banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce Kırşehir'de ve Kırıkkale'de olacak

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere son 26 gün kalırken seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor

Cumhurbaşkanı adayı İnce Kırşehir'de ve Kırıkkale'de olacak

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere son 26 gün kalırken seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor

29 Mayıs 2018 Salı 20:10
Cumhurbaşkanı adayı İnce Kırşehir'de ve Kırıkkale'de olacak

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçimlere kısa bir süre kala seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor. Günde iki üç il gezen Muharrem İnce yarın Kırşehir ve Kırıkkale'ye gideceğini, resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan, ''Yarın 12.00’de Kırşehir Cacabey Meydanı'nda 13.30’da  ise Kırıkkale Cumhuriyet Meydanı'ndayız'' diyerek duyurdu. 

Öte yandan İnce yarın 22.00'de HaberTürk'ün konuğu olacak.  

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 21:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-29 20:27:29

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
uyuma kardeş 2018-05-30 08:57:03 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Akp sattı diyorsunda bak şimdi; AKP öncesi Türkiye nufusu 70 milyondu işsizlikte o zaman yüzde 15 ile 18 arasında idi. bu gün 80 milyon nufus yani akp 10 milyona iş bulmuş işsizlikde 5 rakam düşmüş üç milyonda onu sayalım yani akp 16 yılda 13 milyona iş bulmuş. ne diyorsunuz siz.?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bu ibineler iktidara gelirse 2018-05-29 21:25:40 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

ilk önce oglan kerhanelerini kapatıcaz diyorlar troller üzülüyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
peki iste ispati tayyip ne diyecek? 2018-05-29 21:23:48 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=At8CUBfe608

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-29 21:18:29 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-29 21:07:40 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

SİZDEN İYİ İBNE İMAM OLMAZ BİRİ PENSİLVANYADA UYDUSUDA BURDA ÜFÜRÜKÇÜ HOCA GİBİ ANANIZI DÜZÜYOR SİZDE ANANIZ DOĞURUNCA HOCADAN BİLİYORSUNUZ BİR DE BAKIYORSUNUZ KLAN HEPİMİZ İBNE HOCAYA BENZİYORUZ NE İŞ DİYEMİYORSUNUZ GAVVATLAR

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bu ibneler iktidara bir gelse var ya 2018-05-29 21:04:38 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Halkı malkı dinlemez, ekonominin anasını siker. Tayyibi mumla arar olursunuz.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Yalovadan geliyorum, Abazayım diyen 2018-05-29 21:07:34

Halkın cumhurbaşkanı mı olur?

Misafir Avatar
bilim adamları şaşkın 2018-05-29 21:16:05 @Yalovadan geliyorum, Abazayım diyen

ülke malını satanları öven trol denilen kişilerin DNA sını inceleyen bilim adamları bir çok MENİ den oluşan bu kişilerin yaşadıgı travmanın sebebi ülke malını satıp yemeleridir dendi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-29 21:10:39 @Yalovadan geliyorum, Abazayım diyen

kocası yanında onun altına yatarım diyen kahpelerin olduğu ülkede bu adam söyleyince neden olmasın ibnenin çocuğu belkide baban yan komşundur bir dna yaptır istersen

Beğenmedim! (0)
Avatar
Amına kodumun vatan hainleri 2018-05-29 21:11:00

Bu CHP Osmanlıyı sattığı gibi Türkiyeyi de satan şerefsiz vatan haini ibnelerle dolu bir partidir.

Misafir Avatar
Yabancılara Satılan Madenler (Haydar Baş) 2018-05-29 22:58:14 @Amına kodumun vatan hainleri

https://www.youtube.com/watch?v=2xYRF8WfH10

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp nin yaptiklari 2018-05-29 22:56:14 @Amına kodumun vatan hainleri

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP nin Yaptiklari Akp nin sattiklari 2018-05-29 22:55:32 @Amına kodumun vatan hainleri

https://www.uludagsozluk.com/k/chp-nin-yapt%C4%B1klar%C4%B1-vs-akp-nin-satt%C4%B1klar%C4%B1/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türk düşmanı götverenler 2018-05-29 21:39:05 @Amına kodumun vatan hainleri

