'Cumhur İttifakı'nın oy oranı yüzde 43.9...'

Remres Araştırma Cumhur İttifakı'nın oy oranının 43.9, Millet İttifakı'nın ise 43.5- 43.7 bandında olduğunu belirtti.

'Cumhur İttifakı'nın oy oranı yüzde 43.9...'

Remres Araştırma Cumhur İttifakı'nın oy oranının 43.9, Millet İttifakı'nın ise 43.5- 43.7 bandında olduğunu belirtti.

04 Haziran 2018 Pazartesi 00:26
'Cumhur İttifakı'nın oy oranı yüzde 43.9...'

Diken.com.tr'den Minez Bayülgen'in şirketin genel müdürü Emre Şişmanlar ile yaptığı söyleşinin öne çıkan kısımları şöyle:

Mayıs sonu Haziran başını kapsayan bir anket çalışmanız oldu. Daha önceki anketlerinizde cumhur ve millet ittifaklarının oy oranı neydi, şimdi ne?

Cumhur ittifakı düşüyor, millet ittifakı yükseliyor. Mayıs başında ‘cumhur ittifakı' yüzde 44.2 iken şimdi yüzde 43.9'a geriledi. ‘Millet ittifakı'ysa yüzde 43.4 ile başlamıştı. Son ölçümlere göreyse 43.5- 43.7 bandında çıkıyor.

Millet ittifakı yükseliyor diyorsunuz ama hala başa baş bir tablo ortaya çıkıyor…

Evet, kafa kafaya bir yarış bu. Bu yüzden de Meclis'te ne cumhur ne de millet ittifakı 301'i buluyor. İttifakların dışındaki HDP de yüzde 12.1 çıkıyor.HDP, 7 Haziran seçimlerinde yüzde 13.12 oranında oy almıştı.

'HDP 7 HAZİRAN VE 1 KASIM ARASI BİR YERDE DURUYOR'

HDP, Güneydoğu'daki oylarını koruyor. Batı'daki oylarda küçük bir düşüş var. Örneğin İstanbul'da 11.9'a indi. 7 Haziran'daysa bu rakam biraz daha yüksekti. Özetle

HDP, 7 Haziran ve 1 Kasım arasında bir yerde duruyor.

Batı'daki seçmenden, baraj riski nedeniyle HDP'ye destek gelir mi?

Evet, sadece "Aman baraj altı kalmasın" diyerek HDP'ye oy verecek bir miktar seçmen var. Ancak biz ve pek çok şirket de HDP'nin gayet rahat baraj üstünde olduğunu görüyoruz.

'HDP SEÇMENİ TAKTİK OY KULLANACAK'

CHP ile HDP arasında bir oy gecişkenliği var mı?

Var. Muharrem İnce faktörü ve HDP'nin olası bir baraj riski karşısında hareket eden bir CHP-HDP seçmeni görüyoruz. Kimi HDP'li, Selahattin Demirtaş'ın ikinci tura kalmasını gerçekçi bulmuyor. Bu yüzden ilk turda milletvekili seçimlerinde partisi HDP'ye, cumhurbaşkanlığında da İnce'ye oy verecek. Benzer durum CHP tabanında da var. "Benim cumhurbaşkanı adayım İnce'dir ama barajı mutlaka geçmesi gerekir, oyum HDP'ye" diyen de bir CHP kitlesi oluştu.

'İNCE GÜNEYDOĞU'DAN CİDDİ OY ALACAK'

CHP ve HDP arasındaki oy geçişkenliği Türkiye'nin hangi bölgesinde daha çok ortaya çıkıyor?

Bu konuda şaşırtıcı sonuçlar alıyoruz… Örneğin, CHP'nin bir adayı olarak Muharrem İnce'nin Güneydoğu bölgesinden çok ciddi bir oy almasını bekliyoruz.CHP'nin yaptırdığı anketlere göre Erdoğan'ın karşısında İnce, İYİ Parti'nin anketlerine göreyse Erdoğan karşısında Akşener ikinci tura kalıyor. Sizde ne çıktı?

Bizim sonuçlarımıza göre ilk turda Tayyip Erdoğan 42.2, Muharrem İnce 24.6, Meral Akşener 16.9, Selahattin Demirtaş, 12.3 Temel Karamollaoğlu 3.8, Doğu Perinçek de 0.2 oy alıyor.

