banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den İYİ Parti standına saldırıya tepki

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı ve Yalova Milletvekili Muharrem İnce, İYİ Parti'nin Bağcılar'da üyelerine bıçaklı saldırı düzenlenmesine tepki gösterdi.

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den İYİ Parti standına saldırıya tepki

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı ve Yalova Milletvekili Muharrem İnce, İYİ Parti'nin Bağcılar'da üyelerine bıçaklı saldırı düzenlenmesine tepki gösterdi.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 00:30
Cumhurbaşkanı adayı İnce'den İYİ Parti standına saldırıya tepki

İYİ Parti'nin İstanbul Bağcılar'da erken seçim için çalışmalar yapan üyelerine bıçaklı saldırı gerçekleştirildi. Saldırıda 1'i ağır 5 İYİ Partilinin yaralandı. 

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı ve Yalova Milletvekili Muharrem İnce, sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki resmi hesabından yaptığı açıklamayla İstanbul'un Bağcılar İlçesi'nde İYİ Partililere saldırı düzenlenmesine tepki gösterdi.

İNCE: HEPİMİZ AYNI MEMLEKETİN EVLATLARIYIZ!

İnce açıklamasında, "Bağcılar’da İyi Parti standına yapılan saldırıyı kınıyor, yaralanan İyi Partili yurttaşlarımıza şifa diliyorum. Siyasi rekabet savaş değildir; bizimle aynı partide olmayan, aynı düşünmeyenler de düşmanımız değildir. Hepimiz aynı memleketin evlatlarıyız!" dedi.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 01:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dogru soze ne denir 2018-05-07 00:38:45

tebrikler

Misafir Avatar
BUNLAR LAFTAN ANLAMAZ 2018-05-07 11:12:51 @dogru soze ne denir

16 YILDIR ÇÖREKLENDİLER HER YERE ONLARIN ANLIYACAGI DİLDEN KONUŞMAK LAZIM KISASA KISAS SANA BİR SOPAMI VURDU SEN 2 TANE VUR BAK BAKALIM NE OLUYOR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege den İNCE inciler okuyalım bak. 2018-05-07 11:11:22 @dogru soze ne denir

Beni cumhurbaşkanı adayı yapsın bu halk asgari ücreti 6000 tl yapcam, mazot ve benzin aynı fiyat 1 lira, oto gaz halka bedava. özel hastaneleri halak açacağım parasız. 40 yaş üstü herkesi emekli yapacağım. her öğtrenciye ayda 1500 tl vereceğim.. söz on yıl hiç bir ürüne zam yapmayacağım ama her yıl maaşlara yüzde elli artış yapacağım. Türkiyeyi en modern tesislerle donatacağım. sözmü beni bu ülkeye başkan yapın ADIM. EHTELEBETE. unutmayın. yahu salaklardan inanan çıkar şimdi. gözle görünene inanmıyan yaılmışlara inanmayaıphayellere yalanlara inananlara sözüm haaa. chp ve ttifakı yalan ve hayelle iftira ile halktan oy devşirior. AKP yapmış isbat ortada. uyuma kardeşim.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
OY um AKP ye tabiki. Güzel hayat için 2018-05-07 10:01:40 @dogru soze ne denir

Küresel güç Türkiye
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, AK Parti İstanbul 6’ncı Olağan İl Kongresi’nde 24 Haziran manifestosunu açıkladı: Türkiye yeni dönemde, muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkacak. Terör örgütlerine dünyayı dar etmeyi sürdüreceğiz

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
anlayış 2018-05-07 10:00:52 @dogru soze ne denir

CHP ustadır. Provaktörlükte CHP çok ustadır. aynen işlerini iyi partiyede öğretiyorlar. hdp zaten başlı başına terör programı ile hep provaktörlük yaptılar.

