banner87

Cumhubaşkanı adayı İnce'nin miting programı belli oldu

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim maratonuna hızlı başladı. Yarın Edirne'de gerçekleşecek miting ve diğer mitinglerin detayları haberimizde...

Cumhubaşkanı adayı İnce'nin miting programı belli oldu

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim maratonuna hızlı başladı. Yarın Edirne'de gerçekleşecek miting ve diğer mitinglerin detayları haberimizde...

08 Mayıs 2018 Salı 18:27
Cumhubaşkanı adayı İnce'nin miting programı belli oldu

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim maratonuna Yalova'dan start verdi. Seçimlere son 47 gün kalırken Muharrem İnce'nin beş günlük miting programı belli oldu.

İşte Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin Miting Programı;

09.05.2018 Çarşamba - Edirne,

10.05.2018 Perşembe - Hakkari,

11.05.2018 Cuma - Rize,

12.05.2018 Cumartesi - Denizli,

13.05.2018 Pazar - Soma-Manisa.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.05.2018 18:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Semih 2018-05-08 18:44:46

Gumbur gümbür geliyo birilerine yol göründü.herkes tamam diyor.oleyyyyy

Avatar
Haydi 2018-05-08 18:48:11

mitinge.

Misafir Avatar
ince 2018-05-08 19:21:22 @Haydi

İncenin miting değil siz buna BİTİK DEYİNDE sonra çırpınmayın.

Beğenmedim! (11)
Avatar
incecikten büyük umutlar yagar 2018-05-08 21:59:39

Sn İnce Ege ve Akdeniz kaleniz. Sizi karadeniz içanadolu ve doguda gormek isteriz

Avatar
turk 2018-05-08 23:30:01

adab ve edep her insanda olmuyormus yasasin chp ........olsun Akp edebim musade etmiyor saygilar

Avatar
Abdi 2018-05-08 21:57:17

"Abdestim var" diyen hırsızların sonu gelmez ise, Türk Devletinin sonu gelmiş demek.

Avatar
:-) 2018-05-08 18:36:16

C başkanı adayı demeyin . şimdiden. SİYASİ ÇÖPLÜYE ATILACAK ADAY DEYİN CANIM.

Misafir Avatar
kaan 2018-05-16 16:17:27 @:-)

Senin zoruna mı gitti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erkek olan 2018-05-08 20:22:12 @:-)

çıkar istediği tvde soru cevaplarına ama yemez çünkü ikili ilişkilerde hemen yalanı meydana çıkıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
davarolar 2018-05-08 20:20:59 @:-)

kendini bir çuval makarnaya kömüre ,200 tlye satmıyor insanlar kendisini mal.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ben 2018-05-08 18:46:44 @:-)

siyasi çöplüğe atma işi akp ye
has olan bir şey ahmak devit ve diğerleri gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali aktaş 2018-05-08 19:56:35

Kamal dürzüsü yerini sağlam tutmak için aday olmadı bu zavallı sarhoşu sokaklara attı..

Misafir Avatar
x 2018-05-09 03:47:06 @Ali aktaş

kudurrr makarnacı kudur

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-09 00:26:58

ulan slak manyak ince, demirtaşı ziyarete gidiyon sonra miting yapacan öylemi sen ajansın bunu yapan ancak derin ajandır,chp nin geri gitmesini istemektir sen trakyanın hassasiyetlerini bilmeyecek kadar aptal degilsin, ama edirneliler seni adam yerin koymaz

Misafir Avatar
x 2018-05-09 03:45:37 @aydın

kudurrr makarnacı kudur

Beğenmedim! (0)