Cumhurbaşkanı adayı İnce Enis Berberoğlu'nu ziyaret edecek

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce tutuklu milletvekili Enis Berberoğlu'nu ziyaret edecek

Cumhurbaşkanı adayı İnce Enis Berberoğlu'nu ziyaret edecek

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce tutuklu milletvekili Enis Berberoğlu'nu ziyaret edecek

09 Haziran 2018 Cumartesi 01:26
Cumhurbaşkanı adayı İnce Enis Berberoğlu'nu ziyaret edecek

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce bugün saat 11:00'da tutuklu CHP'li vekil Enis Berberoğlu'nu ziyaret edecek

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.06.2018 01:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-09 11:49:52

.

Avatar
aydın 2018-06-09 09:50:12

ulan zırto laik cumhuriyet bitiyor butun kurumlar ele geçirilmiş laikler dışlanıyor,gizli açık yeni dönem başlıyor diyorlar ulke gidiyor ulan zırto feryat et figan et.tek adamlık felaket de mecliste yetki olmalı de

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-06-09 02:44:37

Enis Berberogluna ozgurluk

Misafir Avatar
yürüüüü yün küstahlar. 2018-06-09 11:02:22 @hak hukuk adalet istiyoruz

hak hukuk adalet istiyoruz
Enis Berberogluna ozgurluk**************niyeee? Daha çok Mit sırlarını devlet sırlarını israile versin diyemi? daha çok ülkemize ihanet etsin diyemi berberoğluna özgürlük. ? siz sahi kime hizmet ediyorsunuz?
MOSSAD a mı CIA yoksa FBI a mı ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli 2018-06-09 10:59:48 @hak hukuk adalet istiyoruz

Deniz Baykalın ahı tutacak. chp baraj altında kalacak. koltuk sevdası için sn Baykalın hayatını karartılar :-(((

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp lilere kolay soru 2018-06-09 10:58:42 @hak hukuk adalet istiyoruz

incemi kılıçdaroğlumu? hangisi birbirinden üstün?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soru 2018-06-09 10:57:21 @hak hukuk adalet istiyoruz

ince bey bakarmısınız? CAN DÜNDAR I NE ZAMAN GÖRMEYİ PLANLIYORSUNUZ? bi sorum daha olacak; Yunanistanda serbest bırakılan 8 Fetöcüğü ne zaman görmeyi planladınız?

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-09 02:45:01

yetti gari

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-09 05:16:22

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptiğinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek, kanmayan, kandırılmayan ve kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-09 05:18:07

Sn. İnce gümbür gümbür geliyor ve demokrasi / insanlık dersi veriyor. Saray ve avenesi kuduruyor.