Cumhurbaşkanı adayı İnce: Türkiye'de 81 milyon mahkemelere güvenecek

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Bursa'da miting programı çerçevesinde konuştu. İnce burada yaptığı konuşmada, ''Seçilir seçilmez OHAL'İ kaldıracağız. Türkiye'de 81 milyon mahkemelere güvenecek.  Demirden betonden köprü yapmak kolay ben gönüllere köprü yapıyorum'' ifadelerini kullandı

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Türkiye'de 81 milyon mahkemelere güvenecek

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Bursa'da miting programı çerçevesinde konuştu. İnce burada yaptığı konuşmada, ''Seçilir seçilmez OHAL'İ kaldıracağız. Türkiye'de 81 milyon mahkemelere güvenecek.  Demirden betonden köprü yapmak kolay ben gönüllere köprü yapıyorum'' ifadelerini kullandı

01 Haziran 2018 Cuma 20:05
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Türkiye'de 81 milyon mahkemelere güvenecek

İşte Muharrem İnce'nin konuşmasından satırbaşları:

Erdoğan her zaman olduğu gibi bugün bana demiş ki çırağa devlet teslim edilir mi? Aldatılan adama devlet teslim edilmez. Seni Obama aldatmış Putin aldatmış, Barzani aldatmış Apo aldatmış Gülen aldatmış...  24 Haziran akşamı kimin gülüp kimin ağladığını göreceğiz. 

Seçilir seçilmez OHAL'İ kaldıracağız. Türkiye'de 81 milyon mahkemelere güvenecek.  Demirden betonden köprü yapmak kolay ben gönüllere köprü yapıyorum.

Demirel'in yaptığı köprüden 11 liraya geçiyoruz da senin yaptığın köprüden neden 114 liraya geçiyoruz? Sarayı marayı geçin evimizde otururuz. Üç günlük dünyada ne gerek var israfa şatafata.

Erdoğan bana gariban cumhurbaşkanı adayı diyor. Ben insanları Türk Kürt diye ayırmadım. Alevi Sünni diye ayırmadım. Kadın erkek diye ayırmadım. Benim gönlüm zengin. Onun için dünyanın en zenginiyim ben.       

Şehitlerimizi bile böldü. 15 Temmuz şehitlerinin yakınları farklı sosyal haklara sahip, diğerleri başka haklara. Cumhurbaşkanı olduğumda sağ-sol yok. Hepinizin Cumhurbaşkanı olacağım. 

Gözünüz aydın AKP'den Suriyeli bir milletvekiliniz olacak. Çiftçiye mazot 3 lira dedim. Esnafın borçlarını yeniden yapılandıracağım dedim. Gençlere 500'er lira gençlik ve cumhuriyet bursu alacaksınız dedim. Her yıl 10 bin öğrenci yurt dışına gidecek dedim. Bunlar benim ve kadromun sözüdür  

Emeklilikte yaşa takılanlar, 30 sene prim ödemişsin. Sen gereğini yapmışsın. Şimdi devlet gereğini yapacak. 

Kamu ihale kanunu 180 kere değiştirdiniz. Niye? Bu ne demektir biliyor musunuz? Devlet 100 liraya yaptıracağı işi 200 liraya yaptırıyor. 

Gençleri iyi eğiteceğiz. En iyi mühendisler bizim olacak. Onları kindar nesil olarak yetiştirmeyeceğiz. Size söz veriyorum o sarayda oturmayacağım. Benim evim bana saray gibi geliyor. Bir insanı hayatında 3 kişi kıskanmaz. 1 Annesi 2 Babası 3 Öğretmeni  Bu ülkenin çocukları Erdoğan ve İnce'den daha değerli        

Benim gücüm 29” diyen İnce, “29 ne biliyor musunuz? Türkiye’nin yaş ortalaması. Avrupa’da yaş ortalaması 40. Bundan büyük güç olur mu? Bu ülkenin en büyük gücü gençler. Onları iyi eğiteceğiz. Kindar nesil değil, ileriyi gören nesil yetiştireceğiz. Dindar nesil yetiştirilmesine hiçbir itirazım yok. O ailenin kararı. Ama asla kindar nesil olmaz. Bu vatana ihanettir” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.06.2018 23:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-06-01 20:36:35

3 oyumuz var 3 üde inceye **yeter 16 senedir mileçe sömürüldüğümüz artık akp ve tayipten kurtulma vakti ve onların hesap vakti gelmiştir *bırakın çocuklarını sülalelerini zengin ettiler hep haram hepsi haramzade**--

Misafir Avatar
. 2018-06-02 06:40:45 @52

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/807855/Eski_Ulku_Ocaklari_Baskani_
Oguz_Bulut_a_cocuk_istismarindan_sucustu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 06:40:07 @52

http://www.metrosfer.com/hangi-anket-sirketi-kimin-ve-hangi-partiye-yakin/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:20:09 @52

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 20:48:45

Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:20:35 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Banus 2018-06-01 20:50:56

Dürüst insan Muharrem INCE

Misafir Avatar
fetöcülerin dersanesinde 1 yıl çalışmış 2018-06-02 04:21:22 @Banus

o kadar halkçıysa niye karsa atanınca gitmemiş, ayrıca partinizin kurucusu götveren:
adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 21:11:43

Ayrışmadan beslenenlere iyi ders veriyor Sn. İnce. Allah(cc) yolunu ve bahtın açık etsin.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-01 21:16:22

ASLINDA SEÇILEN IKTIDARLAR BIR DÖNEM KALMALI.ÇÜNKÜ UZUN DÖNEMDE NERDEN GELDIKLERINI UNUTUP,SEÇENLERİ KAALE ALMIYORLAR.YANI MILLETE KARŞI OLAN GÖREVLERİNİ SAVSAKLIYORLAR.SONRASINDADA YALAKA YANDAŞLA ETRAFINI DOLDU-
RUYOR.YE BABAM YE.DEVLETIN MALI DENIZ,YEMEYEN DOMUZ DIYEREK PUSULA ŞAŞIYOR.

Avatar
aydın 2018-06-02 00:01:22

onun için mi yunan pisliklerini denize döktük dedin