banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Açık yaraları iyileştireceğiz

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Almanya'nın çok satan tabloid gazetelerinden Bild'e konuştu. İnce'nin röportajı Almanca ve İngilizce olarak yayınlandı.

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Açık yaraları iyileştireceğiz

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Almanya'nın çok satan tabloid gazetelerinden Bild'e konuştu. İnce'nin röportajı Almanca ve İngilizce olarak yayınlandı.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 18:36
Cumhurbaşkanı adayı İnce:  Açık yaraları iyileştireceğiz

24 Haziran erken seçimlerinde cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce, Alman basınına konuştu. Almanya’nın çok satan tabloid gazetelerinden Bild’e açıklamalarda bulunan İnce seçim vaatlerini anlattı. İnce kendisine gelen “Cumhurbaşkanı Erdoğan ile aranızdaki fark nedir” sorusuna ise “Ben demokrasiye inanan bir insanım” dedi.

Röportajda Cumhurbaşkanı Erdoğan hakkında, “Demokrasiyi kendi ideolojik amacı için kullanan biri” diyen İnce, “Görevde olduğu 16 yıl boyunca Türkiye’de her şeyi yok etti” dedi. Ekonomik durum ile ilgili bir soruya İnce, “AKP göreve geldiğinde Türkiye krizi neredeyse atlatmıştı. Kötü hatalar yapıldı. Fakat şimdi Türkiye’nin tarihinin en büyük ekonomik kriziyle karşı karşıya olduğu açık” dedi.

İnce, kolaylıkla %42 oy alabileceğini söylerken, “Ben solun adayı değilim tüm toplumun adayıyım” dedi.

ALMAN BİLD’İN SORULARINA İNCE’NİN VERDİĞİ YANITLAR ŞU ŞEKİLDE OLDU:

Bild: Göreve geldiğinizde eski ve yeni dönem arasında hesaplaşma olacak mı?

İnce: Bir hesaplaşma olmayacak. Açık yaraları iyileştireceğiz ve yıkılanları tamir edeceğiz. Türkiye’yi canlandıracağız.

Bild: Ekonomik sorun için çözümünüz nedir?

İnce: Toplum, krizin faturasını ödememeli. Türk Lirasının Dolar ve Euro karşısıdna değer kaybetmesinin yüksek faiz oranlarıyla ilgisi yok. Birçok sebebi vardır ve bunları çözmek zorundayız. En önemli şey Türkiye’nin bu siyasi ortamdaki belirsizlikten kurtulması gerektiğidir. Ekonomimiz yine bağımsız kurumlar tarafından yönlendirilmelidir.

Bild: Son aylarda Türkiye, Almanya ve Avrupa ile birçok kriz yaşandı. Bu ilişkilerin normalleşmesi için ne yapacaksınız? Sizin için AB ne ifade ediyor?
İnce: AB üyesi olmak bizim önceliğimiz. AB, Türkiye’nin kuruluş felsefesine sıkı sıkıya bağlı. AB’nin temel değerleri bizim için çok önemli. Benim cumhurbaşkanlığımda Almanya ve Hollanda ile tartışmaya sebep olmayacak. Dostluğumuzu ve ekonomik ortaklığımızı devam ettireceğiz.

Bild: Medya size ayrımcılık yapıyor mu?

İnce: Kanunlara göre basının nötr bir şekilde bilgi verme zorunluluğu var fakat bunu yapmıyorlar. Bir yere kadar özel medyayı anlarım ama TRT gibi devlet kanalını anlayamıyorum. Onlar suç işliyorlar. Onlar herkese eşit davranmalılar. TRT’nin kuruluş amacı halka bilgi vermekti.

Bild: Seçim kampanyanız nasıl gidiyor?

İnce: Programımız çok sıkı çünkü çok az zaman kaldığı için oldukça yoğun geçiyor. Her gün iki şehre gitmeye çalışıyorum. Şu an Ramazan olduğu için aynı zamanda iftarlara da katılıyorum. Herkese Türkiye’de değişimin önemini anlatıyorum ve cumhurbaşkanı olduğum zaman yapacaklarımı anlatıyorum

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 18:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları : 2018-05-30 18:55:15

İş Bankası IBAN: TR62 0006 4000 0014 2121 1012 38
Ziraat Bankası IBAN: TR41 0001 0007 9585 6463 1050 01

Misafir Avatar
BOŞUNA İNLEME YATIMA BİNDİRMİYRIM ! 2018-05-31 11:26:26 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ankete gore 0.60 % oy orani olan perincek 2018-05-31 10:22:20 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

bey icin bagis yapmiycaz
birde vatan partili dede ATATURK E AGIR IFTIRALAR ATTIGI ICIN BAGISDA BULUNMUYCAZ
vatan partili aydin CHP YE IYI PARTIYE AGIR HAKARETLER Bulunuyor PERINCEK E BAGIS MI YAPACAZ HADI ORDAN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 10:19:24 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

Muharrem İnce'nin Kırşehir'de Erdoğan'a videolu gönderme yaptığı miting konuşması
https://www.youtube.com/watch?v=d7VYXCCvUCI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-05-31 10:08:17 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-05-31 10:07:55 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALTIMDAKİ 4 MESAJIDA NİNE ATMIŞ HİÇ BELLİ OLMUYO ! 2018-05-31 10:00:58 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

