banner87
Flaş Haber
Kapat

Cübbeli Ahmet: Melih Gökçek'e beddua etmiştim, hatırladınız mı?

Kamuoyunda 'Cübbeli Ahmet Hoca' olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa eden Melih Gökçek hakkında "Bir beddua etmiştim, hatırladınız mı?" dedi.

Cübbeli Ahmet: Melih Gökçek'e beddua etmiştim, hatırladınız mı?

Kamuoyunda 'Cübbeli Ahmet Hoca' olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa eden Melih Gökçek hakkında "Bir beddua etmiştim, hatırladınız mı?" dedi.

23 Ekim 2017 Pazartesi 20:58
Cübbeli Ahmet: Melih Gökçek'e beddua etmiştim, hatırladınız mı?

Ünlü, Gökçek'in sahibi olduğu Beyaz TV'ye Mehmet Okuyan'ın çıkarıldığını, bu yüzden Gökçek'e 'beddua ettiğini' hatırlattı ve "Mevla belanı verir" ifadesini kullandı.
Ünlü'nün dinleyicilerine 19 Ekim'de yaptığı konuşmanın ilgili kısmı şöyle:

"Ramazanda Melih Gökçek'e bir duam var, hatırladınız mı? Milletin itikadını bozan, Mehmet Okuyan gibi adamların imkanlarını iptal eyle dedim. O zaman tuttu zaten o. Şimdi görüyor musun bu fakirin dualarını? Duası da var bu işin, bedduası da var bu işin. Bana ne kadar eziyet edenler oldu. Ama sen bu milletin dinine zarar verirsen, eline imkan geçirmişin, o televizyondan beslenerek imkanlar sağladın, sonra geldin millete ne dinletiyorsun? Meryem validemize iftira eden bir adamı konuşturuyorsun. Mevla belanı verir."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.10.2017 20:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
veli 2017-10-23 21:43:16

senin beduan degil angaralilarin bedusi tutu kendini fasulyeden nimet sanma sarlatan

Avatar
pislik 2017-10-23 21:58:05

sen kimsin

Avatar
can cun 2017-10-23 23:07:12

bu soytarı tam asılmalık adi herif tipine soktumu

Avatar
RUHUNU ŞEYTANA SATMIŞ FOSEPTİK ŞEYTANA TAPAN TECAVÜZCÜ İMAM 2017-10-23 22:24:09

Şeytan ,YOBAZ H avandanda aşağılık mahluk. Senin akıl ve bilinç düzeyini bilâl..velet SIFIRLAMIŞ şimdi diyeceğini köpeğin bed duası tutsa gökten kemik yağardı .Ama ben HAYVANLARI özelikle KÖPEKLERİ ,KEDİLERİ ATLARI ..TİMSAH SENİN GİBİ YILLANLAR HARİÇ bütün HAYVANLARI severim körpe hakaret oldu ama ..uyuz sen aynen sapık ünlü YIKAYICI YIKARKEN ŞEHVETE GELİP ÖLÜYE TECAVÜZ EDEN SAPIK ,YOBAZ TECAVÜZCÜ SEX MANYAĞININ TAA KENDİSİSİN SENİ BEDUVAN ..HİÇ KİMSEYE TUTMAZ .Sen ŞEYTANLA çiftlermiş LAĞIM faresinin İMAMLAR HACILAR, HOCALAR. Şahlar, şıhlar ÖLÜYIKIYICI TECAVÜZCÜ İMAMLAR dendiği zaman tüylerim diken diken oluyor ..sapık manual. Gökçeli sevmem nefret ederim gayem gökçeli kayırmak deyil ama senin gibi manual, sapık HOCALAR İMAMLAR konuşunca işte hakaret etmemeden duramıyorum .SAPIK İMAM soytarı YOBAZ TECAVÜZCÜ oğlan ,kız çocuğu demeden TECAVÜZCÜ BÜTÜN İMAMLARIN ALLAH BELASINI VERSİN AMİN