İkinci turda nasıl bir dağılım var?

Erdoğan ve İnce kalırsa, Erdoğan yüzde 42.2, İnce yüzde 41.9 ile başlıyor. Erdoğan- İnce finalinde kararsızlar 9.4; oy vermem diyenlerse 6.5.

Kararsızlar dağıtıldığında ne oluyor?

Matematiksel olarak yüzde 51,52 gibi bir oyla Tayyip Erdoğan çıkıyor. Ancak kararsızları dağıtamayız. Sağlıklı olmaz.

Neden?

HDP seçmeninin ne yapacağını bilmiyoruz. Ayrıca 24 Haziran akşamı Meclis'te hiçbir ittifakın çoğunluğu alamadığını görüyoruz. Bu durumun seçmen üzerinde ikinci tur için nasıl bir psikoloji yaratacağını da kestiremiyoruz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 00:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-04 00:46:50

abbas yolcu

Misafir Avatar
aydin nikli buraya bi geliyor 2018-06-04 07:41:41 @Millet İttifakı KAZANACAK

seviye oyle bir dusuyorki adam onune gelene kufrediyor Meral Aksener Hanim a agir hakaret etti yorumculara agir hakaret adam hastami ne

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
insanlarin cinsel tercihi onlari ilgilendirir 2018-06-04 07:40:08 @Millet İttifakı KAZANACAK

fakat bu aydin nikli burda CHP yi karalamak icin ATATURK e demedigini birakmiyor pess yahu pess aydin nikli CHP ye IyI Partiye iftira hakaret ediyor burdaki yorumculara hakaret ediyor yurt gazetesi sorumlulari bunu gormuyorlarmi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz nikli 2018-06-04 07:37:26 @Millet İttifakı KAZANACAK

olmus insanlarin cinsiyet tercihlerine neden kafayi taktin ??? akp ve mhp ye baksana sen sag olan insanlarin cinsel tercihlerinle ilgilen onlar hayatta kendini savunabilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz nikli 2018-06-04 07:35:12 @Millet İttifakı KAZANACAK

H. C. Armstrong Birinci Dünya Savaşı sırasında Türkler tarafından tutuklanmış ve savaş tutsağı olarak cezaevine konmuş kendisi ingiltereyede gitmis kusura bakmada ben emperyalistlerin iftiralarina inanmam ATATURK PLANLARINI SUYA DUSURMUS HALA KIZGINLAR rockefellerin itiraflarini oku

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-04 07:23:25 @Millet İttifakı KAZANACAK

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dogruysa ATATURK u masonlar zehirlemis 2018-06-04 07:20:46 @Millet İttifakı KAZANACAK

Ataturk Hakkinda iftiralarin kaynagi neresi acaba ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATURK 2018-06-04 07:19:39 @Millet İttifakı KAZANACAK

http://orajpoyraz.blogspot.com/2011/02/fw-ataturku-kim-oldurdu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz nikli 2018-06-04 07:10:15 @Millet İttifakı KAZANACAK

amerika bop projesinin mimari bop cu efendilerinin ATATURK hakkinda iftiralarini yalanlarini anlatman cok komik git rockefellerin itiraflarini oku ATATURK e cok kizmislar planlari ATATURK sayesinde ertelenmis ATATURK VATANDIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rockefellerin itiraflari 2018-06-04 07:05:20 @Millet İttifakı KAZANACAK

https://www.habervaktim.com/haber/346551/rockefellerden-son-yuzyilin-en-buyuk-itiraflari.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATURK RIZA NUR U HAINLIKLE SUCLADIKTAN SONRA 2018-06-04 06:59:34 @Millet İttifakı KAZANACAK

