banner80
Flaş Haber
Kapat

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Mutlu bir Türkiye için...

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan paylaştığı o şarkı sosyal medyayı salladı

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Mutlu bir Türkiye için...

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan paylaştığı o şarkı sosyal medyayı salladı

20 Mayıs 2018 Pazar 20:05
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Mutlu bir Türkiye için...

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan 'Mutlu bir Türkiye için' açıklamasıyla paylaştığı video sosyal medyayı salladı.

İşte yüzlerce beğeni ve paylaşım alan o şarkı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 20:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-20 22:54:06

milyonlar milyarlar trilyonlar 1 kisiye denetimsiz emanet edilirmi ??? HAYIR
SU AN BASBAKAN VE SORUMSUZ CUMHURBASKANIDA ORTULU ODENEK KULLANIYOR DENETLEYEN YOK SORUMSUZ CUMHURBASKANI BU PARALARI NERELERE HARCIYOR

Misafir Avatar
aynen Mİ? 2018-05-21 08:31:18 @Millet İttifakı KAZANACAK

Bankaları batırmayı hedefleyerek, yatırımalrı durdurarak, , elli kişilik iş yerine (devletin işyeri) yüz kişi koyarak, daireye uğramadan maaş alan adamlarınızı kayırarak mı halka refah getireceksiniz?
Üretim yapmadan askeri ve sanayi ürünerini İSRAİLDEN AMERİKADAN alarakmı halka refah getireceksiniz?
sana yağı mazot tüp ilaç kuyurğuna hava kirliliğine sususluğa halkı mahkum ederekmi halka refah getireceksiniz. YÜRRRRÜÜÜÜÜ BEEEE. numaracılar sizi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-05-20 21:08:08

Ula uşaklar habu güzel adam şimdiye kadar nerdeydi.16 sene sığır sığır Tayyip e oy verduk.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-20 22:04:02

MUHARREM INCE

Avatar