banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce'nin mitinginde provakasyon

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin Rize mitinginde Erdoğan destekçisi bir grup provokasyonda bulundu.

Cumhurbaşkanı adayı İnce'nin mitinginde provakasyon

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin Rize mitinginde Erdoğan destekçisi bir grup provokasyonda bulundu.

11 Mayıs 2018 Cuma 17:56
Cumhurbaşkanı adayı İnce'nin mitinginde provakasyon

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin Rize'deki mitingi sırasında bir grup AKP'li provokasyon yaparak, Erdoğan lehine sloganlar attı.

Polis müdahale ederek iki grubun arasına girdi. Odatv'de yer alan habere göre, Erdoğan yanlısı grup, İnce'nin mitingine katılanlara sözlü sataşmalarda da bulundu.

Erdoğan yanlılarının sözlü sataşmaları üzerine, İnce'nin mitingine katılanlar "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" şeklinde slogan attı.

Grubun İnce'nin mitingine girmek istemesi üzerine polis müdahalede bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.05.2018 18:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAMAM artık SIKILDIK 2018-05-11 18:10:50

hem çooooooook SIKILDIK,
SIKILDIKLARIMIZA hala biat eden kusbeyinlilerin sacmaliklarindan da SIKILDIK.
Artık MİLLET ITTİFAKI”nın zamanı geldi.

Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COKKK 2018-05-12 02:34:38 @TAMAM artık SIKILDIK

SIKILDIK HEP AYNI MASALLAR SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto bahane hazir
veya avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo
AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR AKP HEP MASUM MELEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-11 23:12:32 @TAMAM artık SIKILDIK

KİMSE SİZİ ÇALIŞTIRAMAYACAK HAİNLİK MESLEGİNİZE SON.HERKESE İŞ VERİLECEK FABRİKALARIMIZ SATILMAYACAK.SATANLARIN ELİNDEN GERİ ALICAZ BU FABRİKALARDA ONURUNUZU GERİ KAZANACAKSINIZ.SİZLERİ PEZEVENGLERİN ELİNDEN KURTARICAZ SİZE SÖZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy akp insana sormazlarmi 2018-05-11 22:40:56 @TAMAM artık SIKILDIK

kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu mu ulkenin fabrikalarini sat sat yea dedi eti samani tohumu sirbistandan rusyadan ordan burdan satin al dedi cogu gidayi ithal et dedi ?????? AKP MASUM MELEK OYLEMI ??????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hain devsirme itleri 2018-05-11 20:58:57 @TAMAM artık SIKILDIK

amk parayla onurunu satmis devsirme itleri, provokasyondan baska elinizden ne gelir?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM 2018-05-11 20:53:15 @TAMAM artık SIKILDIK

akp ye oy degil günahımı vermem.bunlar 10 tane günahın varsa yanına 1 ekler olur günahın 110 .kendi 10 günahını insan nasıl olsa çeker katlanır 110 günah çekilirmi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sıkıldım haysiyetsizlerden 2018-05-11 20:24:17 @TAMAM artık SIKILDIK

bu adamların agzından çıkan
hiçbir kelimeye itibar etmeyiniz.bu kişilerin size tek faydası sadece FAKİRLEŞİRSİNİZ.bunların def edelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.ye ve kuyruklarına oy yok..SIKILDIK YA.. 2018-05-11 18:52:50 @TAMAM artık SIKILDIK

kesinlikle akp.ye ve kuyruklarına oy vermeyeceğiz.
ülke sanki babalarının malı gibi..terbiye ahlak hak getire..
hayret ya.!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@TAMAM artık SIKILDIK x---cevap 2018-05-11 18:50:54 @TAMAM artık SIKILDIK

@TAMAM artık SIKILDIK x---sendemi? toptan yazık bunlara ya . kim bu zalim bunları ipe düzmüş. bakınız*****SIKILDIM---A CEVAP-------eyy si kilmiş baksana. AKP hükümetinden önce ilk öğretim orta öğretim üniversitelerde dersler boş geçiyordu. on derli bir öğrenci 7 terste öğretmen yüzü grmüyordu öğretmensizlikten dersler boş geçiyordu. bunlar pembe tablolarmı? AYIPTIR GÜNAHTIR DİYECEĞİM AMA SİZDE YÜZ YOK, ASTER YOK UTANMA YOK AR YOK NAMUS YOKKİ UTANMAZSINIZ. CEHENNEME KADAR YOLUNUZ VAR PİSLİKLER. pembe tabloymuş

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
işte apli onun bunun çocukları ortada başı boş 2018-05-11 18:17:23 @TAMAM artık SIKILDIK

yazıklar olsun mazlumların babası senin mazlumların buyysa a....h.b....nı versin

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIM 2018-05-11 18:00:22

Sn. İnce gümbür gümbür geliyor hesapları şaştı çirkefleşiyorlar Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi. Korkunun ecele faydası yok artık mızrak çuvala sığmıyor TAMAM

Misafir Avatar
akp. aileleri kalkındırma projesi... 2018-05-11 18:58:38 @SIKILDIM

SIKILDIM,a cevapa cevap..
..SIKILDIM..terbiye yokmu sizde.
küfur ile rezillik ile milletten artık oy alamaz akp. ve yavukluları..
herşeyiniz küfür ve argo sözler.
dinden imandan bahsedenlere bakın.hayret ya.
işte sözünüz...---eyy si kilmiş baksana,,,söyleyen kişi..utanmıyormusun?
ar kalmadı sizde..akp.li leylalar..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@SIKILDIM x---cevap 2018-05-11 18:49:41 @SIKILDIM

@SIKILDIM x---her yerde SIKİLMIŞSIN lenn. ******SIKILDIM---A CEVAP-------eyy si kilmiş baksana. AKP hükümetinden önce ilk öğretim orta öğretim üniversitelerde dersler boş geçiyordu. on derli bir öğrenci 7 terste öğretmen yüzü grmüyordu öğretmensizlikten dersler boş geçiyordu. bunlar pembe tablolarmı? AYIPTIR GÜNAHTIR DİYECEĞİM AMA SİZDE YÜZ YOK, ASTER YOK UTANMA YOK AR YOK NAMUS YOKKİ UTANMAZSINIZ. CEHENNEME KADAR YOLUNUZ VAR PİSLİKLER. pembe tabloymuş

Beğenmedim! (8)
Avatar
SIKILDIM 2018-05-11 17:58:09

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN,KANDIRILMAYAN,KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
@ trol puştu 2018-05-11 20:27:38 @SIKILDIM

git götünü nerede dövdüreceksen yaptır trol maaşları kesilecek şerefsizler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@SIKILDIM x---top unuza cevap 2018-05-11 18:52:42 @SIKILDIM

birisi bunları toptan ipe düzmüş. fena canları yanıyor. yada dahada istiyorlar ondan mart kedileri gibi bağırıp duruyorlar. utanmazlar. yüzsüzler. sizi. yahu adam olun bir parça . birine yaranmak için ar namus şeref hepsini ayaklar altına serdiniz be.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-11 18:02:25

Ulan Allahın davarları,sizin Tayyip e dik dur demenize gerek yok.Adam oğlunun vakfı aracılığıyla topladığı rüşvetler dökülmesin diye eğilemiyorki zaten.

Avatar
zubuyun askerleri 2018-05-11 18:07:20

dumpuklerin kemik yaliyanlarin kudurmasi normaldir ayni sekilde cevap verilmeside normaldir muharem ince mazlumlardan yana tavrini koydu ikinci turda kurdlerin oylarinida alir umud ederim

Avatar