Cumhurbaşkanı Erdoğan 2019'da aday olmayacak mı?

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2019 için kendisine yöneltilen adaylık sorusuna, “Kim öle, kim kala. Eğer partim, sağ olur da o günleri görürsek, partim de beni aday gösterirse niye olmasın?” yanıtını verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan 2019'da aday olmayacak mı?

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2019 için kendisine yöneltilen adaylık sorusuna, “Kim öle, kim kala. Eğer partim, sağ olur da o günleri görürsek, partim de beni aday gösterirse niye olmasın?” yanıtını verdi.

05 Ocak 2018 Cuma 09:54
Cumhurbaşkanı Erdoğan 2019'da aday olmayacak mı?

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa ile son dönemde bölgesel ve ikili ilişkilerde atılan adımların iyi yönde olduğunu belirterek, iki ülke ve Türkiye-AB ilişkilerinin geleceği açısından yeni bir döneme girildiğini söyledi.

Erdoğan ‘2019 seçimlerinde aday olacak mısınız?’ şeklindeki soruya, “Kim öle, kim kala. Eğer partim, sağ olur da o günleri görürsek, partim de beni aday gösterirse niye olmasın?” şeklinde yanıt verdi.

İran ile ilgili son gelişmelere dair görüşlerini de aktaran Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani ile telefonda görüştüğünü, Ruhani’nin kendisine endişelenecek bir durumun olmadığını söylediğini aktardı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Atatürk Havalimanı'ndan resmi ziyarette bulanacağı Fransa'ya hareket etmeden önce açıklama yapıyor. Erdoğan, İçişleri Bakanlığı tarafından görevden uzaklaştırılan Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar için, "Bu tür açığa alma kararını İçişleri Bakanlığı veriyorsa burada demek ki bir su kaçağı var" yorumunu yaptı.

Erdoğan Hazinedar'ın görevden uzaklaştırılması hakkında şu ifadeleri kullandı:

"Bu konularda İçişleri Bakanlığı'nın sürekli olarak müfettişlerle yaptığı kontroller vardır. Bunlar sürekli belediyelerde çalışan mülkiye müfettişlerinin bilgileri dahilinde olabileceği gibi özel mülkiye müfettişleriyle ilgili olanlar ise istihbartla ilgili atılan adımlardır. Bundan bihaber olanlar çıkıyor konuşuyor. Bu tür açığa alma kararını İçişleri Bakanlığı veriyorsa burada demek ki bir su kaçağı var. Ataşehir'de ne olduysa burada da bu oldu. Bize gelen bilgiler çok daha farklı. İşadamlarımız çok açık konuşuyorum, kendilerinden rüşvet talebinde bulunduğu zaman yüzleşmeye var mısın dediğimizde birçoğu kaçıyor. Bundan kaçarsanız görevi kötüye kullananları nasıl ortaya çıkaracağız. Burada da böyle bir süreç söz konusu." 

Cumhurbaşkanı Erdoğan Fransa Ziyareti öncesi havalimanında yaptığı açıklamada şöyle konuştu:

"Türkiye ve Fransa arasındaki iş birliğinin bölgesel ve uluslararası barış bakımından da hayati önem taşıdığına inanıyorum. Cumhurbaşkanı Macron ile pek çok konuda esasen yakın irtibat halindeyiz, temas halindeyiz. Kapsamlı ve güçlü bir ortaklık temelinde, özellikle bu ziyareti çok önemsiyorum.

Bu ziyarette de çok geniş başlıklarda görüşmelerimiz olacak. Bu ülkelerimiz arasındaki ikili ilişkiler ve bölgesel konuları ele alacağımız bir ziyaret olacak. Bu istişarelerimizi kendileriyle sürdüreceğiz. İşbirliğinin hayati önem taşıdığına inanıyorum. Ziyaretim sırasında Sayın Macron ile ekonomi, ticaret, savunma sanayi, terörle mücadele gibi iki ülke için de öncelik taşıyan alanlarda iş birliğini ele alacağız. AB ve Kıbrıs'a ilişkin son gelişmeleri de ele alacağız.

KABİNE REVİZYONU İDDİALARI

Doğruluk payı yok.

