banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Hiç kimseyi ötekileştirmeyeceğiz

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, "Hiç kimseyi ötekileştirmeyeceğiz. Ülkeyi kalkındıracağız, emekliyi rahat yaşatacağız. Öğrenci rahat okuyacak, yurt bulacak" dedi.

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Hiç kimseyi ötekileştirmeyeceğiz

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, "Hiç kimseyi ötekileştirmeyeceğiz. Ülkeyi kalkındıracağız, emekliyi rahat yaşatacağız. Öğrenci rahat okuyacak, yurt bulacak" dedi.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 23:58
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Hiç kimseyi ötekileştirmeyeceğiz

Akçakoca Cumhuriyet Meydanında otobüsten vatandaşları selamlayan İnce, Türkiye’yi karış karış dolaştığını anlattı.

İnce, şöyle konuştu:

“Hiç kimseyi ötekileştirmeyeceğiz. Ben 4 Mayıs’ta parti rozetini çıkarttım. Tek olan şey hepimizindir. Tek olan şey bir grubun olmaz. Bayrak tektir. CHP’nin, AK Parti’nin, MHP’nin, İYİ Partinin bayrağı olmaz, hepimizindir o. Cumhurbaşkanı da tektir. Cumhurbaşkanı partili olmaz. Ben parti rozetini çıkarttım ve Türk bayrağı taktım. 81 milyonun Cumhurbaşkanı olacağım. AK Partinin de cumhurbaşkanı olacağım.”

 'Hiç kimseyi ötekileştirmeyeceğiz'

Türkiye’nin barışa, huzura ihtiyacı olduğunu ifade eden İnce, “Türkiye’nin barışması lazım, bu gerginlik yeter. Önce içeride birlik olacağız sonra Avrupa’ya meydan okuyacağız. İçeride birliği sağlamamış devlet, dışarıda güçlü olamaz. Sağ, sol yok. Bu defterleri kapattık. Ülkeyi kalkındıracağız, emekliyi rahat yaşatacağız. Öğrenci rahat okuyacak, yurt bulacak.” açıklamalarında bulundu.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 00:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın 2018-05-22 00:05:15

ulan sistemin çarpıklıgından bahset takiyeci biri başkan olurs ulke biter savaşa bile sokar de ulan mecliste chp yi kuvetlendirin ey akp li kendim için degil senin için istiyorum de,tek adam yanlış yaparsa halk öder de

Misafir Avatar
cidden baydin 2018-05-22 00:25:32 @aydın

be git ulusal gazetene

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-22 01:09:10

Allah (cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, diploması sahte olmayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar
Aydın 2018-05-22 01:44:29

Ulan aydın travestisi .Yine kıvırtırıyorsun ..??Puşt ne o şimdide 360 derece döndünmü ..??Halbuki sen göt verenin teki idin .akptinin SAPIK İMAMLARI ,HACILARI ,HOCALARINA DÖMELİYORDUN .?Götveren aydın ibnesi .Çami helâlarında senin sapık imamlar aryık seni düzmüyormu..?? Haaa anladım ramazan geldi .İbne aydın eşoluneşek aydın ,sertifikalı ,kartvizitli aydın ..cemaatin ,fetönün ,akptinin götvereni aydın ..Ulan seni kaçdefa kovduk YURT BASINDA yorum atma burası bizim sitemiz diye göt veren .Travesti aydın .Yine kafayı bulmuş çekmişsin uğuşturucuyu . Adi aydın

Avatar
Aydın 2018-05-22 01:46:17

Ulan aydın travestisi .Yine kıvırtırıyorsun ..??Puşt ne o şimdide 360 derece döndünmü ..??Halbuki sen göt verenin teki idin .akptinin SAPIK İMAMLARI ,HACILARI ,HOCALARINA DÖMELİYORDUN .?Götveren aydın ibnesi .Çami helâlarında senin sapık imamlar aryık seni düzmüyormu..?? Haaa anladım ramazan geldi .İbne aydın eşoluneşek aydın ,sertifikalı ,kartvizitli aydın ..cemaatin ,fetönün ,akptinin götvereni aydın ..Ulan seni kaçdefa kovduk YURT BASINDA yorum atma burası bizim sitemiz diye göt veren .Travesti aydın .Yine kafayı bulmuş çekmişsin uğuşturucuyu . Adi aydın

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAMEN 2018-05-22 04:26:19

Euro ve Dolar arttı fakat akaryakıt zam gelemedi.döviz kuru ve petrol ile endeks değerlerindeki artış motorinde 32, benzinde 27 kuruş zammı gündeme getirdi. Ancak bu tutarların karşılığına denk gelen ÖTV düşürüldü ve zamlar pompaya yansıtılmadı. Çünkü seçim var. Milli irade bunları unutmadı ve unutmayacak Metanetle seçimi bekliyor Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Farkındalığını Ankara'da koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek El mi yaman bey mi yaman sandıkta hesaplaşacak

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-22 05:10:20

İsrail gazetesi Haaretz, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan için "İsrail'e ne kadar öfkelense de, işlerin olağan akışında gitmesine izin verdi" denilerek, Erdoğan'ın ekonomik zarardan korktuğu söyleniyor. Sonra Filistinli kardeşlerimiz diye miting yap. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu YAZIKTIR GÜNAHTIR Bırak artık aldatmayı. Ceyhan limanından hayfa limanına Kürt petrolünü oğlunun gemicikleri taşıyor. Kör göze parmak misali yalan dolan.