Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Erdoğan ile görüşmesine ilişkin açıklama

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ile AKP Genel Merkezi'nde görüşmesine ilişkin sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada, ''Benim derdim kutuplaşmayı, ayrışmayı değil barışmayı, kucaklaşmayı gerçekleştirmek, herkesin Cumhurbaşkanı olmak'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Erdoğan ile görüşmesine ilişkin açıklama

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ile AKP Genel Merkezi'nde görüşmesine ilişkin sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada, ''Benim derdim kutuplaşmayı, ayrışmayı değil barışmayı, kucaklaşmayı gerçekleştirmek, herkesin Cumhurbaşkanı olmak'' dedi

10 Mayıs 2018 Perşembe 00:08
Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Erdoğan ile görüşmesine ilişkin açıklama

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, saat 21.00'da  CHP Grup Başkanvekili Engin Altay ile birlikte AKP Genel Merkezi’ne giderek  Tayyip Erdoğan ve AKP Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş ile görüştü.. İnce ve Erdoğan’ın görüşmesi yaklaşık 40 dakika sürdü.

Muharrem İnce görüşmenin ardından resmi sosyal medya hesabı Twitter üzerinden yaptığı açıklamada koltuk detayına ilişkin haberlere yönelik, ''AK Parti Genel Başkanı Sayın Erdoğan ile 40 dakika süren bir görüşme gerçekleştirdik, sohbet ettik, başarı diledik. Ortada hiçbir saygısızlık yoktu, koltuk haberlerine itibar etmeyin, ben kimseye haksızlık etmem'' ifadelerini kullandı.

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek'in de 100 bin imzayı bulduğunu ifade eden İnce, ''Önümüzdeki günlerde 100 bin imzayı bularak Cumhurbaşkanı Adayı olan Sayın Doğu Perinçek’i de ziyaret edip başarı dileyeceğim'' dedi.

Öte yandan benim derdim herkesin Cumhurbaşkanı olmak diyen İnce, ''Benim derdim kutuplaşmayı, ayrışmayı değil barışmayı, kucaklaşmayı gerçekleştirmek, herkesin Cumhurbaşkanı olmak'' açıklamalarında bulundu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.05.2018 01:07
Anahtar Kelimeler:
CHPMuharrem İnceErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-10 00:51:36

aydın efendi evet bundan sonra sana kibar söyleyecem sana haketiğin gibi tatoş deyeceğim çünki senin kesinlikle zeka yaşın 10 olmalı çünki anca kafan bu kadar basıyor demeki varsa yoksa hdp yada fetö iyide memleketin içine sadece onlarmı etti yani iktidarda olan 16 senedir hiçmi suçları günahları yok eeebiraz bunu düşün ve konuyu başka boyutlara taşı sana faydası olur gelişirsin

Misafir Avatar
akp.de asla adalet ve inanç yoktur.nedeni ise? 2018-05-10 11:18:29 @52

millet aç iken hava alanının ,,trenin yollarının demirlerini ve asfaltı yiyemez...ancak akp. saraylarda badem unu ile ekmek yiyor..kilosu 6 bin lira olan beyaz çay ! her ne ise ondan içiyor..
adalet bumu..? geçmediği köprüyü millete 24 sene zorla cebinnden para çıkartıp
mütahhitlere köle ediyor..6 ayda 40 lira zam veriyor..
cemaatları ve tarikatları ve çevreside audilerde mercedeslerde keyf ediyor..yani bunlar imanlı mı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp çok çalışacak 2018-05-10 08:39:17 @52

CHP CEZAEVİNDE bütün terörist suçlularını başta selahattin demirtaşı çıkartacak. Fetöcü kalmayacak cezaevinde. dağdaki PKK ve her terörist rahat rahat Türkiyenin şehirlerinde cırıt atacak, haraç toplayacak, yol kesecek adam kaçıracak fidye alacak. vatan görevi yapmakisteyen asker polis kamu ve özel personeli hedef olacak . TÜM BUNLARI İSTEYEN CHP VE İTTİFAK ETTİKLERİNE OY VERSİN. . VATANINI, MİLLETİNİ, ÇOLUK ÇOCUĞUNU GELECEĞİNİ, İNSANLIĞI, İSLAMI, DİNİ, KUR ANI SEVEN DE AKP MHP İTTİFAKINA OY VERSİN. bneden bu kadar dostlar. ALLAH büyüktür.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Tamamı Devammı? bakalım . 2018-05-10 08:33:49 @52

