Cumhurbaşkanı adayı İnce: Yarın Adana ve Osmaniye'deyiz

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere son 36 gün kalırken seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Yarın Adana ve Osmaniye'deyiz

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere son 36 gün kalırken seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor

19 Mayıs 2018 Cumartesi 23:01
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Yarın Adana ve Osmaniye'deyiz

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçimlere kısa bir süre kala seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor. Günde iki üç il gezen Muharrem İnce yarın Osmaniye ve Adana'ya gideceğini resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan , ''Yarın 14.00’te Osmaniye'de Masal Park Otoparkı'nda, 16.00’da ise Adana Uğur Mumcu Meydanı'ndayız'' diyerek duyurdu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 20:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İŞTE ''SÜPER NİNE'' İLE TANIŞIN ! 2018-05-20 06:09:29

https://www.youtube.com/watch?v=JXkX00DjD74

Avatar
((((((((((((((( KAHROL ALÇAK İSRAİL )))))))))))))) 2018-05-20 06:17:24

.

Avatar
aydın 2018-05-20 00:47:48

ülke gidiyor tek adamlıgın ulkeyi ucurma göturecegi asikar oldugu halde şunu yapacam bun yapacam,bagır ulan bagır erdogan gelirse sistem bitecek herşey iki dudagı arsında olacak bunun için meclis çok önemli chp ye verin demiyor, bu akılla çok gidersiniz

Misafir Avatar
aydın 2018-05-20 00:59:21 @aydın

chp li adayın sansı olsaydı ekmeledin gösterilmiydi

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-19 23:17:38

HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Avatar