banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Ben sarayı değil, zihniyetini yıkacağım!

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce İstanbul Küçükçekmece'de miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, ''Sarayı, hastaneleri yıkacak'' sözlerine yanıt vererek, ''Ben sarayı değil, zihniyetini yıkacağım. Ben o sarayı doktora öğrencilerine vereceğim. Bilim yuvası olacak orası. Hastaneleri yıkacak diyor. Niye yıkayım hastaneyi? 25 yıl kira garantisi verdin yüzde 70 hasta garantisi verdin. Şehir hastaneleri çok iyi diyor, müşterisi çok olur diyor. Yani hastane dolmazsa sizi hasta yapar yine doldurur'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Ben sarayı değil, zihniyetini yıkacağım!

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce İstanbul Küçükçekmece'de miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, ''Sarayı, hastaneleri yıkacak'' sözlerine yanıt vererek, ''Ben sarayı değil, zihniyetini yıkacağım. Ben o sarayı doktora öğrencilerine vereceğim. Bilim yuvası olacak orası. Hastaneleri yıkacak diyor. Niye yıkayım hastaneyi? 25 yıl kira garantisi verdin yüzde 70 hasta garantisi verdin. Şehir hastaneleri çok iyi diyor, müşterisi çok olur diyor. Yani hastane dolmazsa sizi hasta yapar yine doldurur'' dedi

10 Haziran 2018 Pazar 17:41
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Ben sarayı değil, zihniyetini yıkacağım!

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce İstanbul çıkartması yaparak Esenyurt, Bağcılar, Bahçelievler'de yurttaşlara seslendi. Ardından Küçükçekmece'ce geçen İnce İlçe Binası önünde yurttaşlara seslendi.

İşte İnce'nin açıklamalarından satırbaşları:

Esnafın borçlarını sileceğiz diyorum. Teknoloji diyorum. Tasarım diyorum. Gelecek d,iyorum. Ben bunları söylerken benim bir rakibim var. Erdoğan bugün bana terbiyesiz dedi. Ben onun seviyesine inmem.

Türk Kürt Alevi Sünni başörtülü başörtüsüz AKP'li CHP'li 81 milyona söylüyorum. Bedava kek yemek isteyenler Erdoğan'a fabrikada iş isteyenler İnce'ye oy versin

Erdoğan'a üzülüyorum. Tek parti döneminde 75 kişilik sınıflarda okudum diyor. Yani doğmadan okula gitmiş. Garip bir şey. Çok garip Erdoğan ilkokulu 75 kişilik sınıfta okumuş. Üniversiteyi tek kişilik sınıfta okumuş.

Benim cumhurbaşkanlığımda yargı üyeleri Erdoğan'ı eleştiremeyecek. Çünkü yargı üyeleri siyaset yapamaz. Benim cumhurbaşkanlığımda generaller beni alkışlamayacak. Benim cumhurbaşkanlığımda valiler benim değil milletin valisi olacak. 

Derdimiz ekonomi olacak. Hiç kimseyi ötekileştirmeden, ayırmadan. Çocuklarımızı iyi yetiştireceğiz.

Bugün İstanbul'da prova yapıyoruz. Büyük İstanbul buluşması için. Ne zaman mı olacak? 23 Haziran'da 2 milyon kişi olacağız. 

Erdoğan'la meydanlarda konuşuyoruz. Ben diyorum ki gençler işsiz.  Türkiye batıyor. Kamyon duvara çarpmak üzere. Erdoğan neden erken seçime gitti? Çünkü ekonomik kriz kapıda. Ama bu yorgun adam bu krizi atlatamaz. Erdoğan bir daha seçilirse dolar 8-10 lira olur. Türkiye'ye yeni bir kan lazım. 

Erdoğan gazete manşetlerini atan adam, ben gazete patronlarıyla kavga eden adam. Erdoğan Türkiye'yi Washington'dan yöneten adam, ben Türkiye'yi Ankara'dan yönetecek adam.

Bir yanda saraylı var, bir yanda milletin evladı var. Niye ona saraylı diyorum biliyor musunuz? Niye ona beyaz Türk diyorum biliyor musunuz? O kilosu 4 bin 500 lira olan çay içiyor sarayda 

Ankara'da bin 150 saraylı odası var. İstanbul'da 5 saray var. Bu da yetmedi. Şimdi 300 odalı Marmaris'te saray yaptırıyor. 24'ünde Allah'ın izniyle milletimizin isteğiyle seçildiğimizde o yazlık sarayı kullanmayacağım. O yazlık sarayı engellilere vereceğim.

Ben sarayı değil, zihniyetini yıkacağım. Ben o sarayı doktora öğrencilerine vereceğim. Bilim yuvası olacak orası.

