banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce’den Nasuhi Güngör açıklaması

Gazeteci Nasuhi Güngör kendi yazdığı kitaptaki ifadeleri yalanmasıyla ilgili Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'den açıklama geldi. İnce, "Baskı ve korku düzeni bir gazeteciye 17 yıl önce yazdığı kitap için bugün yalan dedirtiyor" ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı adayı İnce’den Nasuhi Güngör açıklaması

Gazeteci Nasuhi Güngör kendi yazdığı kitaptaki ifadeleri yalanmasıyla ilgili Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'den açıklama geldi. İnce, "Baskı ve korku düzeni bir gazeteciye 17 yıl önce yazdığı kitap için bugün yalan dedirtiyor" ifadelerini kullandı.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 20:52
Cumhurbaşkanı adayı İnce’den Nasuhi Güngör açıklaması

2000 yılında Erdoğan ile Fethullah Gülen'in görüştüğünün detaylarının olduğu “Yenilikçi Hareket” isimli kitabın yazarı TRT eski Haber Dairesi Başkanı Nasuhi Güngör, yaptığı açıklamayla kendi yazdıklarını yalanladı. Bu gelişme üzerine Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, sosyal medya hesabı Twitter'dan bir açıklama yaptı.

İnce paylaşımında, “Baskı ve korku düzeni bir gazeteciye 17 yıl önce yazdığı kitap için bugün yalan dedirtiyor. Bu düzen değişecek, Medya özgürleşecek, Türkiye özgürleşecek” ifadelerine yer verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 21:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Unal 2018-05-30 21:07:41

YA KOYLU MUHARREM BOYLE ETEK ALTI VURMA ADAMLARIN OZEL ASK ILISKILERINI NIYE ACIKLIYON AYIP AYIP SILA HASRETI CEKIYORLAR ZATEN HANI KEMAL SUNALIN ZUBUK VARDI YA NE DIYORDU ZUBUZADE SENI MEBUS KARISI YAPACAGIM SIMDI KIM KIMI YAPTI ORASI MUGLAK HELE SIYASI AYAK BELEDIYE BASKANLARI BAKANLAR MECLISTEKI FETOCU MILLETVEKILLERI FETOYE VERENLER HEPSI ORTAYA CIKACAK AMMA KOYLU MUHARREM BU IKILININ ASKI COK DERINLERDE ONUN ICIN KIYMA BU ASIKLARA

Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-05-31 09:17:27 @Unal

artik degisim zamani Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor Muharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-31 08:12:52 @Unal

şimdi bu deyyus yalan söylüyorsa ortada kitabı varmış ne diyecek acaba.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-31 07:24:04 @Unal

AKP 16 senede Milli Varliklarimizi satti yer alti madenlerimize kadar cogu yabancilarin eline gecti IMFY BORCU ODEDIK DIYORLAR DA MILLI VARLIKLARIMIZI 60 Milyar a veya 70 MILYAR Dolara sattilar ??? AKP iktidara geldiginde dış borcumuz 129.6 milyar dolardı Simdi Dis Borcumuz 450 Milyar Dolar yapilan sehir hastaneleri kopruler falan filan hazine garantili dolar bazinda borc kullananda oduycek kullanmayanda oduycek dolar arttikca ucretler artacak avrupada hic kimse yaptigi yolla koprulerle ovunmez cunku bu devletin gorevi o kadar vergi odeniyor MILLET DE HIZMET BEKLIYOR ciftci lik can cekisiyor Hayvancilik can cekisiyor Millet Borc Bataginda Cogu Kirasini oduyemiyor Esnaf Desen onlarda Maddi SIKINTIDA SONUC ET I SAMANI BUGDAY I MISIR I COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA HERSEYE ZAM GELIYOR ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz emekli mutsuz memur mutsuz hepimiz mutsusuz insanlar borc bataginda yeter artik AKP ise israf ta sinir tanimiyor yazlik saray kislik saray

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-31 07:19:49 @Unal

Troller iyice salgirganlasti savunacak biseyleri kalmadigi icin acizlestiler feto usulu iftira ve foto montaj dahil her iftira var MUHARREM INCE BEY I CAMININ ICINDE BISIKLET LE FOTO MONTAJLAMISLAR Temel Karamollaoğlu Bey icinde foto montaj yapmislar eline raki bardagi montajlamislar bunu yapanlar olsa olsa şeytanın hizmetkarları olur bir MUSLUMAN IFTIRA ATMAZ GUNAH OLDUGUNU BILIR BIR BAYANA HAKARETTE BULUNMAZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 07:18:49 @Unal

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları." https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos Muhsin Yazıcıoğlu Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zübüğü bırak atatürkün büzüğe bak***+* 2018-05-30 21:58:38 @Unal

fazla terbiyesizlesme birazdan kerhaneye gidecem orada annene söylerim..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
zübüğü bırak atatürkün büzüğe bak 2018-05-30 21:50:00 @Unal

vedad çankayanın bahçesinde atatürkün büzüğü tıkarken latifeye yakalanmışlar

Beğenmedim! (6)
Avatar
Firat 2018-05-30 21:24:58

bu din tucarlarinda her yol var serefsiz kendini yalanliyor

Avatar
bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz 2018-05-30 21:03:13

seçimlerden sonra atatürke ibne diyen trol söylemişti dersiniz.

