'Çok az füze atıldı, içimizi serinletmedi'

İnsani Yardım Vakfı (İHH) Genel Başkanı, Suriye’ye yönelik saldırıya ilişkin “Bugün atılan füzeler içimizi serinletmedi” derken Suriye’deki cihatçılar da hava saldırılarının kendilerini tatmin etmediğini açıkladı.

'Çok az füze atıldı, içimizi serinletmedi'

İnsani Yardım Vakfı (İHH) Genel Başkanı, Suriye’ye yönelik saldırıya ilişkin “Bugün atılan füzeler içimizi serinletmedi” derken Suriye’deki cihatçılar da hava saldırılarının kendilerini tatmin etmediğini açıkladı.

14 Nisan 2018 Cumartesi 14:12
'Çok az füze atıldı, içimizi serinletmedi'

İnsani Yardım Vakfı Genel Başkanı Bülent Yıldırım, yaptığı açıklamada Suriye’ye yönelik ABD, İngiltere ve Fransa’nın ortak saldırısında atılan füzelerin içlerini serinletmediğini söyledi. Benzer bir açıklama Suriye’deki cihatçılar tarafından da yapıldı. Suriye yönetimine karşı, saldırıyı düzenleyen güçlerle birlikte hareket eden cihatçılar da hava saldırılarının kendilerini tatmin etmediğini beyan etti.

Yeni Akit’in aktardığı habere göre İnsani Yardım Vakfı Genel Başkanı Bülent Yıldırım, ABD, İngiltere ve Fransa’nın Suriye’ye yönelik ortak saldırısına ilişkin “Bugün atılan füzeler içimizi serinletmedi. Çok az vuruş yapıldı ve o tesislerin yok edilmediğini, tesislere bir zarar verilmediğini düşünüyoruz. Danışıklı dövüş gibi bir atış yapıldığını düşünüyoruz” dedi. Yıldırım Doğu Guta’dan çıkarılanların sınırda İHH tarafından karşılandığını da açıkladı. Suriye yönetimi Doğu Guta’dan çıkarılanların cihatçılar olduğunu belirtmişti.

CİHATÇILAR DA TATMİN OLMAMIŞ

AFP’de yer alan bir haberde Suriye halkına karşı savaş yürüten cihatçıların benzer açıklamasına yer verildi. Cihatçılar ABD ve ortaklarının düzenlediği saldırının kendilerini tatmin etmediğini belirterek “Ortada bir ‘fars’ var, çünkü Esad hâlâ iktidarda” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mr. AQ 2018-04-18 02:22:04

NE DİYO LANN BU GAVAT ????? BUNU Bİ SERİNLETTİRMEK LÂZIM.....
BEN IRKÇI BİR ADAM DEĞİLİMDİR AMA BUNUN IRKINI SİKERİM AQ !!!!!

Misafir Avatar
Esad kazandı, kimyasal saldırı neden yapsın? 2018-04-20 01:32:11 @Mr. AQ

Esad kazandı, kimyasal saldırı neden yapsın?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Godoslara karsi susmak yok! 2018-04-18 22:38:08 @Mr. AQ

Bu godosu suriyeli oglancilara havale etmek lazim. En azindan arkasini soguturlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
öküz çobanı 2018-04-18 17:55:41 @Mr. AQ

bu at yarağı surat sadece sahibinin sesidir..
bıktık tiksindik aq..

Beğenmedim! (0)
Avatar
israil in filistinlileri katletmesi 2018-04-14 14:16:10

icin hic bir tepki vermiyorsunuz neden ??

Avatar
ESAD 2018-04-14 14:59:45

bu alcak israilin ve ingilizlerin usagidir ihh adi altinda suriyeye.terörüsleri sokan onlara her destegi saglayan.insan yiyen derneginin baskani. bu caniler cia mossada hizmet eden haydutlardir.onun icin az bomba atildi diye sevinmiyor.haydut ruh hastasi

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-18 22:34:09 @ESAD

Yüzde yüz haklisiniz ve cok dogru bir tespit. Helal osun, tebrikler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
bu aciklama uzucu 2018-04-14 14:15:37

insanlarin olmesimi icinizi serinletiyor ??

Misafir Avatar
hastir 2018-04-14 16:50:29 @bu aciklama uzucu

müslüman görünümlü münafik haydut, kim oldugun belli oluyor. sakalini yolsunlar emi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
insanlik sucu dunya sadece susuyor 2018-04-14 16:38:14 @bu aciklama uzucu

Filistin-Israil ( Palestine-Israel) Palestine Blood Is Crying ( Filistin Kan Ağlıyor! )
https://www.youtube.com/watch?v=mt5cq-9HUao

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İSRAİL FİLİSTİNLİ ÇOCUKLARI İŞTE BÖYLE KATLEDİYOR 2018-04-14 16:05:15 @bu aciklama uzucu

https://www.youtube.com/watch?v=UXgv2lycs_g

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP 2018-04-14 15:12:04 @bu aciklama uzucu

https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-04-14 14:21:49

BUNUN GiBi YOBAZDAN BASKA YORUM BEKLENMEZ

Avatar
Firat 2018-04-14 14:51:06

Insani yardim adi altinda,islami yamyam teroritleini kordine merkezidir,bu ihh denilen akp beslemesi

Avatar
Katar Eski Başbakanı 2018-04-14 14:21:10

Katar Eski Başbakanı: Suriyedeki terörist gruplara her şeyi Türkiye üzerinden gönderdik
https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-04-14 14:21:38

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Misafir Avatar
türkoglu 2018-04-14 16:10:49 @BOP YENI DUNYA DUZENI

olurmu arkadasim fatih altaylinin programinda cumhurbaskanimiz bunun ne kadar fevkalade bir proje oldugunu,bunlarin es baskanlarindan birinin kendisinin oldugunu bu görevle vazifelendirildigini ,bu projenin türkiyeyi yada baska bir ülkeyi bölmek degil aksine baris ve özgürlük getisrmek oldugunu beyan etti,ben cumhurbaskanimizin yalancisiyim,

Beğenmedim! (0)