banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Bir oy memleketi kurtarır

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Zeytinburnu'nda miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada, ''Bir oy cumhuriyeti kurtarır. Bir oy  çocuğunun geleceğini kurtarır. Bir oy memleketi kurtarır. Büyük İstanbul mitinginde cumhuriyet tarihinin en büyük mitingini istiyorum sizlerden. Sen ben yok biz var biz. '' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Bir oy memleketi kurtarır

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Zeytinburnu'nda miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada, ''Bir oy cumhuriyeti kurtarır. Bir oy  çocuğunun geleceğini kurtarır. Bir oy memleketi kurtarır. Büyük İstanbul mitinginde cumhuriyet tarihinin en büyük mitingini istiyorum sizlerden. Sen ben yok biz var biz. '' dedi

03 Haziran 2018 Pazar 17:37
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Bir oy memleketi kurtarır

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce İstanbul'da Kağıthane, Gaziosmanpaşa  Bayrampaşa'da gerçekleştirilen mitinglerinin ardından son durağı olan Zeytinburnu'nda yurttaşlara sesleniyor


İşte Muharrem İnce'nin açıklamalarından satırbaşları:

Gelin böyle yürek yüreğe konuşalım. 360 derece miting yapacağız. Ben AKP'lilerin de cumhurbaşkanı olacağım. 81 milyonun cumhurbaşkanı olacağım. Sen ben yok biz var biz. 

Bugün bir ilke imza atıyoruz. Taşıma yok bedava metro yok. Belediye yok. Bugün büyük İstanbul mitinginin provasını yapıyoruz. Herkes gönüllü. 

 Bir takım vaatlerde bulundum. Asgari ücret 2 bin 200 lira dedim mazot 3 lira dedim. Bana diyorlar ki kaynakların nerede? Kaynaklarımı açıklıyorum. Sen 4 milyon Suriyeliye 40 milyon doları nereden bulduysan kaynak orada. 2 milyar dolara saray yaptın nereden yaptıysan kaynak orada.

En büyük kaynağı açıklıyorum Türkiye'nin en büyük gücü genç nüfusu. Gençlerle kadınlarla bu ülkeyi kalkındıracağız. Kadınların çalışmasındaki en büyük engel çocuk. Her mahalleye bir kreş açacağız. Sloganımız şu çocuk kreşe anne işe. 

Erdoğan meydanlara geliyor. Çocuk sayısı hakkında size emirler veriyor. İtiraz etmem takdir sizin. Sonra diyor ki sezaryan olmaz normal doğum yapsın. Ben çocuk sayısı diyorum ki sizin takdiriniz. Benim Erdoğan'la aramdaki fark şu o çocuk sayısıyla ilgileniyor ben masrafıyla.  Çocuğa süt içireceğiz KDV yüzde 8 Mama alacağız KDV yüzde 8.  Bebek bezinde KDV Yüzde 18  Büyük devlet çocuk beziyle uğraşmaz. 

Kuleli Askeri lisesini FETÖ'cüler yüzünden kapadık diyor. Sayın Erdoğan hakimlerin 3'te biri FETÖ'cü çıktı. Hukuk fakültelerini de mi kapatacaksın? Size söz Kuleli Askeri Lisesi'ni açacağız

Nasıl subaylar yetiştirmeyeceğiz biliyor musunuz? Siyasi parti iftarında Erdoğan konuşmasında Muharrem İnce'yi eleştiriyor. Hakkıdır eleştirsin. Ama Erdoğan beni eleştirirken general alkış yapamaz. Generalin iftar sofrasında olmasından neden rahatsız olayım? Ama sen beni eleştirirken o general alkış yaparsa kim olursa olsun apoletlerini sökerim onun 

Biz Balkanlar'ı ordu siyasete girdiği için kaybettik. Ordunun görevi siyaset  yapmak değil, memleketi korumaktır. Bekir Bozdağ en büyük FETÖ'cü. Bak Bekir ben o videoyu izlettireceğim. Sen kürsüye çıktığında FETÖ elebaşını eleştiren CHP'li vekillere neler söyledin?  

Biz Müslümanlığı Erdoğan'dan mı öğreneceğiz? Ben Eyüp Sultan'a ilk kez gelmedim ki. Anam adak adamış çocuğum ilkokula giderse Eyüp Sultan'a götüreceğim demiş. İlk geldiğimde 12 yaşındaydım.

