Çocuk kaçırma iddiası linçle sonuçlandı

İstanbul Maltepe'de bir şahıs küçük yaşta bir çocuğu kaçırırken, çevredeki vatandaşlar tarafından linç edildi. Polislerin linçten kurtardığı şahıs hayatını kaybetti.

Çocuk kaçırma iddiası linçle sonuçlandı

İstanbul Maltepe'de bir şahıs küçük yaşta bir çocuğu kaçırırken, çevredeki vatandaşlar tarafından linç edildi. Polislerin linçten kurtardığı şahıs hayatını kaybetti.

27 Temmuz 2018 Cuma 09:02
Çocuk kaçırma iddiası linçle sonuçlandı

İstanbul'un Maltepe ilçesi Bağlarbaşı Mahallesi Bağdat Caddesi üzerinde, iddiaya göre, 38 yaşındaki G.B. İsimli şüpheli, yolda yürüyen küçük yaştaki E. B'yi kaçırmak istedi.

Durumu fark eden çevredeki bazı vatandaşlar G.B'yi darp etmeye başladı. Darp eden kişi sayısı artınca devreye polis ekipleri girdi.

G.B. kalabalığın arasından çıkarıldıktan sonra hastaneye götürüldü fakat burada şahıs tedavi olmak istemeyince ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.

POLİS MERKEZİNDE FENALAŞTI

Polis merkezinde işlemlerinin yapıldığı esnada rahatsızlanan şahsın, ambulansla hastaneye götürüldüğü sırasında hayatını kaybettiği öğrenildi.

Öte yandan kaçırma şüphelisi G.B.'nin gasp ve oto hırsızlığı suçlarından kaydının olduğu tespit edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.07.2018 10:02
Anahtar Kelimeler:
MaltepeÇOCUK KAÇIRMA
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Buyrun cenze namazına. 2018-07-27 09:57:15

Sapığın katilleri bulunsun ki; ceza verme makamı nın mahkemeler olduğunu anlasınlar. "Vurun kahpeye" tayfası belki bir daha linç yapmazlar. Kalabalık bir yerde kasten bir iftiraya uğrasanız. Dinlemeden insanı linç edecek bir hale geldik. Vah ki vah.

Misafir Avatar
haci hocalar ----------------adlı yorumcu 2018-07-27 17:36:50 @Buyrun cenze namazına.

Cehennemin haırlı olsun. isyanından , kininden nefretinden ötürü sana cehennem, güle güle ulaşmaya devam et.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
haci hocalar 2018-07-27 11:36:31 @Buyrun cenze namazına.

bu ulkede bu kokmus devlete bir suru seriyatci haci hoca kucuk yasta cocularla evlidir islamin geregi kurali diye bunlar gece gunduz tecavuz ediyorlar bu cocuklara o alcaklari neden linc etmiyorsunuz pesinde namaz kiliyorsunuz cenete huru var diye

Beğenmedim! (1)
Avatar
APATİ 2018-07-27 12:13:34

Bu yargısız infaz işinin tadı kaçtı artık!!Yarın öbürgün yanlışlıkla ,sonradan masum olduğu ortaya çıkan birinin ölümüne neden olsalar ne yapacaklar!Bu hukuksuzluğun biran önce sonlandırılması lazm!!Unutmayın hukuk herkese lazım!Aklınızı başınıza toplayın bunun sonu Teksas olmaktır bununda kimseye bir yararı yok!

Avatar
Nurali Boz 2018-07-27 11:40:16

Adaleti yok edersen sokak adaleti baslar turk milletine hayirli olsun Yani %54 suruye

Misafir Avatar
hangi adalet 2018-07-27 11:52:28 @Nurali Boz

bu ulkede adelet hak hukuk yoktu simdide seriyet copluyune cevrildi basina padihsah
copluye cevrildi basina padihsah oturtuldu debelenip duruyorlar ikdidar muhalefet diye hukuku cihat kanun yasalari irkciliktir bu ulkenin yarasalar tarafindan salanip duruluyor kana ihtiyac var icip duruyorlar halkida alistirdilar

Beğenmedim! (0)
Avatar
İNSAN 2018-07-27 09:47:02

ÇOCUĞUN CANINA KAST EDECEKTİ KİMİLERİ NELER YAPACAKTI.YETERLİ CEZA OLMAYINCA İNSANLAR ARTIK AŞIRI DUYARLI HALE GELDİ. HADIM FİLAN HİKAYE YANİ.HİÇ DUYDUK MU ÇOCUK TECAVÜZCÜYÜ KATİLİ HADIM OLMUŞ??OLSA BİLE ASLA YETERLİ DEĞİL.

Misafir Avatar
İroni yaptım 2018-07-27 10:56:31 @İNSAN

anlamadınız mı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Linç Edildi, Görev Tamam. 2018-07-27 10:00:53 @İNSAN

Daha ne istiyorsun İş Bitmiş işte. Hocalar da cenaze namazını biz kıldırmayız derler, Ballı kaymaklı kadayıf olur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
davinci ... 2018-07-27 14:05:47

vatandaş haklı.100.000 lerle ifade ediliyor artık çocuk kadın cinayet ve istismarı.sanırsınız ülkeyi yunanlılar ingilizler işgal etmiş.rakamlar korkunç.pkknın eylemlerini geçti bu şerefsizlerin yaptıkları.bir tür iç savaş var ülkede sanki.adı konulmamış erkek terörü diyebileceğimiz bir teröre maruz bu ülke insanı.gebersinler.artık bu olayları duymaya tahammülümüz kalmadı.bu tür olayların önüne idam cezası ile geçilebilir ancak.yanlız bu adam çocuğunu göremeyen eşinden boşanmış bir babada olabilirdi.yinede emniyete teslim etmek en doğrusu.

Avatar
ali verim 2018-07-27 10:32:08

ee polis yakalıyor fetöcü savcılar bırakıyor ülke karışsın diye adamların planıda tutmaya başladı

Misafir Avatar
madem biliniyor niye hala savcı. 2018-07-27 10:54:30 @ali verim

Yakala kulağından at içeri, idam et ne yaparsan yap. Elinizi tutan mı var. Hala görevdeyse suç kimin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ülkücü atatürkçü turan 2018-07-28 01:15:27

ensarda yurtlarda çocuk siken akp lileri linç edin