FAKAT NİNE GÖZÜMDE YUVARLANDIN GİTTİN ! İFTİRACI PİS BİR GARIYMIŞSIN !
SENİ DEV YATIMA NAH BİNDİRİRİM ! NACİZANE BAHAMA'LARDAN SELÂMLAR !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PERINCEK IN OY ORANI ankete gore 0.60 % ise 2018-05-31 09:22:10 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

hic sansi yoksa bilincli tuketici olarak neden paramiz havaya ucsun Muharrem inceye bagis yapariz olur biter

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-05-31 09:20:12 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

artik degisim zamani Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor Muharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Çağdaş Cengiz 2018-05-31 07:45:26 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

VATAN PARTISININ BASINA GECERSE OY VERIRIRIZ PERINCEK E OY YOK

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatan partili aydin votkayi cok kacirmis vah vahhh 2018-05-31 07:41:30 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

Aydin dede votkayi cok kacirmisin iki gunden beri belden asariya AHLAKSIZCA ATATURK e agir iftiralarda bulunuyorsun normal insan agza alinmiycak sozleri yaziya dokmezdi Ingiliz ajanlarinin fesli masonlarin iftiralarina yapismisin sana yaziklar olsun Meral Hanim a da agza alinmaycak hakaretler ediyorsun SIYONIST USAGI VATAN HAINI SEY EDEPLI OL BE SENI KIM BU SEKIL ORTALIGA SALDI BU CESARETI NERDEN ALIYORSUN ? acizlige gerek yok AHLAKLI OL

Beğenmedim! (2)
Avatar
DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları : 2018-05-30 18:49:26

İş Bankası IBAN: TR62 0006 4000 0014 2121 1012 38
Ziraat Bankası IBAN: TR41 0001 0007 9585 6463 1050 01

Misafir Avatar
ALTTAKİ PUŞT SİYONİST PKK PİÇİ 2018-05-30 19:08:49 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

SENİN BURDA YAZDIKLARININDA TAMAMI IP NUMARASI İLE KAYDA GİRİYOR ! GÜN GELDİĞİNDE ANANI-BABANI VE TÜM SÜLÂLENİ KANIRTA KANIRTA SİKECEĞİZ..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
pkklılara çiçek veren vatan hainine 2018-05-30 18:52:10 @DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları :

bağış yapan da vatan hainidir. hesap hareketlerinden bu vatan hainleri tespit edilip teröre yataklık davası açılabilir

Beğenmedim! (24)
Avatar
Laz 2018-05-30 20:27:20

Sanirim agzindan sicmisin..... Arkadasim oglancikik gelenegin daha onceydi..... Iyi bilirsin

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-30 21:58:52

ATATÜRKE LAF SÖYLEYEN YAŞAK.SENI SIKTIKLERI BELLI.YOKSA NERDEN BILECEKSIN SIKTIRMEYİ DEGILMİ.KAŞINTIN TUTMUŞA BENZIYOR.

Avatar
kocakurt 2018-05-30 22:20:15

ne demek hesaplasma olmayacak bugune kadar yaptiklari yanlarinami kalacak yani, o zaman ben sana ne diye oy verecegim geri zekali

Misafir Avatar
erow 2018-05-31 02:20:06 @kocakurt

doğru diyorsun ama ince şimdi hesap soracağım derse ortalık karışır ince bunu götünden kan alacak hele meral akşenerin eline düşmesin

Beğenmedim! (0)
Avatar
erow 2018-05-31 02:18:58

ben hesaplaşma ile uğraşam direk asarım hırsızı ince bey aynen öyle daha iyi olur

Avatar
kapanmayan göt delikleri (gaping assholes) 2018-05-30 18:39:22

Atatürk gibi kendini siktiren başka CHPliler varsa onların da açık göt delikleri vardır. Onlara ne yapacaksın ince?

Misafir Avatar
bisey sorucam sen neden insanlarin cinsel 2018-05-31 07:43:43 @kapanmayan göt delikleri (gaping assholes)

bisey sorucam sen neden insanlarin cinsel tercihleriyle ilgileniyorsun ??? cok hosuna gidiyorsa MHP ye Bak AKP ye Bk ölmus savunmasiz insanlarin arkasindan atip tutmak AHLAKSIZLIKTIR Oğuz Bulut 15 yaşındaki çocukla yakalanmisti ya onun hakkinda yazabilirsin cunku o hayatta kendisini savunabilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DARBELİ MATKAP 2018-05-30 19:01:08 @kapanmayan göt delikleri (gaping assholes)

HE HE HE GÖTVEREN ABDULLAH ÖCALAN İBNESİNİ HERGÜN SİKİYORLARDIR !
ESKİDEN YAHUDİLER , İNGİLİZLER , YUNANLILAR , AMERİKALILAR SİKİYORDU !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PEÇETECİ AMCAN SİKO 2018-05-30 18:53:10 @kapanmayan göt delikleri (gaping assholes)

SENİN BABAN APO BİR İBNEYDİ EVLÂDIM ! SENİN İBNELİĞİNDE ORDAN GELİYOR ! OROSPU ANANDA KERRANEDE SİKİŞMİKTEN SENİ ÇOK İHMAL ETMİŞTİ VAH VAH !

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatan asigi 2018-06-02 21:05:40

küfürlü konusmak korkakliktandir karekteri bozuk olan medeniyetten ve insanlardan uzaklasmis kisilerdir incede secildigi zaman yamuklari düzeltir insAllah