banner87

Cumhur ve Millet İttifakı başa baş

24 Haziran seçimlerine sayılı günler anket şirketlerinden çarpıcı veriler geliyor. Son olarak Remres Kamuoyu Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen anket çalışması yayınlandı.

Cumhur ve Millet İttifakı başa baş

24 Haziran seçimlerine sayılı günler anket şirketlerinden çarpıcı veriler geliyor. Son olarak Remres Kamuoyu Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen anket çalışması yayınlandı.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 13:30
Cumhur ve Millet İttifakı başa baş

Cumhurbaşkanlığı ve 27. dönem milletvekili seçimlerinde son viraja girildi. 24 Haziran seçimlerine seçimlerine az bire zaman kala Remres tarafından yapılan anket çalışmasında çarpıcı sonuçlara ulaşıldı.

Remres Kamuoyu Araştırma Şirketi tarafından "Seçime Doğru: Mayıs - Rapor 1” anketinde Cumhur ve Millet İttifakı, başa baş bir orana sahip.

Millet İttifakı ilk olarak 1-2 Mayıs tarihinde kamuoyunda yer almış, yalnızca 3 gün önce imzalar atılmıştı. Bu gelişme üzerine bir anket çalışması başlatan Remres, muhalefet partilerince alınan ittifak kararının seçmen üzerindeki yansımalarına ilişkin önemli bir çalışmaya imza attı. Araştırma 0,97 güven sınırları içinde, 2,08 hata payıyla gerçekleştirildi.

NUTS2 sistemi baz alınarak hazırlanan anket çalışması, 2586 kişinin katılımıyla uygulandı. 28 farklı ilden oluşan katılımcılarla telefon görüşmesi sağlanırken, tabakalı örnekleme ve ağırlıklandırma yöntemi kullanıldı.

Yayınlanan anket sonuçları katılımcıların cinsiyetleri, yaş aralıkları, ittifak olmaması durumunda partilerin aldıkları sonuçlar, ittifak durumunda ulaşılan oy oranları, kararsızları içeren anket sonucu ve kararsızlar dağıtıldıktan sonra ulaşılan verileri kapsıyor.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 13:50
Anahtar Kelimeler:
24 HaziranCumhurMillet
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
good bay akp 2018-05-09 13:40:56

şimdi hakim önüne çıkma zamanı öyle kaçmak yok hangi deliğe girerseniz çıkarılacaksınız geliyor geliyor muharrem ince geliyor

Misafir Avatar
sorgu 2018-05-09 18:26:56 @good bay akp

CHP seçimden sonra senden 5 tane MALVEKİL sparışım var unutma. . bak karışmam haa.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sorgu 2018-05-09 18:25:45 @good bay akp

sahi ŞEREFSİZ kime deniyordu ya? unutmayın haaa.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OKUYAN 2018-05-09 18:24:33 @good bay akp

Aha bu resmi buraya koyana ben koyayım. yavşak. ulan DEVLETİN CUMHURBAŞKANI BAŞINI KİMİN ÖNÜNDE BU ŞEKİLDE EĞDİ? SİZ YAPMA ÇAKMA BOYALI SÜSLÜ AMA ÖZELLİKSİZ SIRITANLARIN DİŞLERİNİ SERVİS YAPIYORSUNUZ SİZİN GAZETECİLİĞİNİZ BATSIN BE. SİZ ADAMMISINIZ DAHASIDA SİZ İNSANMISINIZ BE?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
SIYASETTE bir hafta 2018-05-09 16:46:09 @good bay akp

cok uzun bir zamandir. 24 Hazirana kadar Cumhur koltuk ittifaki mum gibi eriyecek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM 2018-05-09 15:55:35 @good bay akp

TAMAM

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-05-09 13:38:59

yok arkadaş ben bu anketlere güvenmiyorum sadece milletin kafasını karştırsınlar **nasıl baş başa olur ülkenin durumu perişanken insaları hala akp ye oyunu vereceğene inanmıyorum bence akp ve tayip yüzde 30 dahi bulamazlar yani 16 senedir ülkeyi milleti sömüren bitiren bir partiye artık kise oyunu vermez vememesi gerekir

Misafir Avatar
Batuhan 2018-05-09 21:30:49 @52

5 gün önce AKP % 36 larda idi.. ne oldu..? Sanırım AKP algı kontrolüne başladı.. Seçimde hile yapılırsa mantıksız görünmesin istiyorlar.. Ayrıca 2586 arasında yapılan anket ASLA gerçekleri yansıtmaz.. 1910 larda yapılsadı bir anket Türkiyenin kurulabileceği asla öngörülemezdi. Ama 1 avuç hesaba katılmayan insan ülkenin kaderini 180 derece değiştirdi.
Medyada gördükleriniz dikkate almayın..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-05-09 15:42:11 @52