Bozdağ sen nasıl bir yalancı adamsın ki CHP'liler camileri kullanıyor diyorsun. Utanmasa bizim Allahımıza dua etmeyin diyecekler. Hiçbir cami bu ülkede cami yapılmadı. Ama bu ülkede camileri seçim ofisi yaptılar. 

Bu meydanlarda gelin sağlık ekonomi kültür sanat konuşalım.  Sayın Erdoğan bana çırak diyorsun. Diyebilirsin. Eğer senin ekonomi bilgin varsa cesaretin varsa diploman varsa karşıma çık

Madem sen ustasın. Usta çıraktan korkar mı? Neden çıkmıyorsun? TV kanalını günü saatini sunucuyu sen seç. İstersen camdan oku nasıl istersen öyle gel   

Ben gönüllere köprü kuruyorum. Türk Kürt ayırmam. Başörtülü başörtüsüz ayırmam. Kadın erkek ayırmam. Bana gariban diyorsun ya Erdoğan 16 yıldır milletvekiliyiz. Ben gariban kaldım da sen nasıl zengin oldun? Ben dünyanın en zenginiyim. Çünkü insanları seviyorum. 

Demirel'in köprüsünden bayramda geçerseniz bedava. Erdoğan'ın yaptırdığı köprüden geçerseniz parayla. Demirel'in köprüsünden geçersen 11 lira. Erdoğan'ın yaptığı köprüden geçersen 114 lira ödüyorsun. Demirel'in köprüsünden geçersen para devlet kasasına, Erdoğan'ın yaptığı köprüden geçersen para yabancılara gidiyor. Sen nasıl yerli ve millisin?  

Erdoğan dün Adıyaman'da Malatyada'ydım. Benim gariban Adıyamanlı yurttaşım benim gariban Malatyalı yurttaşım. Bizim tütünümüzü yasakladılar. Hapis cezası verdiler. Söz veriyorum hapis cezanızı kaldıracağım.

Sen yerli de değilsin milli de değilsin. Emperyalizme teslim olmuşsun sayın Erdoğan. Sayın Erdoğan tütün sağlığa zararlı ama sen herşeye zararlısın.  

Samsun'da bir yurttaşımız bana bisiklet getirdi. Ben de ona bindim. Benim bisikletli fotoğrafımı camiye montajlamışlar. Muharrem İnce camide bisiklete bindi diyorlar. 

Biz halk çocuğuyuz. Bu montaj ve düblaj işlerini FETÖ'den öğrendiler. Bu onların zavallılıklarını gösteriyor.

Sizden istediğim şu; Bir oy cumhuriyeti kurtarır. Bir oy  çocuğunun geleceğini kurtarır. Bir oy memleketi kurtarır. Büyük İstanbul mitinginde cumhuriyet tarihinin en büyük mitingini istiyorum sizlerden.   

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.06.2018 18:27
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
orhan 2018-06-03 18:29:20

bir kararsiz secmen olarak kesinlikle ince demeye karar verdim, sayin ince'ye inaniyorum

Misafir Avatar
biz cok masrafli cumhurbaskani istemiyoruz 2018-06-04 00:16:51 @orhan

1150 odali saray yetmedi birde 300 odali marmaris okluk ta yazlik saray hem basbakana ortulu odenek hem sorumsuz cumhurbaskanina ortulu odenek kac tane ucak kac tane araba 3000 civari koruma var deniliyor dunyada ornegi yok sorumsuz cumhurbaskani bu paralari nereye harciyor ?????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp cumhuriyetin varliklarini satti 2018-06-04 00:15:22 @orhan

akp iktidara geldiginde 129 milyar dolar borc vardi cumhuriyet donemi yapilan fabrikalari satti ATATURK un yaptigi fabrikalarda satildi 70 milyar gelir elde edildi birde topras satislari falan filan tahmini 100 veya 150 milyar elde edildi yinede akp 450 milyar dolar borc yapti yapilan kopruler hastaneler hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek AKP 1 tane fabrika kurdumu ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-06-04 00:14:46 @orhan

2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,50 2017 yilinda dolar 3,82 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL 2002 yilinda et 3 veya 5 tl civarindaydi 2017 yilinda et 40 lira civarinda 2002 yilinda ekmek 22 kurus 20017 ekmek 1 lira 2002 yilinda aygaz tup 15 lira 2017 yilinda aygaz tup 100 tl vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira; 2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-04 00:12:37 @orhan

