banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce STAR TV'de canlı yayına katılacak

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Star Haber Genel Yayın Yönetmeni Nazlı Çelik'in sunduğu 'Seçim Özel' programının konuğu oluyor. 18.45'te başlayacak olan programda İnce, seçime dair önemli soruları cevaplayacak.

Cumhurbaşkanı adayı İnce STAR TV'de canlı yayına katılacak

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Star Haber Genel Yayın Yönetmeni Nazlı Çelik'in sunduğu 'Seçim Özel' programının konuğu oluyor. 18.45'te başlayacak olan programda İnce, seçime dair önemli soruları cevaplayacak.

04 Haziran 2018 Pazartesi 17:51
Cumhurbaşkanı adayı İnce STAR TV'de canlı yayına katılacak

Cumhurbaşkanı adaylarının 24 Haziran’da yapılacak olan seçim çalışmaları aralıksız sürüyor. CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, bu akşam Star Haber Genel Yayın Yönetmeni Nazlı Çelik’ın ‘Seçim Özel’ programına konuk olacak.

Cum­hurbaşkanlığı seçimi, ikinci tura kalacak mı? Muharrem İnce stratejisini nasıl çiziyor? Cumhur­başakanı olursa yardımcılarını nasıl seçecek? Ekonomi, dış politika ve eğitimde ne­ler değişecek? Bütün sorular 18.45’de Star TV’de yayınlanacak olan ‘Seçim Özel’de yanıt bulacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 18:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muharrem İnce 2018-06-04 17:57:54

81 milyonun Cumhurbaskani

Misafir Avatar
AKP iktidara geldiginde 2018-06-04 23:10:50 @Muharrem İnce

ceyrek altin 24 lira
benzin 1,66 lira
et in kilosu 3 ila 5 tl civarindaydi
ekmek 22 kurus
aygaz tup 15 liraydi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy akp millet ne yiyecek ne icecek 2018-06-04 22:57:36 @Muharrem İnce

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL
Metin Feyzioglu Bey den alinti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-04 20:28:15 @Muharrem İnce

https://odatv.com/akpli-belediye-olmayan-metronun-tabelalarini-dikti-04061819.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen aydin seçmen kiligina girmis 2018-06-04 20:04:49 @Muharrem İnce

vatan partili aydin bu chp dusmanligini neye borcluyuz ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kiralar odenmiyor 2018-06-04 20:03:45 @Muharrem İnce

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983992/istanbul_da_kiralar_
odenmiyor..._Rakamlar_urkutucu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin siz dunya ne kadar guzel 2018-06-04 19:05:59 @Muharrem İnce

adam farkli niklerle chp ye iyi partiye az saldirmadi verip veristirdi yetmedi tum yorumculara verip veristirdi adam burayi cehenneme cevirmisti niki aydin ruhu ise bambaska karanliklarin LORDU gibi biseydi ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen 2018-06-04 18:13:49 @Muharrem İnce

Allahını seven buna bakmasın. bu bir süs aracıdır. bununla ilgilenip zaman kaybetmeyin. atın siyaset çöplüğne. üstünede kılıçdaroğlunu atın. ikisi bir konteyner çöp olur.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Sıtkı Sıyrılmış 2018-06-04 18:09:37

Fikremin "İNCE" gülü ile yola devam...

Avatar
mustafa kemalin askeri 2018-06-04 18:23:05

secmene cevap yargisiz infaz yapma sanane kim kime oy verecek seni ilgilendirmez karamanli oglunun eline raki bardakli resim yaptiniz olmadi inceyi biskletle cami icinde gosterdiniz olmadi bunlarin hepsini fetoden ogrendiniz din Allahla kularasindadir kimseyi ilgilendirmez ama kalp temizligi butun ibadetlerden ustundur kalbin temiz olsun sen kalbine bi baktir cunku zif akiyor

Avatar
recep 2018-06-04 18:38:18

Aydin; onlar valimi sence? Hepsi akp fanatikleri. Hangi validen bahsediyorsun. Devletin valisini degil akp nin valisini alacak gorevden.

Avatar
aydın 2018-06-04 18:01:35

ulan bu zırto tayipide geçecek diktatörlukte butun valileri görevden alacam demiş Allah akıl versin

Avatar