banner87

Cumhur İttifakı'na bir darbe de Bahçeli'den

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli katıldığı canlı yayında Cumhurbaşkanı Erdoğan'la ilgili dikkat çeken bir açıklamada bulundu. Bahçeli, "Erdoğan ve AKP'ye yönelik geçmişte ne söylediysem arkasında duruyorum" dedi.

Cumhur İttifakı'na bir darbe de Bahçeli'den

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli katıldığı canlı yayında Cumhurbaşkanı Erdoğan'la ilgili dikkat çeken bir açıklamada bulundu. Bahçeli, "Erdoğan ve AKP'ye yönelik geçmişte ne söylediysem arkasında duruyorum" dedi.

19 Haziran 2018 Salı 00:04
Cumhur İttifakı'na bir darbe de Bahçeli'den

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli NTV-Star TV ortak yayınında gündeme dair açıklamalarda bulundu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a yönelik geçmişte söylediği sözlere değinen Bahçeli, “Erdoğan ve AKP’ye yönelik geçmişte ne söylediysem arkasında duruyorum. Ama 15 Temmuz’dan sonra geçmişte şunu söylemişti, bunu söylemişti olmaz. O gün ne söylediysem o günkü şartlarda geçerlidir” dedi.

CUMHUR İTTİFAKI

AKP ile yaptıkları ittifaka da değinen Bahçeli, “Cumhur ittifakının hayırlı olacağını düşünerek toplumla paylaştık. Yasal çerçevede ele alınması ülke için önemliydi. Terörün belinin kırıldığı bir dönemde çözüm süreci olamaz. Malum televizyonlarda arkadaşlarımız seçim süresine girdiğimiz günlerden beri bazı sinsice kavramları ortaya koyarak hatalar işlemişlerdir. Bunlardan biri Kürt oylarının Cumhur İttifakı’nı dikkate alındığında oy kaybına uğranacağını ve MHP’ye destek vermeyeceklerini düşünerek meydanlarda işlediler” dedi.

AKP’YE UYARI 

Konuşmasında AKP’lilere uyarıda da bulunan Bahçeli, “AK Parti’den bazı isimler halkla konuştukları esnada ne cumhurbaşkanını ağızlarına alıyorlar ne de ittifakı. Sadece AK Parti’nin Meclis’te güçlü kalmasını hedefliyorlar. Bunu saptırıp MHP’ye verilecek oyları alma çabasındalar. İsim söylersem fitneye biz de katılmış oluruz” ifadelerini kullandı.

FETÖ’NÜN SİYASİ AYAĞI

FETÖ’nün siyasi ayağına da değinen Bahçeli, “Bunun üzerinde henüz durulmadı. Siyasetin FETÖ’den arındırılması lazım. Siyasette FETÖ’ye yakın isimler olmaması lazım” dedi.

Bahçeli, OHAL ile ilgili de “FETÖ ve PKK’nın kökü kazınmadan OHAL kaldırılmamalı” ifadelerini kullandı.

DİKKAT ÇEKEN FOX TV AÇIKLAMASI

Kendisine muhalif tavırlarıyla dikkat çeken İstanbul milletvekili Atila Kaya hakkında da açıklamalarda bulunan MHP lideri Bahçeli, Fox TV ile ilgili de dikkat çeken sözler sarf etti. Bahçeli, “Bu kardeşimiz dava içinde ki hizmetleriyle takdir toplamıştır. Ancak 6-7 aydır MHP içindeki bir faaliyeti yoktur. Hele hele çıktığı televizyon kanalında şimdiye kadar hiç bir MHP’li barınmamıştır. Teklif gelse dahi talimatım vardır İsmail Küçükkaya’nın programına çıkmayacaksınız demişimdir. Hala MHP’li olsa orada ne işi var? Bu Fox TV'yi de bizim açımızdan gözden geçirmek lazım. Recep Tayyip Erdoğan'la diğerlerini mukayese ettiği zaman Türkiye'de hele hele terörle mücadeledeki sağlanmış olan üstün başarıyı gölgeleyebilecek bir hataya bir ülkücü nasıl düşebilir” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 01:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hele hele hele 2018-06-19 00:20:52

Bu laf biraz agir olmus secimden sonra kim kazanirsa kazansin artik mhp ve bahceli yok THE END bu belli oldu

