞKA KİMİN OLABİLE Kİ,,,,,AYRICA DEĞİL Mİ,,,,,,,,,,YUNAN MEDYASI,,,,[[[[[[[[VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN]]]]]]]]] (ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM...)

Avatar