Misafir Avatar
ölüye tecavüz..! aman Allahım,tövbe.ya 2017-10-30 09:18:05 @RUHUNU ŞEYTANA SATMIŞ FOSEPTİK ŞEYTANA TAPAN TECA

bu kişi ölü,ye tecavuz mu etmiş? olamaz ya..cübbeli böyle bişi yapmaz,,yoksa yapar mı? yaparsa Allah onu mahveder..ölüye tecavuz..hayret be..
bu çirkinliği afrikadaki en barbar kabile dahi yapmaz..belki adamı (ölüyü) yerler ama tecavuz etmezler..ölüye tecavuz eden hoca bu barbarlardan daha barbar olmaz mı?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mine 2017-10-23 22:47:25

Yoktur birbiriniz,den farkınız . Sen beddua etsen ne olur oda sana ediyordur . Ayıp ayıp bir ,de hocasınız ,hiç yakışıyormu ayıpladım sizi unutma ne dersen döner seni bulur ona göre biraz örnek insan olun .

Misafir Avatar
nemo.. 2017-10-30 09:20:51 @Mine

bide akp.ye beddua et..nolur cübbeli..hahaha
altüst olsunlar..hhiiiiii
inşAllah akp. batar..anap gibi..dsp.gibi..bbp.gibi..amin..
bu da fakirlerin bedduası...?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ceho 2017-10-23 23:16:36

Ptimat

Avatar
firat 2017-10-23 23:29:56

ulkede binlerce camii var,,muslumanlara hizmet sadece namaz kildirmakmi,,adama gereken bilgiyi verin camiilerde,,hocalar devletten maas aliyor,,hal Boyle iken cubbeli gibi sapsallar cikip kendi cemaatini olusturuyor,bu durumda muslumanlar arasinda ayrimciliga yol aciyor,islam bu degil,,,devletsen insanina hizmetini apacik ulu orta vereceksin,,

Avatar
Osman 2017-10-24 11:33:55

Senin bedduanla gitmedi salak.Tayyibin emriyle gitti.Bir de,kendine (FAKİR) demişsin! Sen fakirliğin ne olduğunu hiç yaşamadın.Çocukluğunu bilirim senin.Bizim ahlarımızla gitti Fetocu Melih.Fakirlik kim sen kim? Lüx yaşamın içinde,mercedesle gezen fakirmiş!

Misafir Avatar
deniz ski,li hoca ve ib.ethem hz. farkı..? 2017-11-06 10:39:50 @Osman

aylık 97.binlira...yıllık 1.200 lira...iyi para..
kat kat elbiseler..ski.ler..jeepler..havuzlu villalar..ve daha bilemediklerimiz..bu hoca,nın olduğuna göre nasıl İMAN EHLİ bir hoca olabiliyor ki?
sanki hoca görmedik.İbrahim Ethem hz.leride sultan idi..ancak sultanlığı terk edip deniz kenarında kulubede yaşadı..dünyadan elini eteğini çekti..işte gerçek hoca böyle olacak..jeeplerde keyf eden değil..ANLAYANA..!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hocayı savunan kişi uyan ya ! uyan.. 2017-11-06 10:35:21 @Osman

SEN cenneete mi gideceksin sanki.? hoca hoca olsa kimse eleştirmez..demekki sende bu zırzop gibisin..
Melih sizden beterdir...
bu hoca ve onun hocası,,bir gün olsun akp.yi eleştirdimi ? eleştirmez..çünkü hesaplarına gelmez...
demokrasi yoktur diyen bu hocadır..
aç youtubede bak..
yani savunacağın kişi gerçekten ALLAH İLMİNİ GERÇEK SAHADA KULLANAN DEMEKTİR..BU hoca kullanıyormu ? kullanmıyor..
aylığı yukarıdaki matbaacının beyanına göre..97.bin liradır..
kendi matbaacısı söylüyor..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet soruyor..? 2017-11-02 17:33:22 @Osman

Fakir,in aylığı 90.bin lira..kitaplarını basan matbaa sahibi diyor..yıllık geliri 1.200.bin lira. yani 1 trilyon 200 milyar lira..cübbelinin yıllık geliri..gazetelerde böyle yayınlandı..eğer sen fakirsen millet acından ölüyor demektir..evin var..deniz ski.si var..arabaların var..takım takım elbiselerin var..hiç bir şeye muhtaç değilsin..nasıl fakir oluyorsun

Beğenmedim! (0)