banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Zonguldak ve Bartın mitinglerine ilişkin açıklama

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce kişisel sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, '' Zonguldak ve Bartın Mitinglerimizi iptal edersek kusura bakmayın'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Zonguldak ve Bartın mitinglerine ilişkin açıklama

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce kişisel sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, '' Zonguldak ve Bartın Mitinglerimizi iptal edersek kusura bakmayın'' dedi

20 Mayıs 2018 Pazar 23:48
Cumhurbaşkanı adayı İnce'den Zonguldak ve Bartın mitinglerine ilişkin açıklama

Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yarınki Zonguldak ve Bartın mitinglerine ilişkin, ''Sesim kısıldı, yarın yapmayı planladığımız Zonguldak ve Bartın Mitinglerimizi iptal edersek kusura bakmayın. Önümüzdeki günlerde telafi ederiz'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 00:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Melih Gökçek 2018-05-20 23:56:03

ANKARADA SEZONLUK YAGMURDAN YAGMURA YAPAY VENEDIG ( VENEZIA ) yaratti akp kendisiyle gurur duyuyordur

Misafir Avatar
yalancı dürzü 2018-05-21 07:53:53 @Melih Gökçek

radyo yedi maho can
radyo 7de bir hıyar var devamlı haksızda olsa akpyi övüyor dönme fetöcü herhalde söylemiyorki yeni kapı mitingi yaptık 2 gün sonrada israile petrol sevkiyatı yaptık diyemiyor deyyusoğlu deyyus bu kadar fanatik ve yalancı olmuş senin dürüst medyacılığın nerde kaldı hıyarto.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bir Millet uyanıyor 2018-05-21 00:03:36

Haydi Muharrem ince kurtar bizi Akparti kabusundan

Misafir Avatar
gece gündüz içen muharrem e oy yok 2018-05-21 10:38:05 @Bir Millet uyanıyor

muharreme pek inanmıyor milletin çoğu...iyi partiye daha fazla inanıyor.
muharrem demek sarhoşluk demektir..içiyor içiyor,içiyor..içiyor..içiyor..ne içiyorsa yine içiyor..içiyor..içiyor..bu kafa ile ülke değil köy dahi yönetilmez..içici ve milleti aç bırakan akp gibi..oy yok

Beğenmedim! (2)
Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-21 00:04:23

UNIVERSITE DIPLOMALARINI MILLETIMIZE SUNSUN AYRICA Transkript de gormek istiyoruz

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-20 23:55:26

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
muharrem ince de tansu çiller gibi aldatacak !? 2018-05-21 10:34:54 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

hani derler ya..ETERİ GİTTİ BETERİ GELDİ..CHP.Lİ MUHARREMDE AKP.LİLER GİBİ
Mİ OLACAK VEYA DAHA BETER Mİ OLACAK..?
BOL KESEDEN ATIYOR..BAŞA GEÇTİĞİNDE İZMİR İST.ANKARAYI BOK GÖTÜRECEK ..KISACASI MUHARREME PEK İNANMIYORUZ..
500 GÜN BANA İZİN VERİN DİYECEK AKP.NİN PİSLİKLERİNİ TEMİZLEYECEĞİM DİYECEK..YİNE MİLLETİ ALDATMA SANATI..TANSU ÇİLLERİN 2 ANAHTARI GİBİ..HALA GELECEK..ZATEN O KADININ İMANINA DAVACIYIZ..EMEKLİLER OLARAK..YALANCIDIR.HANİ ANAHTARLAR..Tansu çiller..vebalimiz günahımız boynuna olsun..muharremde aynı böyle olacağı kesindir..
akp. diyordu TÜRKİYE UÇACAK..göklerde uçan karaparçalarını abd.teleskopları bulmuş..TÜRKİYE imiş.hahahaaaaaaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi parti veya saadet..! ötesiyok 2018-05-21 10:30:04 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

bizler ailece ve çevresel dostlarca anlaştık..Muharrem İnce çok içiyormuş..ve müslüman düşmanı imiş.ve emekliyi gençlerin önünde tutuyormuş.en az 1500 oy,umuz var..inan veya inanma..Müslüman düşmanı kim olursa olsun oy yoktur...ayrıca muharrem geldiğinde de camileri kapatacakmış..vay muharrem vay.....bu yorumumuza karşılık küfür eden yorumculara aynısını İADELİ TAHAHHÜTLÜ gönderiyoruz..cevap verin ama küfuür yok..zaten chp ve akp. demek küfür demektir..focebook şahittir..
iyi partiye oy vereceğiz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
72 bavul para 2018-05-21 02:10:08 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

http://tr.euronews.com/2018/05/18/eski-malezya-basbakan-rezak-a-ait-yerlerde-arama-nakit-dolu-72-bavul-c-kt-

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet ittifakı 2018-05-21 02:05:19

Muharrem Ince

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-21 03:19:57

Allah(cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, diploması sahte olmayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Misafir Avatar
iyi parti varken diğerlerine oy verilmez 2018-05-21 10:43:51 @SIKILDIK GARİ TAMAM

iyi partiye oy vereceğiz..ailece..akrabalarca..muharreme oy vermeyiz..içiyor..akp.ye oy vermeyiz aldatıyor..mhp.ye oy vermeyiz.partisini sattı..bbp.ye oy vermeyiz.güvenilmez.muhsin başkanı sattı..
tek OY VERİLECEK ...İYİ PARTİ..MERAL AKŞENER..gerisi yalan dolan..falan filan.

Beğenmedim! (0)
Avatar
baran 2018-05-21 09:58:03

Anlamadinmimuharrem bey. Daha ilk gründen çizdiler sizi cünkiSÜMÜKLÜ ve beyinsiz genel baskaninkilicdaroglu sizin secilemeyeceginizi bilerek sizi baskan adayi yapti...SÜMÜKLÜ genel baskanin bilseydi kendisinin seçilecegini asla sizi aday göstermezdi...kendi...adayligini koyardi....çünki SÜMÜKLÜ genel baskanin öyle yas yere yatmaz...herzaman kendini candan gönülden saglam adamlarini topluyor ve kendine muhalefet yapanlarida devre disi birakiyor.....SÜMÜKLÜ genel baskanin gelecegini .....saglama aliyor...çünki seçilemedigi zaman milletvekiliginede veda etmis olacakti iste bu yüzden kanka kendisini saglama aldi....eh ..sizlerede yol göründü...ABBAS YOLCU..MILLETVEKILLIGINIDE elveda muharrem bey...kanka kemal kendisini böylelikle ...koltugunu vegenel badkanligini .....garantilemis oldu ....sizlerde mansAllah.....MEYDANLARDA...kalasnikof gibi saydiriyorsunuz .....bu gidisle kalasnikof bile .yetisemeyecek...sizlere. ..yolunuz açik olsun ne diyelim....

Misafir Avatar
akp.ye mhp.ye bbp.ye oy yok..oy veren imansızdır. 2018-05-21 10:40:44 @baran

bol bol yalan söylemişsin..akp.ye oy vermeyeceğiz..iyi partiye oy vereceğiz
köylüler kentliler akp.den ve teferruatından bıkmıştır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-21 00:06:18

fox tv bile ince ile ropertaja eglence programı yazmış,tek adam reşmi geliyor geri dönüşü yok mecliste chp yi güçlendirin demiyor,kendi fazla oy alsın diye