banner80

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Erdoğan'a hodri meydan

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Çanakkale'deki miting programı çerçevesinde yurttaşlara 3B projesinden bahsederek, ''Önce barışacak, sonra ekonomik anlamda büyüyecek, ardından da bunu yurttaşlarımızda paylaşacağız. Erdoğan'a sesleniyorum.Gel televizyonlarda bunu konuşalım. Danışmanların yanında olsun, ben tek başıma geleceğim, söz '' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Erdoğan'a hodri meydan

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Çanakkale'deki miting programı çerçevesinde yurttaşlara 3B projesinden bahsederek, ''Önce barışacak, sonra ekonomik anlamda büyüyecek, ardından da bunu yurttaşlarımızda paylaşacağız. Erdoğan'a sesleniyorum.Gel televizyonlarda bunu konuşalım. Danışmanların yanında olsun, ben tek başıma geleceğim, söz '' dedi

28 Mayıs 2018 Pazartesi 17:52
Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Erdoğan'a hodri meydan

Muharrem İnce mitinglerine hız kesmeden devam ediyor. Gün içerisinde Balıkesir'de konuşan İnce Çanakkale'de yurttaşlara seslendi.

İnce’nin Çanakkale mitinginden satır başları şöyle:

“Anafartalar’da, ConkBayırı’nda şehit düşenlere selam olsun. Çanakkale Geçilmez diyenlere selam olsun. Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e selam olsun.”

ERDOĞAN’A PENSİLVANYA YANITI

“2001’de partiyi kurarken Pensilvanya’ya gidip onay aldın mı?” demiştim. “Nereden duydun bunu?” demiş. Açıklıyorum, 2001’de oraya gidip icazet aldığını bana söyleyen kişi, beraber gittiğiniz kişi. O aradı beni, beraber gittik dedi. O kişiye zarar vermek istemiyorum. 24 Haziran’da cumhurbaşkanı olduğumda, o arkadaşın ismini vereceğim. Sen çok merak ediyorsan kiminle beraber gittiğini bir düşün, şimdi aranın bozuk olduğu kişiyi bir düşün. Sen zaten anlarsın.”

“BEN GÖNÜLLER ARASINDA KÖPRÜ KURUYORUM”

“Muharrem İnce gelince Çanakkale Köprüsü’nü yapmayacakmış diye bir dedikodu geziyormuş. Ben 4. köprüyü İnce yapar diyorum.
Demirden betondan köprü yapmak kolay iş, ben gönüller arasında köprü yapıyorum. Çanakkale Köprüsü’nü yapacağım. Önce inceleyeceğim.
Demirel’in yaptığı köprüden 10 liraya geçiyoruz da Erdoğan’ın yaptığı köprüden neden 100 liraya geçiyoruz? Kör kuruşun hesabını sorarım. Köprü yapacağız, kazık yemek yok, avanta yok, rüşvet yok.”

“ERDOĞAN ÇOCUK SAYISIYLA UĞRAŞSIN, BEN ÇOCUK BEZİNDEKİ KDV İLE UĞRAŞACAĞIM”

“Cumhurbaşkanının görevi milletin çocuk sayısı mıdır? Yoksa çocuk bezindeki KDV ile uğraşmak mıdır? Erdoğan çocuk sayısı ile uğraşsın, Erdoğan doğum yöntemiyle uğraşsın. Ben çocuk bezindeki KDV ile uğraşacağım.”

“Erdoğan kaporta yapmaya talip ben arabanın beynini yapmaya talibim. Çünkü ben matematik biliyorum. Çünkü benim diplomam var.”

“Benzin istasyonuna gittin 100 liralık benzin aldın ödeyeceğin para 151 lira yani aldığın her 100 liralık mazotta 51 lira vergi ödüyorsun”

“Çifçilere bir şey anlatmak istiyorum. Ziraat bankası var değil mi ? Geçenlerde bir medya kuruluşu el değiştirdi. 1 milyar dolar kredi verdiler, bu parayı Ziraat bankası nerden topladı ?”

ERDOĞAN’A TELEVİZYONDA KONUŞMA ÇAĞRISI

“Sen orada ben burada atıp tutmayalım. Gel, bir televizyon kanalına beraber çıkalım. Geleceği konuşalım, 5 sene sonra yeni meslekler ortaya çıkacak. Sayın Erdoğan, ağız dalaşını bırakalım. Geleceği nasıl kurgulayacağız Türkiye’de, bunu konuşalım. Gelişmiş ülkeler meydanlarda tezek, pislik, çöplük demiyor. Gelişmiş ülkeler uzay madenciliğini konuşuyor, kuantumu konuşuyor, nano teknolojiyi konuşuyor. Gel televizyonlarda bunu konuşalım. Danışmanların yanında olsun, ben tek başıma geleceğim, söz.”

“Projesini anlatıyor. İş makinalarını yollayacakmış, kanal yapacakmış. Derdi rant. O proje deyince iş makinası düşünüyor, ben proje deyince bacası tüten fabrika düşünüyorum. Bizim projemiz 3B. Barışacağız, büyüyeceğiz, bölüşeceğiz.”