Hastaneleri yıkacak diyor. Niye yıkayım hastaneyi? 25 yıl kira garantisi verdin yüzde 70 hasta garantisi verdin. Şehir hastaleri çok iyi diyor, müşterisi çok olur diyor. Yani hastane dolmazsa sizi hasta yapar yine doldurur.

Bunlar memleketi satar diyor, satmadığın ne kaldı senin? Petkim'i sattın, şeker fabrikaları sattın. Ayak üstü 40 tane yalan söylüyorsun. 

Türkiye bu sıkıntılı günlerden yorulmuş adamla çıkamaz. Bizim istediğimiz şey, 24 Haziran'a kadar üç kişiyi ikna edeceksiniz. Anlatacaksınız.  16 yıldır ülke yönetiyor, adamın vaadi kıraathane. Kıraathane de internet yasak, onu eleştirmeyeceksin. Mesela pasalig getireceksin kimse seni yuhalayamayacak. Ben Pasaligi kaldıracağım. 24 Haziran'dan sonra bağırıp çağıran bir cumhurbaşkanı görmeyeceksiniz. Gençlerle televizyonlara çıkacağım. 

Diyelim ki Erdoğan bir projeyi başlatmış, o projeyi devam ettiririm. Ama Kanal İstanbul'u yapmam.  

  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.06.2018 22:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-06-10 19:15:47

Akp Genel Başkanı RTE ve onun yanındaki Ehliyetsizler...Bunlar keşke Yunan galip gelsin diyen zihniyet...6 yaşındaki kız çoçuğuyla evlenilir diyen zihniyet...Tecavüzcüsüyle evlene bilir diyen zihniyet.Yurtlarda çoçuklara tecavüz ettiler birkerecikden birşey olmaz diyenler...Bu ülkeye çok güzel bir ÖZGÜRLÜK ANITI BARIŞ ANITI DİKİN 100 metre olsun herkese güç verir tıbki ANITKABİR gibi.ömür boyu unuttulmazsınız

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-10 18:34:06

Muharrem Ince

Misafir Avatar
sordum canııım. 2018-06-11 09:49:25 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

BENDE ADM GİBİ ADAMA OY VERECEĞİM. KİM BU ADAM GİBİ ADAM? herhalde bilmeyen yoktur. ADAM GİBİ ADAM HALKIN ADAMI, TÜRKİYENİN SEVGİLİSİ. SÖZÜNÜN ERİ , ÇALIŞKAN. ONUN ADI BİZE CESAET GÜÇ KUVVET GÜVEN VERİYOR. O YİĞİT " RECEP TAYYİP ERDOĞAN."

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ER MEYDANI boks---cevap 2018-06-11 09:46:22 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Ula sana helal olsun. acayıp tesbit etmişsin. MURREM bağıra bağıra seçim kazanacağını sanıyor. MERRAL bağıra bağıra seçim kazanacağını sanıyor. Temel zaten bir alem . BİZ YÜCE TÜRK MİLLETİ DEVAM DİYECEĞİZ. ADAM GİBİ ADAMA OY VERECEĞİZ.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ER MEYDANI boks 2018-06-11 09:42:34 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

İki yarışmacı boksörler. eğitim yapıyor bir tanesi var gücü ile çalışıyor koşuyor kondisyon topluyor yani çalışıyor. diğer boksör her yerde rakibine sövüyor, onu kötülüyor , karalıyor yiyor içiyor bazen sarhoş bazen ayık gün geliyor yarışma günü. boks tan bir beceri solmayana o çalışan boksör bir tane vuruyor veee o küfürbaz NAKAVT.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tesbit 2018-06-11 09:38:35 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

İt havlmakla yiyecek ister ASLAN çalışmakla yiyecek bulur. bunu anlamayan siyasetçiler baştan kaybetmiştir zaten. it kim aslan kim bu durumda?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seçmen 2018-06-11 09:35:40 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

VAH ZAVALLI İNCE VAAAAH. bu halkın adamına pervasızca saldırmaktan oy alacağını sanıyorsun öylemi?
zavallısın zavallı . Bir AKILLI insan kendi annesine babasına dedesine öğretmenine başbakanına cumhurbaşkanına sövene hakaret edene hiç hoş bakmaz hatta asil ve soylu yürekli cesaretli olan yiğitler o küfürbazların ağzının payını verir. bizde yürekli seçmen olarak senin ağzının payını vereceyiz. küstahlık etmenize izn vermiyeceğiz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Muharrem Ince Bey in Mitingleri Hep 2018-06-10 22:59:16 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Dolu Dolu.....
Geliyor Yeni Yeni Cumhurbaskanimiz