chp ve muhalefet diyoki: milleten adama demezlermiş 16 senede sen millete ülkeye iyi olarak ne verdin ****** adama , Bütün Türkiyeye soruyoruz Erdoğan Türkiyeye ne verdi? bakalım. HER İLE HAVA ALANI, HAYEL BİLE ETMEDİĞİMİZ HIZLI TRENLER, MARMARAY, OSMANGAZİ,3. KÖPRÜ, 3. HAVALİANI, BOLU TUNELİ,. Beş YILDIZLI DEVLET HASTANELERİ, HER MAHALLEYE KÜLTÜRMERKEZİ, HER VATANDAŞ SGK LI OLDU. ÇAMAKKALE KÖPRÜSÜ, MİLLİ DENİZ ALTILARIMIZ, MİLLİ TANK, MİLLİ HELİKOPTER, MİLLİ İHA SİHA, TÜRKİYENİN TÜM İLLERİNE BÖLÜNMÜŞ YOL. daha sayayımmı kardeş? yoksa bunları gözüne sokmam yetermi. sen kör ve nankörsün ama Türkiye halkı asildir soyludur. DÜŞÜNÜYOR GÖRÜYOR BU YÜZDEN ERDOĞAN BU YÜZDEN AKP DİYOR

Beğenmedim! (1)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-10 01:56:36

kazanacak

Avatar
bekir 2018-05-10 00:38:32

yine fitnelemişsin ortalığı .............aydın

Avatar
BUDİST DİNİNE İNAN VATANDAŞ BENDE TAMAM ,TAMAM TAMAM ,DİYORUM TAMAM . 2018-05-10 05:36:01

tayyip de AŞAĞILIK KOPLEXİ var .!! Artı tayyipbin eğitim düzeyide düşük seviyede yani SIFIR ÇEKİYOR ..B6dist aşkına bu koplexli adamın her zamam yorumlarında hatırlatırım ruh sağlığı ARTIK DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK KADAR İLERLEMİŞ SON SAFAYA GELMİŞ DELİ ,zaten deliliği vardı artık son safada .Son safadaki delilerede MANYAK denir ..Aman budist korusun eğer kazanırsaki tabii ki kazanacak ..YSK ve eşkiyalıkla ,dalavere ,düzenbazlıkla 3 kağırcılıkla ,haydutlukla etrikalarla oy çalmakla ..hangş birini sayayım kazanacak ama gecen seneler gibi uzun sürmeyecek .!!Çünki kafayı yedi ,üşüttü ve sıhatşde artık iyiden iyiye bozuldu ,artı Bunadı ,yakında kesin alzaymırlıkta başlıyacak daha kötüsü hastalığı iyice ilerledi herifin sarası bir gün daha ağır olacak ..O YILAN DİLİNE DİLERİM BUDİSTEN FRRLEÇ GELECEK .Kısacası tayyip yine kazanacak ama bu defab6 aya kalmadan YA KAFAYI İYİDEN ,İYİYE ÜŞÜTECEK YADA KALP KIRIZİ GEÇİRECEK ,YADA SARADI DOLAYISI İLE BİR YERELERDE DÜŞÜP BEYİNİ PATLATACAK .Yani eninde sonunda tayyipden nefret edenlerin BED DUASI SONUNCU göbürtüye gidecektir bekliyelim göreceksinşz .Eğer inanmıyorsanız tayyip in suratına bir alucı gözü ile bir bakın suratı MAYMUNUN GÖTÜNE DÖNMÜŞ .Patlamış ampul artık işe yaramaz b6da BİZE TAMAM ..TAMAM ,TAMAM dememiz için ..TAMAM OLAN SEBEBİYETİR dolayısı ile belkide yanılmış olabilirim bu adam MEVKİ ,MAKAM VE EN ÖNEMLİSİ MENFAATLERİNİ LAPTIRMAMAJ İÇİN HASTA DA OLSA YILAN GİBİ GİBİSİDE FAZLA YILANIN TAA KENDİSİDE SÜRÜNE ,SÜRÜNE YİNEDE ÖLSEDE HORTLASADA KOLTUĞA SIÇTIĞI İÇİN pek gideceğe benzemiyor belkide gitmemek için bir KATLİYAM yapacak ..TÜRK ULUSUNU bir ,birine vurduracak İç savaş çıkartacak ..kaybetme korkusundan fesatkığından ,hasisliğinden kesin bir 15 temmuz daha yapacak ..Bu adam budise yemin olsun DELİ ,MANYAK kıkanç aşapılık koplexli benim zihniyeti taşıyan hayel gücü ile herşeye sayip olmak ve benim padişahım diye insanlara tepeden bakma manyağı ,deli ,tahtası eksik delilik hastalığı iyiden ,iyiye ilerlemiş manyak budist biz TÜRK ULUSUNU KORUSUN BU RUH SAĞLIĞI SON SAFAYA GELMİŞ KOPLEXLİ MANYAK DELİDEN TAMAM DİYORUZ TAMAM ,TAMAM ,TAMAM