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 19:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-28 18:53:15

GELMEZ BÜTÜN YALANLARI HIRSIZLIKLARI NAMUSUZLUKLARI ORTAYA CIKAR

Misafir Avatar
dosttan inceye sen ia ia ia 2018-05-29 04:46:50 @KECi COBANI

diye anirmada

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
muharrem adamı güldürme 2018-05-28 19:43:20 @KECi COBANI

muharrem adamı güldürme
bu yerdoğan deyyusu seninle tv ye çıkma cesaretini gösteremez adamda akademik kariyer yok,diploma fetö diploması,hafız verirsin önüne arapçayı anlamını bilmeden okur açıklayamaz bile aynı it mhplilere zamanında söylediği gibi solcu olduklarını anlamak için fatiha okuttururlarmış yanlarındada adam olurmuş doğrumu okudu diye işte rcepte bunların aynısı okur tercüme edemez yanında çanta gibi danışman taşır bunlardan biriside 28 şubatçı çevik bir tayyip sen çevik birie 28 şubatı erbakanı indirmek içinmi yaptında çevik bire danışıyorsun hadi adnan tanrıverdi general neyse o milli görüşçü sen mason madalyalısın Gizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dosttan inceye 2018-05-28 18:56:25 @KECi COBANI

İnce bey sakın bahse girme, sen asla Erdoğan kadar oy alamazsın . bahse girersen seni taksimde anırtır bu uyanıklar.

Beğenmedim! (22)
Avatar
Tarzan 2018-05-28 19:33:23

TV'de canlı yayında karşılıklı konuşmak için Tayyip'in şizofreni değil, cesur olması gerekir.

Misafir Avatar
ince inceee 2018-05-29 09:15:58 @Tarzan

Erdoğanın Terzi mi sanıyor ikide bir boyunun ölçüsünü almak için randevu istiyor. ince mahallendeki yada Almanyadaki bir terziye gitsen fena olmaz. gerçi senin boyunun ölçüsü belli. çok tartılıp biçilmişsin bişeye yaramazsın. sen kiim siyaset kim yahu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tv uyarmı acaba? 2018-05-29 09:13:50 @Tarzan

Devlet adamı, siyaseçi ile pop çu hemde bu önemli zaman diliminde zaman kaybetmeye değermi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tarafsız 2018-05-29 08:49:45 @Tarzan

Ben ülkemi seviyorum ve hizmet adamına yine oy vereceğim. öyle lafçıya popçuya oy verilmez. İNce Kılıçdaraoğlunun bir alt tabakası oda yarın yürümeye oturmaya Türkiyeyi avrupaya şikayet etmeye başlar. zaten Gavur yanı inançsız müslüman olmayan Avrupalı konsoloslara iftar yemeği veriyor ve Türkiyeyi nasıl yıkarız konuşmalarını yapıyorlar.. bu chp baraj altında kalmalı kardeşim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-05-29 08:43:11 @Tarzan

İnce bey ABD İsraile Almanyaya Avrupalı Türkiye düşmanı olan dostları ile gönül bağı kuruyor. YANİ İNCE BİZDEN BİRİ DEĞİL. TAM AKSİ BİZE KARŞI BİRİSİ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yani 2018-05-28 23:41:48 @Tarzan

Gelmez orda prompter kullanamaz, sufle de veremezler.Sonra fizik ögretmeni fena dagitir adami bir de diploma sorunu var.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
insallah tayyip bey de bizlere universite 2018-05-28 23:36:08 @Tarzan

diplomasini gosterir unversite arkadaslariyla anilarini tazeler insAllah
Muharrem İnce Mezun Olduğu Fakülte Önünde Diploma Fotokopisini Dağıttı
https://www.youtube.com/watch?v=imicFaUEoEc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muharrem İnce Seçim Şarkısı İnsan İnsanı Sevince 2018-05-28 23:31:32 @Tarzan

https://www.youtube.com/watch?v=Aj-qljHm-ZE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakin arkalarda neler oldu 2018-05-28 23:26:49 @Tarzan

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-28 21:05:09 @Tarzan

lami cimiyi biraksin UNIVERSITE DIPLOMALARINI birde Transkript i bizlere sunsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık! 2018-05-28 21:03:52 @Tarzan

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-28 21:02:53 @Tarzan

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-28 21:02:30 @Tarzan

Trol sayisi artmis hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 20:53:53

Boşuna bekleme Sn.İnce korkudan gelmez. O ancak sorular önceden vermiş ve cevapları hazır tv programlarına çıkar. Ne yapsın kendisine de güvenmiyor.

Avatar
bilim adamları şaşkın 2018-05-28 19:00:46

trol olucak kişileri kaç kişinin menisinden yapmış anası bunları.araştırılıyor

Avatar
trole bak ya hirsini alamamis farkli 2018-05-28 20:43:03

niklerle yazmis cizmis inan kim ki ??

Avatar
Urfalı 2018-05-28 20:48:25

Mordoğan 0 - 100 İNCE.
KORKUDAN TV PROGRAMLARINA ÇIKAMAYAN TEK İNSAN.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 21:23:33

CHP’li tek parti döneminde camiler ahıra çevrildi, yıkıldı, ortadan kaldırıldı yalanına sarılıp, Menderes ve Erdoğan iktidarlarında yıkılan, hatta satılan cami sayısının inanılmaz rakamlarda olduğunu görmezliğe gelen dinciler; Her yıl huşu içinde mübarek Ramazan günlerinde kılınan teravih ve tesbih namazları az cemaatle camilerde kılınıyor. Neden mi? Dinayet eliyle yapılan oy devşirme propagandasından cemaat sıkıldı. Oy devşirme propagandasına maruz kalmamak için evlerde toplanıp cemaat oluşturup namazlarını eda ediyorlar Camii cemaati bile sıkıldı artık tamam

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-28 22:02:15

AMA OLMUYOR SAYIN INCE;SORULARI HEP ÇALIŞMADIĞI YERLERDEN SORUYORSUN.:)