Misafir Avatar
AYDIN VATAN PARTILI AYDIN ERKEK OL 2018-05-31 07:30:55 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

kostum partisinde gibi kendini gizliyerek ATATURK E HAKARET EDEMEZSIN VATAN HAINI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok hosuna gidiyorsa 2018-05-31 07:29:05 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

bisey sorucam sen neden insanlarin cinsel tercihleriyle ilgileniyorsun ??? cok hosuna gidiyorsa MHP ye Bak AKP ye Bk ölmus savunmasiz insanlarin arkasindan atip tutmak AHLAKSIZLIKTIR Oğuz Bulut 15 yaşındaki çocukla yakalanmisti ya onun hakkinda yazabilirsin cunku o hayatta kendisini savunabilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetocu trol 2018-05-31 07:21:16 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

avrupayi bilmesek sana inancaz avrupada insanlarin cinsel tercihleriyle hic kimse ilgilenmez ders konusu hic olamaz pis yalanci

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürkün ibne olduğu gerçeğinden rahatsız olup 2018-05-30 21:58:34 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

bunu söyleyenlere küfrediyorsunuz. götünü siktiren müptezele atam demeye devam ediyorsunuz. Belçikada çocuklar ders kitabında atatürkün ibne olduğunu okuyor. Orada çocuğa sorsalar atatürk kimdir, ne cevap verecek? sen o beş yaşındaki çocuğu bırak da buna cevap ver

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
trol diye yazmışın oldumu şimdi 2018-05-30 21:33:41 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

5 yaşındaki çocuga sordum trol ne demek diye OROSPU ÇOCUNA denir dedi.kendini trol diye tanıtma güzel abicim

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Cp 2018-05-30 21:28:45 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

Ataturk sike öz özunu,muslumanlar sadece seni degil,tum sulaleni badamlemis anlasilan.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
25 liralık stente 2450 dolar veren genel müdür 2018-05-30 21:27:22 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

çıkmış ak partiden hesap soracağız dio. ulan sen sskya akrabalarını işe almadın mı? ihale açmadan sskya alım yapmadın mı?

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
mustafa kemal 2018-05-30 21:25:35 @bu salak ekmeleddin kadar bile oy alamaz

seni demi ensar vakfinda oydular piçin dolu senin atalarin ibne pezeveng karilari orospu olabilir o senin soysuzlugundur receb sanada mi kemik atiyor o hirsiz ve soysuzu savunuyorsun oyari lan seni

Beğenmedim! (3)
Avatar
D 2018-05-30 21:39:36

Belkide doğrudur sıkıştılarmı ya kandırıyorlar yada bunlar yalandı diyorlar at izi birbirine karışmış durumda ,yanlışımı doğrumu kimse inanmıyor artık bunlara bunların yüzünden kimseye inanmaz olduk bunlar cok kötü insanlar korkulur bunlardan iftirayıda kolay rahatlıkla söyleyebiliyorlar..

Avatar
Vatandaş 2018-05-31 01:46:52

Heybede söyleyecek sözü olmayanlar ya hakaret ederek ya da kaba kuvvetle karşı tarafı bertaraf etmeye çalışır. Atalara küfür etmek bir rehabilitasyon olarak kullanılıyorsa da ilk önce tarihi konularda objektif olarak bilgilenelim lütfen. Bu bilgi sizi daha ölçülü bir eleştirmen yapar diye düşünüyorum. Yoksa testinin içindeki neyse dışarı çıkan da odur ve yakaya yapışır.

Avatar
aydın 2018-05-31 00:01:08

utanmaz lar zaman gazetesinin önünde azmı yatınız,ataturk duşmanı tacizci

Misafir Avatar
Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız? 2018-05-31 07:25:54 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adam 2018-05-31 08:06:00

Gülermisin Aglarmisin.
Kendini yalanlayan bu adam trtden nemalanıyor.
INCE BUNLARIN KIMYASINI BOZDU.

Avatar
Orhan 2018-05-31 08:14:29

Ezikler
Atatürkün karizması sizi fena ezmiş.
konumuz ne Atatürk nede Cinsellik.
Adam kitap yazmış ve sonrada ben yalancıyım ,yazdıklarım doğrular degildir diyor.
Lan yüzsüz hala neden yazı yazıyorsun.sahtekar