Avatar
AYDIN . 2018-05-10 05:47:47

Öküz aydın ..senin yine akortun bozulmuş tayyip gibi hoş gibiside fazla tayyip artı aydın eşşttir 2 süper manyak ..akortları sufır çeken gerizekalılar .Heyy aydın puştu deli tayyio kazansa bile çok uzun sürmeyecek budefa .çünki tayyip bin ruhsağlığı iyiden ,iyiye sıfır çektiği gibi sıhatide artık tekendi yani senin tayyip yolcu abas iyiden iyiye MORKLUK OLDU ,YAKINDA ÇOOOK YAKINDA BAŞKANLIK YAPANAN TEJ ADAM OLAMADAN İMAMIN KAĞINA BİNECEK APUL PATLADI İMAMIN KAYIĞINA yakında çook yakında binecek az kaldı darısı senin başına travesti aydın orospu piçi aydın ,anana sor bakalım babanın kim olduğunu biliyormu ..?? Orospu piçi ermeni tohumu aydın kart vizitli travesti aydın tayyip bin sapık imamları iyi düzmüş seni şbne aydın ..

Avatar
BUDİST DİNİNE İNAN VATANDAŞ BENDE TAMAM ,TAMAM TAMAM ,DİYORUM TAMAM . 2018-05-10 05:51:20

tayyip de AŞAĞILIK KOPLEXİ var .!! Artı tayyipbin eğitim düzeyide düşük seviyede yani SIFIR ÇEKİYOR ..B6dist aşkına bu koplexli adamın her zamam yorumlarında hatırlatırım ruh sağlığı ARTIK DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK KADAR İLERLEMİŞ SON SAFAYA GELMİŞ DELİ ,zaten deliliği vardı artık son safada .Son safadaki delilerede MANYAK denir ..Aman budist korusun eğer kazanırsaki tabii ki kazanacak ..YSK ve eşkiyalıkla ,dalavere ,düzenbazlıkla 3 kağırcılıkla ,haydutlukla etrikalarla oy çalmakla ..hangş birini sayayım kazanacak ama gecen seneler gibi uzun sürmeyecek .!!Çünki kafayı yedi ,üşüttü ve sıhatşde artık iyiden iyiye bozuldu ,artı Bunadı ,yakında kesin alzaymırlıkta başlıyacak daha kötüsü hastalığı iyice ilerledi herifin sarası bir gün daha ağır olacak ..O YILAN DİLİNE DİLERİM BUDİSTEN FRRLEÇ GELECEK .Kısacası tayyip yine kazanacak ama bu defab6 aya kalmadan YA KAFAYI İYİDEN ,İYİYE ÜŞÜTECEK YADA KALP KIRIZİ GEÇİRECEK ,YADA SARADI DOLAYISI İLE BİR YERELERDE DÜŞÜP BEYİNİ PATLATACAK .Yani eninde sonunda tayyipden nefret edenlerin BED DUASI SONUNCU göbürtüye gidecektir bekliyelim göreceksinşz .Eğer inanmıyorsanız tayyip in suratına bir alucı gözü ile bir bakın suratı MAYMUNUN GÖTÜNE DÖNMÜŞ .Patlamış ampul artık işe yaramaz b6da BİZE TAMAM ..TAMAM ,TAMAM dememiz için ..TAMAM OLAN SEBEBİYETİR dolayısı ile belkide yanılmış olabilirim bu adam MEVKİ ,MAKAM VE EN ÖNEMLİSİ MENFAATLERİNİ LAPTIRMAMAJ İÇİN HASTA DA OLSA YILAN GİBİ GİBİSİDE FAZLA YILANIN TAA KENDİSİDE SÜRÜNE ,SÜRÜNE YİNEDE ÖLSEDE HORTLASADA KOLTUĞA SIÇTIĞI İÇİN pek gideceğe benzemiyor belkide gitmemek için bir KATLİYAM yapacak ..TÜRK ULUSUNU bir ,birine vurduracak İç savaş çıkartacak ..kaybetme korkusundan fesatkığından ,hasisliğinden kesin bir 15 temmuz daha yapacak ..Bu adam budise yemin olsun DELİ ,MANYAK kıkanç aşapılık koplexli benim zihniyeti taşıyan hayel gücü ile herşeye sayip olmak ve benim padişahım diye insanlara tepeden bakma manyağı ,deli ,tahtası eksik delilik hastalığı iyiden ,iyiye ilerlemiş manyak budist biz TÜRK ULUSUNU KORUSUN BU RUH SAĞLIĞI SON SAFAYA GELMİŞ KOPLEXLİ MANYAK DELİDEN TAMAM DİYORUZ TAMAM ,TAMAM ,TAMAM

Avatar
De 2018-05-10 02:02:20

Hiç yapmasaydınız daha iyi olurdu . Ne oldu yani sadece sohbetmiş istedi Can'ınız Yarın ağzınıza gelene devam edeceksiniz hiç olmadı bu ,hoşlanmadım bundan yanlış .

Avatar
tamammı 2018-05-10 12:50:14

Hazirandan sonra ülkem kötü bir rüyadan uyanacak