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın . 2018-06-10 18:25:46

Travesti aydın şen çelebi orta okulu müdür yardımcısı AYDIN ŞEN UĞUŞTURUCU MÜMTELASI HIRSIZ UĞUŞTURUCU UĞRUNA TRAVESTİLİK YAPAN AKP TİLİ İL .İLÇE AKP TİLİ İMAMLARIN ,TRİKATCILARIN AKPTİLİ VEKİLLERİN TRAVESTİCİLİĞNİ YAPAN AYDIN ŞEN ..GÖTÜNÜ UĞUŞTURUCUYA SİKTİREN AYDIN ŞEN ..ÇELEBİ ORTA OKULU MÜDÜR YARDIMCILIĞI YAPAN ENSER VAK7F ÇALIŞANLARININ SAPIK TECAVÜZÜ CAMİ İMAMLARININ KADIN GİBİ KULLANDIĞI GÖTÜNÜ SİKTİREN UĞUŞTURUCU PARASI İÇİN İBNELİK YAPAN TERS İLİŞKİYE GİREN SAPIK ÇELEBİ ORTA OKULU MÜDÜR YARDIMCISI AYDIN ŞEN GÖTÜNÜ VEREN İBNE ANASI BİLE BU AYDIN ŞENİ KİMDEN PEYDAHLADIĞINI BİLMİYIR OROSPU PİÇİ AYDIN ŞEN AKP TİLİLERİN AVRADI AKTİLİ İMAMKARA ENSER VAKIFI ÇALIŞANLARA KOKEYİN ,MORFİN ,EROYİN İÇİN GÖTÜNÜ SİKTİREN AYDIN ŞEN .ÇIK MEYDANLARA DA yanışalım götünü satan aydın şen göt veeen ibne ters ilişkiye giren aydın sapığı ibne görveren müdür yardımcısı ..çelebi orta okulunun müdür yardımcısı ibne travesti ters ilişkiye giren .

Avatar
aydın . 2018-06-10 18:27:00

Travesti aydın şen çelebi orta okulu müdür yardımcısı AYDIN ŞEN UĞUŞTURUCU MÜMTELASI HIRSIZ UĞUŞTURUCU UĞRUNA TRAVESTİLİK YAPAN AKP TİLİ İL .İLÇE AKP TİLİ İMAMLARIN ,TRİKATCILARIN AKPTİLİ VEKİLLERİN TRAVESTİCİLİĞNİ YAPAN AYDIN ŞEN ..GÖTÜNÜ UĞUŞTURUCUYA SİKTİREN AYDIN ŞEN ..ÇELEBİ ORTA OKULU MÜDÜR YARDIMCILIĞI YAPAN ENSER VAK7F ÇALIŞANLARININ SAPIK TECAVÜZÜ CAMİ İMAMLARININ KADIN GİBİ KULLANDIĞI GÖTÜNÜ SİKTİREN UĞUŞTURUCU PARASI İÇİN İBNELİK YAPAN TERS İLİŞKİYE GİREN SAPIK ÇELEBİ ORTA OKULU MÜDÜR YARDIMCISI AYDIN ŞEN GÖTÜNÜ VEREN İBNE ANASI BİLE BU AYDIN ŞENİ KİMDEN PEYDAHLADIĞINI BİLMİYIR OROSPU PİÇİ AYDIN ŞEN AKP TİLİLERİN AVRADI AKTİLİ İMAMKARA ENSER VAKIFI ÇALIŞANLARA KOKEYİN ,MORFİN ,EROYİN İÇİN GÖTÜNÜ SİKTİREN AYDIN ŞEN .ÇIK MEYDANLARA DA yanışalım götünü satan aydın şen göt veeen ibne ters ilişkiye giren aydın sapığı ibne görveren müdür yardımcısı ..çelebi orta okulunun müdür yardımcısı ibne travesti ters ilişkiye giren .

Avatar
aydın 2018-06-10 17:57:32

kaynak nerde diyene turizim deyin,turkiyenin 100 kat daha artırma potansiyeli var deyin.anack ortadogu da istikar saglansın buda erdoganla olmaz deyin

Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-11 00:12:32

en dusuk kira 800 ila 1200 TL
et en ucuzundan
kiymanin kilosu 29 TL
kuşbaşı kilosu 31 TL
millet nasil et yesin ????

Avatar
yılmaz yaşar 2018-06-11 03:48:43

sayın rte 75 kişilik sınıfta okumuş kacıncı sırada kacıncı mezun olmuş cok merak ettim acıklarsa iyi olur resimleride vardır bunlarıda medyasında yayınlarsa mutlu oluruz

Avatar