MURAT HAZİNEDAR'IN GÖREVDEN ALINMASI

Bu konularda İçişleri Bakanlığı'nın sürekli olarak müfettişlerle yaptığı kontroller vardır. Bunlar sürekli belediyelerde çalışan mülkiye müfettişlerinin bilgileri dahilinde olabileceği gibi özel mülkiye müfettişleriyle ilgili olanlar ise istihbartla ilgili atılan adımlardır. Bundan bihaber olanlar çıkıyor konuşuyor. Bu tür açığa alma kararını İçişleri Bakanlığı veriyorsa burada demek ki bir su kaçağı var. Ataşehir'de ne olduysa burada da bu oldu. Bize gelen bilgiler çok daha farklı. İşadamlarımız çok açık konuşuyorum, kendilerinden rüşvet talebinde bulunduğu zaman yüzleşmeye var mısın dediğimizde birçoğu kaçıyor. Bundan kaçarsanız görevi kötüye kullananları nasıl ortaya çıkaracağız. Burada da böyle bir süreç söz konusu.

HAKAN ATİLLA DAVASI

Şu anda çok ciddi bir kumpas zinciri içerisinde bir süreç var. Sadece hukukta kumpas değil ekonomik alanda da kumpas var. Hakan Atilla meselesinde ABD'ye girişinde daha önceden bir engellemeyle karşılaşmıyor, yedinci girişinde alınıyor. Şu verilen kararın bile çelişkilerle dolu olduğunu görüyoruz. Halkbankası'nın kendisiyle bu davanın ilgisi yok. Çok daha çirkin olanı bu davalarda süreç çok farklı işletildi. ABD'nin adalet anlayışı bu ise o zaman dünya yandı. Amerika adalet anlayışını gözden geçirmeli. Böyle bir adalet anlayışı olamaz. Dünyaya da adalet dersi vermeye kalkmasınlar. Rıza Zarraf konusunda yapılmakta olanlar dönenler... Onu geç bir tarafa bize karşı bir darbe girişiminde bulunacaklar, sene 99 o günden bu güne kendilerine tahsis ettikleri arazide yaşatacaklar. Aramızdaki ikili ilişkilerdeki uluslararası hukuk hükmünü yitiriyor. Bundan sonraki süreç maalesef böyle işleyecektir." 

SAADET-CHP GÖRÜŞMESİ

Bu kendilerine göre bir iade-i ziyarettir. İnsani bir görevdir. Değerlendirmesi bizim tasarrufumuzda değildir. Bize düşen sadece hayırlı olsun demektir.

KADINA ŞİDDET OLAYLARI

Bunlar cani, insanlıktan nasibini almış değil. Bu son dönemde yaşadıklarımız, TV'de bunları izlediğimiz zaman medyayı mı suçlasak diyoruz? Toplum bir bunalımın içerisine giriyor. Bunlar zerre kadar insanlıktan nasibini almış değil. Bunu gördüğünde bazı vatandaşlarımız idam diyor. O yavruları nasıl öldürürsün. Sende zerre kadar vicdani bir şey yok mu? Hemen yorumlar başlıyor, ruhsal bunalıma girmişti vs. Ruhsal bunalıma girmeden bunu yapan da var. Toplumsal tepkiler çok önemli. Onları yalnızlığa itmek veya psikolojik sıkıntıdan çıkarmak için yakınlarının önce adımları atması gerekir. Bu noktada dini eğitimin de ben önemli olduğunu ifade etmem lazım. Burada Diyanet'e düşen önemli görevler var."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.01.2018 12:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahil 2018-01-05 10:10:34

Doğru su kaçağı vardır emlak ki belkide oğlu o su kaçağını sifirlamistir yada man adasına damacanalarla goturmuslerdir

Misafir Avatar
HUZUR İSLAM da 2018-01-05 18:01:07 @Cahil

Bu yobazlar ölümden anlamazlar. bunlar sanki dünyada ebedi kalacaklarmış gibi konuşurlar. her gün nice genç yaşlı çocuk ani öllümler oluyor ama bu yobaz tayfası ölümü hatırlatanada bir ayıp takarlar. Tıpkı Erdoğanın tevekkül edip ölüm var dediği gibi. ama bu cahil soytarı tayfası ölebileceklerini hiç düşünmüyorlar. bunlar ölümü düşünmedikleri için ölüme hazırlıkda yapmıyorlar. aha ah cehennem kimlerle dolacak Rabbim ne güzel tarif etmiş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
boğa yusuf 2018-01-05 16:31:36 @Cahil

milletin çoğu istemiyor koç..şeklindeki koyun.. inşAllah olmaz..kim öle kim kala..!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2018-01-05 15:02:07 @Cahil

Allah cc sağlıklı uzun ömür versin Erdoğan a .AMİN. inşaalah yine Cumhurbaşkanı olmasını istiyoruz.. Türkiyenin ihtiyacı var. rabbim yar ve yardımcısı olsun. AMİN

