Cumhurbaşkanı adayı İnce 21.00'de CNN Türk'ün konuğu olacak

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce bu akşam saat 21.00'de CNN TÜRK'ün konuğu olacak

Cumhurbaşkanı adayı İnce 21.00'de CNN Türk'ün konuğu olacak

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce bu akşam saat 21.00'de CNN TÜRK'ün konuğu olacak

24 Mayıs 2018 Perşembe 17:57
Cumhurbaşkanı adayı İnce 21.00'de CNN Türk'ün konuğu olacak

Muharrem İnce bu akşam yayınlanacak olan Seçime Doğru Özel programında olacağını, resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan ''Bu akşam 21.00'de CNN Türk'te Seçime Doğru Özel Programında olacağım'' açıklamasıyla duyurdu.

 
  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 18:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
. 2018-05-24 18:05:20

https://odatv.com/erdoganin-adayligina-iptal-hamlesi-23051816.html

Avatar
TÜRKİYE'YE BİR GÜNEŞ DOĞDU.ADI MUHARREM SOYADI İNCE 2018-05-24 18:59:34

TÜRKİYEMİN SEVGİLİ SAYGIDEĞER ONURLU YENİ CUMHURBAŞKANI MUHARREM İNCE..

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-24 18:04:46

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
troller iyi dinleyin 2018-05-24 19:53:36 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

muharrem ince abimiz müjde vericek .oglan kerhanelerini kapatıp bademleme yapılmayacak ve trol paraları kesilecek diyor.sizlere şerefli işte çalışma fırsatı vericek hadi işi buldu diyelim sizler kaybettiginiz şerefi ve haysiyeti nasıl bulacaksınız

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen. 2018-05-24 18:22:35 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

cnn ve ABD nin adayı İnce danışıklı dövüş. hazırlanmış, üzerinde çalışılmış prova edilmiş bir konuşma. kolay gelmesin fitneciler ihanetçiler.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
hey gidi hey 2018-05-24 18:21:01 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Ne günlere kaldık, kimlerele uğraşıyoruz. İNCE! tuhaf yahu.

Beğenmedim! (7)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 19:16:01

Sonunda EYVAH diyeceğin şeylere başta EYVALLAH deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Avatar
Halkçı 2018-05-24 19:28:03

Gariban Muharrem..

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-25 00:20:35 @Halkçı

Muharrem Ince

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-24 18:10:06

sorun bu zata eger cnn tv skandalları sorarsa ne diyecek.

Misafir Avatar
cnn ye gerek yokki 2018-05-24 18:51:38 @aydın

sen iki gunden beri karalama kampanyasi yapip durdun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fitneciligi birak 2018-05-24 18:24:19 @aydın

ayip be

Beğenmedim! (0)