banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Şimdi de kazanamaz demeye başladılar

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ''CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce olamaz diyenler şimdi de seçimi kazanamaz demeye başladılar. 2. Turda da yenilecekler'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Şimdi de kazanamaz demeye başladılar

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ''CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce olamaz diyenler şimdi de seçimi kazanamaz demeye başladılar. 2. Turda da yenilecekler'' dedi

14 Mayıs 2018 Pazartesi 00:01
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Şimdi de  kazanamaz demeye başladılar

Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter üzerinden yaptığı açıklamada, ''CHP’nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce olamaz diyenler şimdi de seçimi kazanamaz demeye başladılar. Onların derdinin ne olduğunu biliyorum. 1. Turda yenildiler, 2. Turda da yenilecekler'' ifadelerini kullandı . 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 00:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK, TAMAM 2018-05-14 00:18:23

Bay Kemal saray ve avenesine demokrasi ve insanlık dersi verdi duvara tosladılar,Saray ve avenesi Sn.İnce gümbür gümbür geliyor Her yerde coşku ile karşılanıyor, çirkefleşiyorlar. Millet ittifakı kuruldu sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü bir şekilde geliyor iyice ızdırap içindeler. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Farkındalığını koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek Milli irade metanetle seçimi bekliyor

Misafir Avatar
akpnin kemik oyu kimler 2018-05-14 08:23:43 @SIKILDIK, TAMAM

mafya bozuntuları,beleşçiler,hırsızlar,askerlik yapmak istemeyenler,sahte diplomalılar,bir donla gelip trilyonlarını açıklayamayanlar onlar da bu seçim%18 bir dahaki seçim %001 oda türkiyeden kaçmazlarsa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP'nin kemik oyu yüzde 24 2018-05-14 00:45:43 @SIKILDIK, TAMAM

deniliyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
abim 2018-05-14 00:21:39

biz biliyoruz gözleri hep fitne saçyor ......oyle konuşanlar halt etmiş ....sayın cumhurbaşkanım (MUHARREM İNCE) biz size inanıyor güveniyoruz

Avatar
SIKILDIK, TAMAM 2018-05-14 00:13:09

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, MAL VARLIĞINI KURUŞUNA KADAR AÇIKLAYACAK, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
52 2018-05-14 00:21:59

bence akp seçmeni artık her şeyi görme vaktinin geldinin farkında *en basiti adalar kıbrıs bizim eknomi işçisi çifçisi emeklisi askari üçretlisi sorsunlar araştırsınlar eminim anlarda farkına varacaktır ülkemize ve cumhuriyetimize ne kadar zarar verdiğinin akp nin**

Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-14 00:39:31

HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Avatar
SIKILDIK,TAMAM 2018-05-14 00:11:35

Türkçe denedik olmadı şimdi ingilizce deneyelim "We're bored, OK"

Avatar
aydın 2018-05-14 00:21:44

hayır referandumu gibi propaganda yapılırsa chp e mecliste güçlenerek çıkar.ince şunu yapacam demekten ziyade tek adam rejiminin tehlikelerinden bahsetmeli,seçilecek kişinin ilk işi bu padiaşah yetkilerinin meclise devredilmesidir,meclis te oy çokluguyla meclisin onurunun iyade edilmesi derse chpe kazanır,yok duygularını tatmin ederse ülke felakete gider

Avatar
aydin 2018-05-14 00:26:32

hdp ile asla ittifak kurmayin zira onlar pkk li oy veren 10 milyonda pkk li onlari kovun chp den

Misafir Avatar
AKLI 2018-05-14 07:39:23 @aydin

Aklı götünde aydın yine sıçmış

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin malsin evlat mal 2018-05-14 07:14:24 @aydin

aydin 10 milyon mu olmus pkk ulan oglum ne esek oglu eseksin sen zibidi kim sana bunlari yaz diyor onun bunun cocugu dürzü..

Beğenmedim! (0)