Çocuk, yavru kediyi canlı canlı yaktı

Yoğun tepki toplayan görüntülerin ardı arkası kesilmiyor...

Çocuk, yavru kediyi canlı canlı yaktı

Yoğun tepki toplayan görüntülerin ardı arkası kesilmiyor...

10 Ocak 2019 Perşembe 22:05
Çocuk, yavru kediyi canlı canlı yaktı

Yurt Haber Merkezi

Her geçen gün toplumun ruh sağlığının gözle görülür bir şekilde bozulduğunun kanıtları çoğalıyor. Her gün hayvanlara işkence görüntüleri sosyal medyada yer alıyor. Yoğun tepki toplayan görüntülerin ardı arkası kesilmiyor.

Son yayınlanan videodaki 'işkenceci' bir çocuk. Nerede ve ne zaman çekildiği bilinmeyen videoda çocuk yaşlardaki bir kişi, metruk bir binanın içinde yaktığı ateşin üzerinde, ayaklarından bağladığı bir kediye işkence ediyor.

Yavru kedi, çığlık çığlığa kendini yanmaktan kurtarmaya çalışıyor ama kurtulamıyor. Yavru kedi çığlıklar içinde yanarken, işkencecisi kamareya bakıp gülüyor.

Sosyal medyada yoğun tepkilere neden olan videoyu ilkelerimiz gereği yayınlamıyoruz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 22:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ASKER 2019-01-10 22:17:35

Iste AKP'nin yetistirdigi dindar ve kindar nesil !.Bunlar yesil naziler

Misafir Avatar
Cp 2019-01-11 09:17:24 @ASKER

Barbarlik bu milletin genlerinde var,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dorsu 2019-01-11 02:07:05 @ASKER

din yalandır yoktur , milletin beyni yıkanmıştır, bu ülke değişmez ,

Beğenmedim! (0)
Avatar
SAPIKLIK DİZ BOYU 2019-01-10 22:32:51

yeni Türkiye dedikleri bunlar olsa gerek,SAPIKLIK DİZBOYU. Ceza uygulayan yok.

Avatar
Ossmann 2019-01-10 22:53:20

arapca ögretip, insanligi, sosyal yasami ögretmezseniz olacagi bu!

Misafir Avatar
can berk 2019-01-11 02:03:39 @Ossmann

arapça bu yasaklanmalı din min hepsi yalan din yok akaape bu ülkeye çok zarar verdi halen büyümekte bu zarar artık çekecek durumda değilizz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Melih 2019-01-10 23:13:51

Bu cocugun yaninda olsam gebertmessem namerdim.bu anasini siktigimin picinin kani bozuk.Yemin ediyorum orda olsam hastanelik etmessem namerdim.gebertirdim bu pici ben.

Misafir Avatar
servo 2019-01-11 02:09:14 @Melih

melih senin yerinde olsam onu dövmeyle uğraşmazdım pantalon kemerini çıkarıp bogazından sıkar gebertirdim ben bir hayvan sever olarak o çocugu orada hayatına son verirdim ...o.çocugu dldu memleket başımızdaki zat lardan dolayı

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tarzan 2019-01-10 22:56:19

Bakınız, Türkiye iyiye gitmiyor. İleriki yıllarda bu halkı kimse tutamaz ve en önemlisi yenilen gıda ürünleri. Aşırı ve devamlı GDO'lu ürünler tüketen hayvanlar üzerinde yapılan araştırmalar, hayvanlar belirli zaman içinde saldırgan hale geliyor. Son yıllarda yurtdışından İthal edilen ürünler aşırı GDO'lu, insanlar bunları tüketiyor. Bu işler planlı bir şekilde içeriden yapılıyor. Türkiye'de ise üretici bu Hibrit tohumlara mecbur ediliyor. Yanı yediğiniz ürünler sizleri çıldırtıyor. Uyuyan bir toplum var, bugün karnı doysa şükrediyor. Zaten sivil toplum kuruluşları ve muhalefet ise ilgisiz ve uykuda. Aman Dikkat!

Avatar
The İmam 2019-01-10 23:15:00

Dindar ve kindar neslimiz mübarek olsun.

Misafir Avatar
erow 2019-01-11 02:05:58 @The İmam

imammı imam ismini dahi duymak istemiyorum bırakın lan bu dindar isimleri ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
Melih 2019-01-10 23:22:03

Ve bu ulkede adalet olsa bu cocuk iceri girer.bu iskencenin cezasi turkiyede yok.cocuk derler gecerler.ben insanligimizdan utaniyorum.nasil bir toplum olduk.sapik zihniyet geliyor sonumuz hic iyi deil.ben bu pici gebertsem icerde yillarca yatarim ama bu pic bir can aliyo gulerek videoda poz veriyo.bu pic biliyo bunun cezasi yok.bu cocukta Allah kitap din varsa ve ayni dine inaniyorsak vay halimize bizim.

Avatar
Kim bu 2019-01-10 23:39:15

Kim bu şerefsiz acilen bulunmalı

Misafir Avatar
erkan 2019-01-11 02:05:00 @Kim bu

bulunup bu piçlerin oracıkta son nefesi verdirmek lazım adi şerefsizin çocukları anasını sıkeyım bu ülkeyi öyönetenlerin ne hale geldik...

Beğenmedim! (1)