Btık ekonomik olarak işgal bir Türkiyeyi Erdoğan kurtardı.oyumuz AKP ye

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
vefalı 2018-05-09 15:41:24 @52

Aklı başında bir müslüman, aklı başında bir Türk bu yalan iftira ve algı operasyonlarına haberlerine inanmaz. ABD AB Tüm terör grupları bu ittifakın yanında. Biz Türkiye halkı olarak ERDOĞAN ın yanında olmalıyor. devletimizin bekası için, dinimiz için ALLAH için birlik olmamız lazım.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
HAPI 2018-05-09 14:43:10 @52

TCden tek istegim, bu adamlari, tarafsiz yargi onune cikarsinlar, milyonlarca insanin ahtini sorsunlar. adaletsizlekleri, hirsizliklari, 250 kisiyi nasil planli bir halde oldurduklerini sorsunlar....:)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adalet 2018-05-09 14:30:12

Şaşırdılar artık ne yapacaklarını bu sefer gidiciler inşAllah millet istemiyor hırsızlık yalan dolan her bir şey var yeter yeter

Avatar
BAHADIR BAŞ 2018-05-09 14:10:15

BU AKP ORANI MECLİSTE TEMSİL YÜZDE 35 -36 ... KADAR DÜŞECEKTİR

Avatar
HDP siz Tayyo yenilmez 2018-05-09 15:55:32

Kürt sorununu cözemeyen türkiye halki bunun bedelini ciller fetö ve tayyoyla agir ödemistir.Tayyo nun elebasi oldugu hirsiz din tüccari vatan hainleri bu gidisatin son halkasidir.Kürtleri distalayan hic bir siyaset bu cakallarla basa cikamaz.Derin devlet aygitinin parcasi dört siyasi parti akp den farksizdir.Bu mantikla akp yi yerinden edemezler etmis olsalar bile ülkenin sorunlarini cözemezler.Demirtas ve arkadaslarinin vatan hainlerince rehin alinmalari sadece hdp den korktuklarimdandir.HDP türkiye partisidir ve halkin sorunlarina cözüm üretebilecek tek adrestir.

Misafir Avatar
ne yerler ? yemek değil, bAŞ 2018-05-09 17:58:38 @HDP siz Tayyo yenilmez

HDP CHP iyi parti kankadır. pkk nın desteyi ve baskı oylarıyla bişeyler yerler.

Beğenmedim! (4)
Avatar
YAVAŞ 2018-05-09 13:55:42

DEMEK BAŞA BAŞ. BİRİNİN OYU 47 DİĞERİ 24! VE BAŞA BAŞMIŞ. NE ALAKA.

Avatar
cumhur itt,ifakını görünce şaşırsınlar 2018-05-09 14:51:33

Ben Müslüman Türk evladı olarak Cumhur ittifakını teşkil eden partiler bir arada yenikapı ruhu gibi güzel miting yapılmasında olarak güzel olacağını ümit ediyorum.DEVAMMMMMMMMMM

Avatar
*****??? 2018-05-09 15:05:05

Iyi de burada eleştirilen Muharrem ince değil ki cehapelilerin 2 yüzlü tavrı adam ramazan günü içki içen cumayı kazaya bırakan bir zihniyetin parçası secim zamanı camiye gitse ne olur tekkeye gitse ne olur

Misafir Avatar
Dinsiz tayyo&Fetö 2018-05-09 20:35:35 @*****???

Iyiki dinler varmis degilmi yoksa yoksullarin umudu öteki dünya da olmasaydi nolcakti?Ya tayyo fetö gibi din tüccarlari petrolün gazin üzerindeki hakimiyetiyle ortadoguyu gericilestiren bunu yaparkende tüm lüksü satafati kendilerine mübah görüp halklara sadece dini ve öteki dünyadaki mechul olmayan olmayacak bir yasami cenneti sunan arap soytarilarina ne demeli ?Uyanin artik sorgulamayi deneyin yasami yasama dair herseyi.Tayyo ve fetö basta bu capsizlarin hicbiri inanmiyor biliyorlar dinlerin safsata Tanrinin koca bir yalan oldugunu onun icindirki bu denli pervasizca milletin a..na koyuyorlar.

Beğenmedim! (0)