Beğenmedim! (6)
Avatar
bıçakla sopa ile kan dökerek 2018-05-07 00:39:54

secim yapilmaz hepimiz ayni Ulkenin insanlariyiz

Misafir Avatar
evet 2018-05-07 12:09:19 @bıçakla sopa ile kan dökerek

CHP ve ittifakı partiler hep kabadayı kırmak yıkmak, hayatı dar etmek, hayatı zindan etmek, denize dökmek, kan dökmek ten asıp kesmek ten bahseder, bu toplum bu iş bilmez ama iyi efelik yapıp gücüde karşılarında görünce kaçacak saklanacak delik arayan korkaklardır. bunlar oy değil el verilmez be

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Biz ve İNCE 2018-05-07 12:03:24 @bıçakla sopa ile kan dökerek

Ayni memleketin insanlarıyız ama hizmetler farklı yere. siz ABD AB nin namına biz halk olarak Türkiye namına çalışıyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-05-07 10:49:52 @bıçakla sopa ile kan dökerek

AKP her secim oncesi terror bitecek dedi terror tavan yapti AKP her secim oncesi istikrar gelecek dedi istikrar yerine tam tersi oldu
akp milli varliklarimizin cogunu emperyalist guclere satti satilan fabrikalarin cogu amerikan israil bayrakli evet akp kopru yapti yol yapti sehir hastaneleri yapti cok dogru
kopru dolar bazinda hazine garantili yapan sirket kazaniyor gecende gecmeyende kopru ucreti oduycek dolar arttikca kopru gecis ucretide artiyor
sehir hastanesinede hasta garantisi verilmistir diye dusunuyorum
akp 1 tane Fabrika kurdumu ???? yooo
eti samani tohumu cogu gidayi ithal eder olduk dolar avro arttikca gida fiyatlarida borsa gibi artiyor
dolar avro uctu tl deger kaybetti sicak para politikasiyla ordan borc burdan borc sat sat yeee politikasiyla ulke yonetilmez
ulkemizde 30 milyon yardima muhtac aile var deniyor sayi daha yuksek olabilir o kadarda issiz var millet borc bataginda cogumuz et yiyemiyor
medya narkozuyla nereye kadar millet pazara gittimi hersey ortada

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-05-07 10:40:07 @bıçakla sopa ile kan dökerek

ekonomi ortada sicak para politikasi iflas etti dolar avro uctu tl deger kaybetti akp uretime degil tuketime agirlik verdi gidanin cogunu ithal ediyoruz et saman tohum gibi dolar arttikca fiyatlarda artiyor millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniyor sayi daha cok yuksek olabilir o kadarda issiz var AKP 1 tane Fabrika kurdumu yapilan kopruler sehir hastaneleri hep borc kopruden gecende gecmeyende oduycek dolar arttikca kopru gecis fiyatlarida artiyor akp yolun sonuna geldi

Beğenmedim! (0)
Avatar
ALLAH(CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ. 2018-05-07 00:48:34

Ayrışma ve sürtüşmeden besleneler İYİ Parti gümbür gümbür geliyor Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar
Recep gencligi.. 2018-05-07 01:52:43

Recep in yetistirdigi genclik daha fazla söze gerek varmi..?

Avatar
Zülüf 2018-05-07 01:02:40

Hepimizin ortak bir özelliği var o da insan olmamızdır.Kimimiz siyah kimimiz beyaz kimimizde grinin açık ve koyu tondaki renkleriyiz ama kardeşiz bu ülkenin doğusundan batısına güneyinden kuzeyine kadar.

Avatar
yaşasın cehennem 2018-05-07 00:42:55

Yaşasın zalimler için cehennem.

Avatar
Başa gelince 2018-05-07 00:59:33

Lütfen bunların peşine düşüp analarını sikin.

Misafir Avatar
@Başa gelince x***cevap 2018-05-07 12:06:36 @Başa gelince

@Başa gelince x------el alemin namuslu şerefli insanlarına laf edeceğine seni piç bırakan babacığının peşine düşsen daha iyi edersin. hangi sapıktan türediğini belki öğrenirsin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2018-05-07 01:04:59

muharem bey bosuna cirpinmayin erdogan yine kazanir calar yine kazanir savas cikarir baskasinin üzerine yikar yine kazanir sehirleri yikar terör estirir bomba patlatir 1000 lerce insan öldürtür HDP nin üstüne yikar kendi askerini bombalitir teroristler yapti der milleti inandirir yine kazanir darbe yaptirir kazanmazsa secimi iptal eder yine kazanir kendi polisinin bogazini keser hdp yapti der yine kazanir