RIZA NUR kacmis Riza Nur Arnavutları kışkırtarak isyana teşvik ettiren bir vatan haini
ATATURK BUNU 1927 senesinde NUTUK da yazmis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis 2018-06-04 06:58:27 @Millet İttifakı KAZANACAK

kitabinin bir kısmını kendisi, bir kısmını servis elamanları yazmış.el yazisinda farkliliklar var adam zaten ATATURK DUSMANI IFTIRALARI GERCEK OLSAYDI OLDUKTEN SONRA YAYINLANMAZDI RIZA NUR ATATURK TEN SONRA OLDU TUM SAHITLERIN OLMESI BEKLENMIS IFTIRA OLDUGU APACIK ORTADA KITAP INGILTEREDEN ORTAYA CIKTI http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Shriners Fesli Masonlar 2018-06-04 06:57:26 @Millet İttifakı KAZANACAK

https://carpitilantarih.blogspot.com/2014/07/shriners-fesli-masonlar.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-04 06:56:48 @Millet İttifakı KAZANACAK

https://odatv.com/ataturk-7-yasinda-kurani-hatmetti-8-yasinda-hafiz-oldu-1404131200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz nikli 2018-06-04 06:55:10 @Millet İttifakı KAZANACAK

aydin vatan partili aydin sen cok yorumlanan sayfasinda ATATURK REKLAMI YAPIYORSUN burdada ATATURK e iftira atiyorsun siyonist efendilerinin usakligini yapiyorsun sana yaziklar olsun
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK ☪ 5 gün önce
kih kih kih...

Cevapla
Beğen (76) Beğenmedim! (1)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-04 03:30:30 @Millet İttifakı KAZANACAK

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR: %43,7
KONDA : %41,7
A&G: %47,2
Gezici: %43,0
Metropoll: %43,3
ORC: %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.


rıza nura deli diyordunuz
atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...”

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-06-04 02:41:12 @Millet İttifakı KAZANACAK

Bu işi iyi öğrendiler........... Sıkıya gelince fifity/fifty anket yayınla ..hile yapınca anlaşılmasın............... Buna inanmayın..Artık Türkiye'nin psikolojik operasyon metodlarını öğrenme zamanı...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz 2018-06-04 02:35:12 @Millet İttifakı KAZANACAK

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...”

Beğenmedim! (2)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 01:36:53

MİLLET ittifakı gümbür gümbür geliyor Sağcısı, Solcusu ve Muhafazakarı güç birliği yaptı gümbür gümbür geliyor Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da koltuk sevdalısı beylere el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek

Avatar
ekonomi ortadayken 2018-06-04 00:49:41

akp nin oylarinin yuksek cikmasi normal degil remres sirketi hangi partiye yakinki ???

Avatar
KUTSANMIŞ ADAM DİYARBAKIR DA KONUŞURKEN PROMPTER BOZULUNCA, YAŞANANLAR !!!!!!!! 2018-06-04 01:29:37

Cumhurbaşkanı Erdoğan Diyarbakır'da konuşurken prompterı arızalandı.







Bir süre ekrana baka kalan Cumhurbaşkanı, daha sonra yakın korumasını yanına çağırdı. Korumasına kızgın şekilde bir şeyler söyleyen Erdoğan, konuşmasının sonunda sinirlenerek “Allah Allah” dedi.

Olayın, Erdoğan’ın konuşma metnini prompter’a aktaran kişinin namaza gitmesiyle ilgili olduğu iddia edildi. Görüntülerde Erdoğan’ın korumasına, “Benim iznim olmadan", "namaza mı gidilir" ve "dangalak” gibi ifadeler kullanarak tepki gösterdiği duyuluyor.

Misafir Avatar
Batuhan 2018-06-04 08:28:42 @KUTSANMIŞ ADAM DİYARBAKIR DA KONUŞURKEN PROMPTER

Tam İnce'nin "promterla konuşuyor" deyişinden sonrası bu oluyor ya.Allah'ın sopası yok ki gözüne soksun..Taşı tam gediğine koyuyor.. Göstermek için herkese.. Ama nafile. Kalp mühürlüyse her şey nafile.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yalancıyı sikmiyorlar diye mi 2018-06-04 02:36:08 @KUTSANMIŞ ADAM DİYARBAKIR DA KONUŞURKEN PROMPTER

bu kadar atıyorsunuz amına koduklarım

Beğenmedim! (3)
Avatar
ekonomi 2018-06-04 02:58:03

akp ekonomiyi batirmis anket bas basa arada en az 5 6 puan fark var milletin itifaki kazaniyor bu secimi akp nin tek umudu hdp nin barajda bogulmasidir oda olmayacak büyük ihtimal le .

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 01:32:40

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptiğinin ve diplomasının sahte olduğunu ispatlayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar