Cumhurbaşkanı adayı İnce'den kritik çağrı!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere sayılı günler kala kritik bir çağrıda bulunarak, ''oylarımıza sahip çıkmaya çağırıyorum'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den kritik çağrı!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere sayılı günler kala kritik bir çağrıda bulunarak, ''oylarımıza sahip çıkmaya çağırıyorum'' dedi

13 Haziran 2018 Çarşamba 21:51
Cumhurbaşkanı adayı İnce'den kritik çağrı!

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabından yaptığı çağrıda, ''24 Haziran’da vatandaşlarımız barışan, büyüyen, adil bölüşen, huzurlu ve mutlu Türkiye için bir mühür vuracak ve Türkiye değişecek, güzelleşecek. 24 Haziran günü hepinizi gündüz sandık başına oy vermeye, akşam #SandıkPeşine oylarımıza sahip çıkmaya çağırıyorum'' ifadelerini kullandı.

Öte yandan bir yurttaşın attığı Twit'e cevap veren İnce, ''Sadece Fizik sorusu değil, sizlerle birlikte memleketimizin tüm sorunlarını çözmeye varım. Birlikte başaracağız'' açıklamalarında bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 22:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tamam Milletin başkanı 2018-06-13 22:01:39

Evet herkes sandıklara sonuna kadar sahip cıkmalı.Tamam Başkanım

Misafir Avatar
aman aman haaa. 2018-06-14 11:48:55 @Tamam Milletin başkanı

chp yi adaylarını ŞER GÜÇLERİNİN ŞERLİ BASIN YAYIN ORGANLARI çok güzel süslüyor, çok güzel göz boyuyor, çok güzel cilveli yalanlar uyduruyor. aslında hiç bir gerçek payı yok. aklı selim vatadaşlarımız bunlara inanmaz ama cahilde yok değil gerçeye hakikate bakmaz lafa bakarlar. BİZ AKLI SELİM İNSANLAR VATANIMIZA SAHİP ÇIKMAK İÇİN DEVAM DİYORUZ, AKP DİYORUZ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aman aman haaa. 2018-06-14 11:46:22 @Tamam Milletin başkanı

CHP iktidarda söz sahibi olduysa bu ülke BİTTİ kardeşler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
içimzde beyinsiz çok. 2018-06-14 11:42:55 @Tamam Milletin başkanı

İçimizdeki beyinsizler yüzündn bizi helak etme ALLAHIM. aminnn
Ne günlere kaldık yarabbim. KOSKOCA TÜRKKİYE CUMHURİYETİNİN CUMHUR BAŞKANLIĞINA ADAY OLANLARA BAKIYORUM İÇİM SIZLIYOR. Muharrem ince, meral akşener, doğu perinçek Temel karamollaoğlu ve Selahattin demirdaş. hepsi fetönün patronu olan emperyalist güçlerin maşası.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
. 2018-06-14 11:40:29 @Tamam Milletin başkanı

https://odatv.com/diyanet-turk-ise-fark-atti-14061806.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-14 11:40:05 @Tamam Milletin başkanı

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/611475/30_milyonu_muhtac_hale_getirdiler.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-14 11:39:28 @Tamam Milletin başkanı

akp elveda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
herkes sandiga gitsin 2018-06-14 11:39:02 @Tamam Milletin başkanı

herkes sandiga gitsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
evet 2018-06-13 22:33:34

cok önemli oylar bu milletin namusudur .tek bir oy bile ziyan olmamali sandiklarda hileye hirsizliga baskiya gecit yok .akp nin iktidarda olmasindan dolayi devletin olanaklarini seferber etmistir .buna ragmen millet itifaki kazanacaktir .yeterki secimlere hile karismasin adil bir secim olsun .hdp de baraj sorunu var onlarinda oy lari calinmasin hakkiyla kazanan kazansin .

Avatar
bugün 100 tl yatırdım 2018-06-13 22:36:47

cumhurbaşkanım muharrem ince hesabına helal olsun sayesinde 1000 tl aldık .herkesin gönlünden geçtigi kadar yardım edelim kurtuluşumuza bu paralar bizim müdafada kullanıcagımız kalenin tuglaları

Avatar
4 seçimdir sabah 6 da okulun önündeyim 2018-06-13 22:40:16

ama şerefsizler merkezden ve yanıltma yöntemine başvuruyorlardı.bu sefer işleri yaş saglam kayaya çarptılar.Allah ellerini ayaklarına dolaştırsın oy çalamasınlar AMİN.

