banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den diploma atağı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi'ne giderek diplomasını seçmenlerle paylaşacak ardından miting programına kaldığı yerden devam edecek

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den diploma atağı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi'ne giderek diplomasını seçmenlerle paylaşacak ardından miting programına kaldığı yerden devam edecek

28 Mayıs 2018 Pazartesi 00:26
Cumhurbaşkanı adayı İnce'den diploma atağı

Muharrem İnce 13.00'te mezun olduğu Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi'ne gideceğini resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan, ''Yarın 13.00’te Mezunu olduğum Necatibey Eğitim Fakültesi’ndeyiz''  açıklamasıyla duyurdu.

Öte yandan İnce, 14.00'te Balıkesir Kuveyi Milliye Meydanı'nda, saat 17.00'da ise Çanakkale Cumhuriyet Meydanı'nda olacak.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 01:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
diplomalar gösterilmeli..adaylar tarafından. 2018-05-28 00:41:29

adaylar diplomasını göstersin..millet görsün.şüphe kalmasın.

Misafir Avatar
Q.TARANTULA TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-28 08:29:21 @diplomalar gösterilmeli..adaylar tarafından.

oglan kerhanelerinde çalışmayacaksınız sizi kurtarıcaz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Q. Tarantula 2018-05-28 04:06:29 @diplomalar gösterilmeli..adaylar tarafından.

Tayyibinkini görmedin mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 00:48:50

Diploması sahte olmayan, Allah (cc) ile aldatmayan, kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak cumhurbaşkanı istiyoruz

Misafir Avatar
M. OGUL TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-28 08:28:11 @TAMAM GARİ SIKILDIK

oglan kerhanelerinde çalışmayacaksınız sizi kurtarıcaz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
M. Oğul 2018-05-28 04:02:05 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Tayyip'in diploması sahte falan değil yalan atıp durmayın. Okuduğu okulun ismi değişmiş. Diplomada imza yok diyenler de herhalde sayı verilen belgelerde imzaya gerek olmadığını bilmiyor.

Beğenmedim! (9)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-28 00:49:33

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
Bayanlar. 2018-05-28 10:24:50 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Terbiyesiz kişi..utan ya..
ahlaksız ramazan içinde okunan ayetler sizleri çarpsın inşaAllah..amin..rezillik diz boyu..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
N.A.O TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-28 08:27:13 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

oglan kerhanelerinde çalışmayacaksınız sizi kurtarıcaz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
N. O. A. 2018-05-28 04:05:54 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Rüyanda mı gördün?

Beğenmedim! (1)
Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-28 00:48:17

universite diplomalarini gostersin transkript de gostersin

Misafir Avatar
terbiyenizi takının..LEYLA..İPEK..SERPİL.. 2018-05-28 10:19:41 @CUMHURBASKANI ADAYLARI

terbiyen sıfırlanmış..mars toprağı gibi olmuşsun..ey kişi..
ramazan ayında böyle çirkin sözler yazmaya hakkın yok..utan ya..
ahlaksızlık bu ya.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-28 08:30:06 @CUMHURBASKANI ADAYLARI

oglan kerhanelerinde çalışmayacaksınız sizi kurtarıcaz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
W. Shawn 2018-05-28 04:04:02 @CUMHURBASKANI ADAYLARI

Daha başka şeyler de görmek ister misin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
biz cok masrafli cumhurbaskani istemiyoruz 2018-05-28 01:03:14

musluman olarak israf a karsiyiz neymis kislik saray yazlik saray bi yigin koruma ordusu saray a isci ordusu bi yigin masraf kac tane mercedes arabalar ucaklar denetimsiz ortulu odenek filan fisman yeter yahu yeter israf a son MILLETIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE BEY

Misafir Avatar
köleler ancak akp.ye oy verir..! 2018-05-28 10:23:40 @biz cok masrafli cumhurbaskani istemiyoruz

oYLAR TAYYİBE..çoooook beklersiniz..kraallık devam etsin..millette köle gibi yaşasın..vay be ne insanmışsın sen..milleti köle gibi yaşatmak iiçin oy istiyor.
köle gibi yaşamak istiyorsan sen oy ver..bizden oy bekleme..köle kuntakinte.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-28 08:24:23 @biz cok masrafli cumhurbaskani istemiyoruz

oglan kerhanelerinde çalışmayacaksınız sizi kurtarıcaz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Oylar Tayyibe 2018-05-28 04:03:30 @biz cok masrafli cumhurbaskani istemiyoruz

Burada vaktinizi boşa harcıyorsunuz. Oylar Tayyibe!

Beğenmedim! (11)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 00:57:24

Kutsanmış Adam ın diploması ve geçerli transkripti olsaydı boynuna asar gezerdi. YSK Marifeti ile milleti kandırıyorlar. Milli irade bunları unutmadı ve unutmayacak metanetle seçimi bekliyor Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Farkındalığını Ankara'da koltuk sevdalısı bir eli yağda diğer eli balda olan beylerle sandıkta hesaplaşacak

Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-28 08:25:31 @TAMAM GARİ SIKILDIK

m.lol trolu oglan kerhanelerinde çalışmayacaksınız sizi kurtarıcaz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
M. Lol 2018-05-28 04:05:19 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Adamın diploması sahte falan değil. Çamuratizikalsıncıların uydurması.

Beğenmedim! (5)
Avatar
CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI 2018-05-28 00:49:07

ve yakin akrabalari mal beyaninda bulunsun asiri artis varsa incelensin

Misafir Avatar
P. Yal 2018-05-28 04:04:32 @CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI

Ya bi gidin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ahmet 2018-05-28 00:59:03

Birinde yok olsaydı şimdiye kadar binkere gösterirdi çerçeveletir Kızılay meydanına asardı.