banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Yarın Trabzon ve Borçka’da olacağız

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce kişisel sosyal medya hesabından yarın ki miting programını açıkladı

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Yarın Trabzon ve Borçka’da olacağız

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce kişisel sosyal medya hesabından yarın ki miting programını açıkladı

28 Mayıs 2018 Pazartesi 22:04
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Yarın Trabzon ve Borçka’da olacağız

Muharrem İnce miting programına hız kesmeden devam ediyor. Hergün 2-3 il gezen İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan, 29 Mayıs Salı günkü miting programını, ''yarın 14.00'da Trabzon Atatürk Alanı'nda, saat 17.30'da ise Artvin Borçka Belediye önünde'' olacağız'' diyerek açıkladı 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 22:07
Anahtar Kelimeler:
ArtvinTrabzonMuharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 22:10:36

Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-05-29 03:30:47 @TAMAM GARİ SIKILDIK

TAMAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-28 22:52:55

abbas yolcu

Avatar
israil e eyyyyyyyyyt arkadan sozlesmeler 2018-05-28 22:53:44

TÜRKİYENİN İSRAİL İLE DEVAM EDEN TİCARETİ VE DE ANTLAŞMALARI HASAN AYDIN
https://www.youtube.com/watch?v=h1G1q2bwdQM

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-28 22:13:48

Muharrem Ince

Avatar
Nurali Boz 2018-05-28 23:17:40

Gelince MUHARREM INCE Kederler doner sevince

Misafir Avatar
Bilmece 2018-05-29 00:33:48 @Nurali Boz

Kafası kalın, beli ince
O güzel deliğine girince
Rahatlarsın
(Cevap: Kaşık)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yenikapı Mitingi Ne Zaman? 2018-05-29 00:33:10

İstanbul'da Yenikapı mitingi olmayacak mı?

Misafir Avatar
25 haziran buyuk kutlama 2018-05-29 03:30:09 @Yenikapı Mitingi Ne Zaman?

olacak o zamani bekle

Beğenmedim! (0)
Avatar
ince kazanacak 2018-05-29 02:35:12

Trabzonmu tam akp yuvasına gidiyorsun muarrem bey zor valla anlamaz olnlar

Avatar