Avatar
oy 2018-06-13 22:51:34

hdp baraji asamali inceye ikinci turda vermeliler .meclisde akp mhp kolasyonuna cogunlugu kaptirmamalilar .millet itfakin in baraj sorunu yok tek hdp nin var milletimiz in zekasiyla oynamayin onlar zaten bunun hesabini yapiyorlar ,yeterki oylara hile hirsizlik karismasin ,buna müsade etmeyin hakkanetli secim olsun .gercek milli irade tecelli etsin .

Avatar
halil 2018-06-13 22:37:45

iki tana vido gezeyor ortalikda akp nin hdp yi baraj alti yapmasinin tezhagi kurulmak isteniyor .ancak hicbir güc hdp nin oylarini calamaz cöpe atamaz hdp ye tezgah yaparak akp meclisde cogunluguda alamaz .hdp i baraj alti yapamayacaksiniz inadina insanlar hdp ye oy yagdiracaklar .

Misafir Avatar
bu hırsızlar 2018-06-13 22:43:10 @halil

onlara verilecek oyu kendi lehine çevirebilirler.hdp nin yerine olsam bütün oyları ince ye versinler.yoksa oylarınız onlara geçebilir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-14 00:26:26

hdp ve akp nin tek derdi atatürk cumhuriyeti bakın eski hdp genel başkanı ne diyor avrupalı siyastcilere google yazı dinleyin--https://video.ultra-zone.net/watch?v=mMb1iR-914A

Avatar
BİLİYORUM YÜKSEK SEÇİM KURUMU BAŞKANI YINE ETRİKALAR SAHTEKALIKLA OYLARIMIZ ÜZERİNDE HİLE İLE KALLEŞLİK YAPACAK HİLE YAPACAK .24 HAZİRAN YÜKSEK SEÇİM KURULU BAŞKANININ YAŞ GÜNÜ tayyipde ONA YAĞ ÇEKİYOR ZATEN BERABER ÇAY TOPLADILAR ZATEN ARKADAŞI 2018-06-14 01:27:03

YSK biliyorum yine hile ,ve kalleşlik yapacak ETRİKALAR ÇEVİRECEK YİNE YSK BAŞKANI tayyiple çay toplayan şerefsiz ,namusuz hakpe ,kalleş eşolueşek pezeven yine SAHTEKARLIK yapaçak oylarımız üzerinde oynuyacak çoook iyi biliyorum YÜKSEK SRÇİM KURULU BAŞKANI tayyip be söz verdi dediki sen seçim gününü BENİM YAŞ GÜNÜMDE YAPTIRIYORSUN BENİ HATIRLIYORSUN kafa takma bu iş oldu yine TEK ADAMSIN dedi .Çünki tayyip onun yaşgünde seçşm tarihini belşrledi 24 HAZİRAN YÜKSEK SEÇİM KURULUNUN YAŞGÜNÜ. NAHHHH..BURAYA YORUM ATIYORUM YÜKSEK SEÇİM KURULU BAŞKANI NE ALEM EDECEK KALEM EDECEK OYLARIMIZ ÜSTÜNDE SAHTEKARLIK ,HIRSIZLIK 3 KAĞITCILIK YAPAÇAK ETRİKALAR ÇEVİRECEK . BAKIN tayyip hiç panik lemşyor ne dedi bir televizyon kanalında sorun yok .Dedi hiç yelâşlanmıyor görüyosunuz 16 senedir olduğu gibi ,sahtekarlıklarla ,kahpelikle ,hırsızlıkla etrikalarla dalavere düzenbazlıklarla eşkşyalıkla santajla oylarımız üzerinde oynayacaklar . 16 sene hep böyle kazandırdılar tayyip denilen pisikopata . Yine oyun oynayacaklar yine sahtekarlık yapacaklar yine etrikalar kalleşlik oy hırsızlığı .