'Cübbeli Ahmet Hoca' Akit Tv'yi hedefine aldı!

“Cübbeli Ahmet Hoca” olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, Yıldız Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Caner Taslaman'ı programa çıkaran hükümete yakın Akit Tv'yi hedef aldı.

'Cübbeli Ahmet Hoca' Akit Tv'yi hedefine aldı!

“Cübbeli Ahmet Hoca” olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, Yıldız Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Caner Taslaman'ı programa çıkaran hükümete yakın Akit Tv'yi hedef aldı.

15 Kasım 2017 Çarşamba 23:51
'Cübbeli Ahmet Hoca' Akit Tv'yi hedefine aldı!

"Millette kırmızı çizgi yok" diyen Cübbeli, "Çizgi olmazsa ne olur? Kaza, bela çok olacak. Allah bizi haktan ayırmasın…” diye konuştu.

İşte Cübbeli'nin o açıklamaları:

“O Taslaman var ya o Taslaman bu mezhepler birbirine düşmanmış, o Akit televizyonu da onu çıkarmış, biliyor musunuz? Allah allah deyin daha siz, daha çok zikredersiniz böyle Allah Allah… Akit Tv Taslaman’ı çıkarmış, geçen hafta hem de…

Hadislere, 'sizin dininiz bu' diye, Sifil hocaya neler etti adam; 'dininiz bütün sünnetleri inkardır' diyor. Adam her şeyi inkar ediyor, Akit televizyona çıkarmış. Millette kırmızı çizgi yok, onun için kaza çok olur. Çizgi olmazsa ne olur? Kaza, bela çok olacak. Millet karıştı yani. Allah bizi haktan ayırmasın…”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.11.2017 23:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2017-11-16 00:16:13

Yaha bu yaratığa bakıp sakına dininize zarar vermeye çalışmayın. Bu alçak insanları Allah ve Kur'an ile süsleyip kandırıyor. Bu alçak gerçek Müslüman falan değil, Protestan mezhebinin kurucusu
Alman Martin Luther'in Almanya'da bulunan Schorndorf kilisesinin Türkiye'de ki temsilcisi ve daha doğrusu ajanı. Bak isimde verdim, Schorndorf Kilisesi diye.

Misafir Avatar
ege 2017-11-16 09:17:09 @Tarzan

EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞYTANİRRACİM. kovulmuş şeytandan ALLAH cc e sığınırım. yorumcular dikkatlı yorum yapın. hakarete varan yorumlarınız imanı tehlikeye düşürebilecek düzeydedir bazılarınınki.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cübbeli doğru söylüyor.. 2017-11-16 00:34:14 @Tarzan

Allah ile kur,an ile süsleyip kandırıyor..yani sana göre Allahı anmak kur,anı okumak ve hadisleri kabul etmek gereksiz mi? asıl yaratık kim oluyor?
asıl dinden çıkan kim oluyor..Tarzan..?
Müslümana kafir veya gavur diyen kişide iman yoksa kendisi dediği gibi olur.
Hadisleri inkar edenlere yanaşıp kabul edeni red mi ediyorsunuz..züppe diyen kişi.
yazık size ahirette işiniz zordur..Bu kafa ile cennete de giremezsiniz..çünkü iman yok sizde..

Beğenmedim! (1)
Avatar
milleti kandirip parasini alan hoca 2017-11-16 00:39:50

Cübbeli Ahmet'den Peygamberi Rüyada Gösteren Terlik !
https://www.youtube.com/watch?v=k2uI_Ez5DZE

Avatar
ALLAH A SIRK KOSUYORSUN CUBBELI HOCA 2017-11-16 00:43:40

adam dinimizi ticarete dokturmus
Cübbeli Ahmet'den Peygamberi Rüyada Gösteren Terlik !
https://www.youtube.com/watch?v=k2uI_Ez5DZE

Avatar
Zuppe 2017-11-15 23:55:41

Sana bakıp da kaç kişi müslüman olmuştur. Çıkan gırla.

Avatar
cahile söz anlatmak zordur..kim olursa olsun. 2017-11-16 00:37:15

Hadisleri inkar eden zararda kalır..
Kur,anı daha iyi anlamak için hadisleri gerçek manada anlamak ve kabuletmek lazımdır..
Hadisi şerifi beğenmeyen peygamberide beğenmiyor anlamını taşır..

Avatar
milleti kandiran hocalar 2017-11-16 00:38:50

Ben Saçı Şerifin Suyunu Sattıysam, 170 TL Ye Terlik 370 Kefen Sattıysam Allah Bana Lanet Etsin.
https://www.youtube.com/watch?v=Ial4ruG5B-8

Avatar
veli 2017-11-16 02:30:59

acaba hagisi doru soyluyor dinayet bu ie bi el at insanlari inanci uzerinden oyun oynayanlar var

Avatar
Murat 2017-11-16 04:49:07

Musluman muslumanin dusmanidir.