AKP yol yabdı diye dalga geçersiniz Cehapenin bu ülkede dikili ağacı mı var?
Muharrem dallaması çıkmış yerli otomobil mi olur dişor sende nerede o misyon o vizyon?
Siz anca içki ayakları, karı kız ayakları, seçimden seçime meydanlara çıkıp nutuk atmalar...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hadi ordan canım 2018-05-29 21:18:33 @Amına kodumun vatan hainleri

fetö artığı ibne eminim sen daha kitabı mukaddeseyi bile okumayı bilmiyorsundur .heralde donda kalan son damlasın sen altı çarıklı üstü kravatlı ibneler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilim adamları şaşkın 2018-05-29 21:16:56 @Amına kodumun vatan hainleri

ülke malını satanları öven trol denilen kişilerin DNA sını inceleyen bilim adamları bir çok MENİ den oluşan bu kişilerin yaşadıgı travmanın sebebi ülke malını satıp yemeleridir dendi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu 2018-05-29 21:13:20

Mustafa Kemal ve İsmet İnönü Filistin cephesinde İngilizlerle savaşmak yerine sürekli ricat uygulamıştır.
Petrol çıkan arazı İngilizlere teslim edildikten sonra biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan olmuştur.
İstanbul İngiliz işgali altındayken Ankara hükumeti İngilizlere tek bir kurşun bile sıkmamıştır.
Kurtuluş savaşı ise hikayedir. Mustafa Kemal ibnesi Samsuna çıkmadan 1 yıl önce Amerikan başkanı Wilson zaten Türkiye'nin kurulacağını ilan etmişti.

Misafir Avatar
Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu 2018-05-29 23:18:11 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

NIKLI AJAN MISIN VATAN HAINIMISIN NESIN ??? MILLI VARLIKLARIMIZA MILLI DEGERLERIMIZE IYICE SALDIRDINIZ ATATURK DEMEK VATAN DEMEK ATATURK DEMEK TURK MILLETI DEMEK
HACLILARIN IFTIRALARINA YAPISMISIN YAZIK SANA
https://www.youtube.com/watch?v=P3n_Xx4pf7w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Lan Orospu Çocucuğu 2018-05-29 23:08:58 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

Bak sana anlatılmayan birşey var!.. Atatürk Kurtuluş savaşında bir tek senin ananı düşmana hediye etmiş ve nasıl sikerseniz öyle sikin diye de not göndermiş ve senin gibi zürriyeti sikik meydana gelmiş.. sende bu yüzden Atatürk'e hakaret eden babası belli olmayan bir piç olarak ortaya çıkmışsın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haçli Efendilerinin 2018-05-29 23:04:40 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

yalanina mi sarildin ????? yazik sana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-29 23:03:15 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

GERÇEK ATATÜRK - PROF.DR. HAYDAR BAŞ'TAN EZBER BOZAN AÇIKLAMALAR
https://www.youtube.com/watch?v=P3n_Xx4pf7w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATURK E DIL UZATAN 2018-05-29 23:01:18 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

ya ajandir yada Vatan Hainidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"Atatürk'ün icraatları." 2018-05-29 23:00:13 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yabancılara Satılan Madenler (Haydar Baş) 2018-05-29 22:59:01 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

https://www.youtube.com/watch?v=2xYRF8WfH10

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Açıp Atatürk kronolojisini ve Wilson ilkelerini 2018-05-29 21:36:35 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

okuyun ibneler. Atatürk Filistin cephesinde ne yapmış istediğiniz kaynaktan okuyun. Atatürkçü kaynaklar bile yazar ingilizler karşısında geri çekildiğini. Ama sizin gibi gerzekler ilkokulda öğrendikleri bilgilerle almanlar yenilince yenik sayıldık sanır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bilim adamları şaşkın 2018-05-29 21:23:17 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

ülke malını satanları öven trol denilen kişilerin DNA sını inceleyen bilim adamları bir çok MENİ den oluşan bu kişilerin yaşadıgı travmanın sebebi ülke malını satıp yemeleridir dendi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kurtuluşu samanlıkta kutlayan 2018-05-29 21:22:21 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

kurtuluş savaşı hikayemi, bunu annene samanlıkta bacak omuza bir ingilizmi anlatmış dogrudur .tabi o zaman prezervatif yoktu olmayınca sen oldun. iyiki dogdun hans.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-29 21:19:28 @Mustafa Kemal petrol karşılığı Cumhurbaşkanı oldu

yaşın kaç ordamıydın onun bunun çocuğu

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-05-30 00:42:09

chp inandırıcı olamz çünkü chp belediyeleri dökülüyor,boş vat derler,önce adam gibi belediye başkanı seçin halk ta ha desin

Avatar