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-04 00:12:05 @orhan

bu boyle kalacak bizler nankor degiliz fesli masonlarin Haçlı Uşaklarınin yerli Taşeronları ATATURK VATAN DIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ingilizlerin mavi kitabi 2018-06-04 00:11:31 @orhan

riza nur kitabi da ingiltereden british museum dan cikti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-04 00:10:32 @orhan

https://odatv.com/erdogan-geliyor-diye-okullar-tatil-edildi-01061851.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur a 2018-06-04 00:09:25 @orhan

ABDÜLHAMİT HAN bile RIZA NUR a tahammül edememiş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hassiktir amcık trol 2018-06-03 19:09:32 @orhan

kaç isimle yazıon lan amına kodumun

Beğenmedim! (2)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-03 18:17:51

abbas yolcu

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-04 00:02:09 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

yine ATATURK e iftira ve hakaret ediyor sen ulusal gazetesine gitsene orda yorum bolumu 00000
riza nur ingilz ajaniymis sizofrenmis akli dengesi yerinde olmayan bir insanin yalanlarina iftiralarina sarilmak ne derece saglikli ayrica riza nur kitabi neden ingiltereden ortaya cikti ??? riza nur u ATATURK hainlikle suclamis arnavutlari kiskirtmis bunu ATATURK 1927 senesinde NUTUK da yazmis
riza nur un kitabi neden o donemin insanlari oldukten sonra yayinlaniyor ??? itiraz eden olmasin diye camur at izi kalsin ... siyonist usaklari riza nur un kitabina sariliyor riza nur tecavuze ugramis karisiyla kavgaliymis sonra bir erkege asik olmus kadin olmak istemis mis mis bla bla bla falan filan tam dedikodu iftira adam akli dengesini kaybetmis sizofren bir insan adam fantazi dunyasinda gezmis durmus fesli masonlarda var masonlarda ATATURK e kizgin mason localarini kapattirdi diye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan toprağı karsa gitmemek için fetö 2018-06-03 19:19:49 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

dersanesinde çalışan halkın cumhurbaşkanı adayı olamaz. Sen Kars'a hizmet etmeye gitmiyorsan kazara mazara seçilirsen Kars'a nasıl hizmet edersin?
Ekonominin anasını siker İMF'e borçlandırır bu amına kodumun cehapesi

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sikilmiş ibine atatürkün partisine oy yok 2018-06-03 19:09:05 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

hassiktirin

Beğenmedim! (5)
Avatar
hırsızlardan 2018-06-03 17:44:01

bıktı millet tamam.

Misafir Avatar
xxxxx atatürkün partisine oy yok nikli aydin 2018-06-04 00:04:19 @hırsızlardan

sen zaten vatan partilisin oyunu zaten vatan partisine verecen guldurme bizi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP DONEMI FAKIRLEDIK 2018-06-03 23:48:07 @hırsızlardan

2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
istanbula gidiyorsun yenikapıda miting yapmıyorsun 2018-06-03 19:17:13 @hırsızlardan

Kendisi de biliyor büyük meydanları dolduramayacağını ?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
amına kodumun trolleri 2018-06-03 19:08:38 @hırsızlardan

her haberin altına aynı yorumlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-06-03 18:29:11

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Misafir Avatar
he amına koyyim he bop eş başkanı 2018-06-03 19:18:23 @.

kaç seçimdir aynı salaklığı yapıyorsunuz sonra partiniz babayı alıyor siz de oylar çalındı diye ağlıyorsunuz. sığ muhalefet

Beğenmedim! (2)
Avatar
çç 2018-06-03 18:00:50

Japonlar yaptığı bir hatadan dolayı özür mahiyetinde saçlarını tıraş ederler.desene akp de saçlı insan kalmazdı

Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-03 18:03:02

Bıktı millet tamam

Misafir Avatar
millet ittifakı 15 inç lik zenci yarağı alacak 2018-06-03 19:23:34 @Millet İttifakı KAZANACAK

amına koduklarım 4 tane sıfırı yan yana toplasan sonuç yine sıfır. cehapenin %25lik bir oy oranı vardı onun da bi kısmını akşenere kaptıracak toptan yarağı yiyecekler

Beğenmedim! (2)
Avatar
Sürücü 2018-06-03 19:08:37

İnce, bisiklet sürür, emmee, harama el sürmez.

Misafir Avatar
biskletin gidonu götüne girmiş 2018-06-03 19:24:48 @Sürücü

seçimlerden sonra da zenci yarağı yiyecek

Beğenmedim! (2)
Avatar
BİR YİĞİT MEMLEKETİ KURTARACAK. 2018-06-03 19:31:54

MUHARREM İNCE CUMHURBAŞKANIMIZ EVVEL ALLAH. ..