Misafir Avatar
itiraf et bizden sır çıkmaz 2018-06-19 23:39:41 @Hele hele hele

çayına uyku ilacı katmışlar.arkadan kayarlarken resimleri var ondan biraz sıkıntılı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-19 08:06:46 @Hele hele hele

yani diyiyorsunki 15 temmuzdan önce mesala sosuz adi hırsız dediysem lafımın arkasındayım 15 temmuzdan önce öyleydi deyip kabul ediyorsun .bravo bizde öyle diyiyorduk zaten şimdi ne değişti onu anlat fetö ayaklarını geç.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 01:25:02 @Hele hele hele

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
.... 2018-06-19 01:22:18 @Hele hele hele

Başbakan Erdoğan ve Fethullah Gülen Hakan Şükür'ün Nikahında
https://www.youtube.com/watch?v=55ewhWkVXnk

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-19 00:31:14 @Hele hele hele

ingilizcem zayif ama bahceli icin GAME OVER denilebilir. Aslinda amerikanin artik milliyetciler ile ittifak istemiyor onun yerine radikal islami kullaniyor. Bu dincileri türkiyeyi yikmak icin kullanacaklar.belki yarin belki 20 sene sonra.

Beğenmedim! (0)
Avatar
laskalasmis moruk 2018-06-19 00:51:37

son kopekliyini yapiyor agiz salyalarinda irkci zehir akiyor

Avatar
Tarzan 2018-06-19 01:01:21

Dünya siyaset tarihinde Bahçeli gibi dönek bir kelle görülmemiştir.
Fetönün siyasi ayağı ise birlikte ittifak kurduğun, zamanın bel altı hakaret ettiğin ve sövdüğün Tayyip'dir. Fetö soruşturma komisyonu Başkanı olarak Reşat Petek gibi eski bir fetöcüyü Tayyip atarsa, elbetteki sonuç çıkmaz. Sen fetöcülerle Cumhur ittifakı yapıyorsun şuursuz adam.

Avatar
Murtazaaa 2018-06-19 01:07:34

Önce özerkliğe sonra Kuzey Kürdistan’a açık kapı bırakandan cumhurbaşkanı olmaz.
Toplumu kamplara ayırandan cumhurbaşkanı olmaz.
Şehitlerin vebalini ve kanını taşıyan bebek katillerine kucak açandan cumhurbaşkanı olmaz.
Milleti 36’ya ayırma hedefi olandan cumhurbaşkanı olmaz.
Twitterı engelleyen, Youtube’u kapatandan,

Kişisel hak ve özgürlükleri budayandan cumhurbaşkanı olmaz.
Rüşvetçilere ve hırsızlara kol kanat gerenden cumhurbaşkanı olmaz.
Villalara balya balya dolar yığandan,

Paraları sıfırlarken haysiyetini de sıfırlayandan cumhurbaşkanı olmaz.
TSK’ya kumpas kurandan başkomutan olmaz.
Milliyetçiliği ayaklar altına alan bir inkarcıdan cumhurbaşkanı olmaz, olamayacaktır.
İki yanlıştan bir doğru çıkmaz. Tekeden süt çıkmaz, suda ateş yanmaz. RECEP TAYYİP ERDOĞAN'DAN DA CUMHURBAŞKANI OLMAZ…


İster AKP’li ister MHP’li ister CHP’li olsun;

HER VATANDAŞ CUMHURBAŞKANI OLABİLİR

ama ne var ki
RECEP TAYYİP ERDOĞAN'DAN OLAMAZ…


Milletin terazisi bu sıkleti çekmez.
Devlet Bahçeli 08.04

Avatar
Baston 2018-06-19 03:19:25

Sen DE firildaksin...RTE gibi...umarım %2 bile oy alma.İNŞALLAH.

Avatar
ahmit 2018-06-19 00:43:46

Hangileri 17 25 diye mecliste saatin önünde söyledikleriniz pkk yandşı diye evlatları ile veya İsrail abd projesi vs bunun gibi söylemlerinizmi çünkü yutupta böyle yüzlerce konuşma video larınız varda öğrenmek istiyoruz geçmişinizden utanıp ben çok cahillik ettim çok cahilmişim beni effet Tayip bey dedinmi, çünkü geçmişin bayağı kabarıkta?

Avatar
cumhur ittifakina hayir diyoruz 2018-06-19 00:52:55

Başkanlık, federasyon demektir. Bu da Türkiyeyi bölünmeye götürecektir. diyen bahceliye noldu ???
https://www.youtube.com/watch?v=4O4Z147GL-4

Avatar
birisi 2018-06-19 04:16:46

Zavalli, gecmiste ne söyledigini hatirlamiyor,alzheimer olms acil tedaviye baslamalari lazim,bu adamin artik ceza i ehliyeti yok,yakinlari bu konuyu arastirsinlar.