Beğenmedim! (7)
Avatar
Okur 2018-01-05 11:19:57

Ne su kaçağı sn Cumhurbaşkanı sizin belediyeleri seeelll bastı seeeelll

Misafir Avatar
boğa yuuf a cevep-----koç 2018-01-05 18:04:54 @Okur

EEE sen ölme hadi bakalım . kök sal dünyaya. kargada 600 yıl yaşıyor, kaplumbağada bin yıl falan yaşıyor. ama sonunda ölüyor. hadi sen ölme bakalım. CAHİL lik bu kadar olur.---ayrıca milletin çoğu istemiyor dediğin sizlere GAZ veren ajanların kuruntusu o dediğin. . sonra kuzum Erdoğan ın hizmetleri ortadayken sen neden karşısın? akıl ve vicdan meseleri. birde bakar kör olmamak lazım oda nasip

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-05 11:57:27

Peki siz turgeve bağışa zorladığınız kişilerle yüzleşmeye varmisiniz?

Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2018-01-05 15:22:50

tayyip soytarılık yapma salak .!! Havandansa yanına varılmıyor .Partisi tayyip beyi ADAY GÖSTERİRSEYMİŞ ..!! Vay çamına be serseri partinin seni aday göstermemesi hadlerinemi .!Hep partinin seni aday göstermesine ne gerek varsa saçma ,sapan konuşuyorsun m ANYAK sen zaten ben cumhur başkanlığına devam ediyorum desen hayır diyecek baba yiğit bir çıksın ,kesin ya FETÖCÜ ,yada TERÖRİST veya DERBECİ DER kodese artırırsın. Dolayısı ile manyak,manyak,konuşma .Sen sadece partinin ,hükümetin,devletin ,deyil 80 milyon TÜRK ULUSUNUN BAŞININ BELÂSISIN .Kimsenin sana şöyle yap böyle yap demeğe haddine mi lan soytarı..herkezin fermanını yazarsın TÜRK VATANİ senki senin babanın çiftliği, ata binmesini bilmediğin halde ata binen üsküdarı geçti diyebilecek karektere diktatörün ..!! Bak tayyip dünyada bir çok diktatörlerin farketmez 25 sene 30 sene hadda osmanlı padişahlarının bile sonu hep facia ,FELÂKET, dehşetle sona erdi .Ne çabuk unutun BİR KADAFİNİN ,SADAMHÜSEYİMİN,HİTLERİN,MUSİNİN ,SONUNU ..?? SIRA SANA GELDİ SENİNDE SONUN AYNEN BU DİKTATÖRLER GİBİ OLMAK LA KALMIYACAK DİLERİZ TANRIDAN DAHA DA KÖTÜSÜ OL .Dolayısı ile yalan konuşma partim aday gösterirse diyerek partindekiler hepsi sen den korktukları için çellatları ,azrahilleri olursun diye ..amannn banane TÜRKİYE Yİ BENMİ KURTARACAĞIM .diye korkularından senin gibi AKORTU BOZUK RUH SAĞLIĞI TAMAMEN SIFIR ÇEKMİŞ birinin tekrar seçilmesi için korkudan kesin aday göstereceklerdir ..!!Tasalanma ve yalan konuşma sen zaten kendi kendini aday gösterek ölene kadar hükümetin ,devletin TÜRK VATANIMIZIN VE BİZ TÜRK ULUSUNUN BAŞINA BELÂ OLARAK KALACAK ÜLKEMİZXİ VE BİZ TÜRK ULUSUNU FACİA ,FELAKETE ,DEHŞETE SEN ÖLENE KADAR SÜRÜKLİYECEKSİN ..Madem aday olup olmayacağını partine soracaktında niye REFERANDUMDA O FACİA ,FELÂKET, DEHŞET YADALARI TEK ADAMLIĞI DAYATIN .Dolayısı ile apık,sapık konuşma ..hem sen o kaçak sarayı ihtişama, mevkiyi ,makamı veee en önemlisi MENFAATLERİNI BIRAKIP DA HİÇ BİR ÇENDEMİN DİBİNE GŞDEMEZSİN ANÇAK ÖLMEDŞKTEN SONRA ..!!Hada hiç bir baba yiğit savcı çakım seni tutklatmayı bile göze alamaz .Hadda sen 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMADAN İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APOYU BİLE SALIVERMEDEN GİTMEZSİN KANDİLDEKİ terörist başları PKK LİDERLERİ SENİN FOSEPTİK APOYU ÇOOKTAN SALDIĞINI VE ŞU ANDA SURİYEDE ABD NİN HİMAYESİ ALTINDABPKKININ SURİYE KOLUNUN BAŞINDA OLDUĞUNU İDARESİ YETKİSİNİ KULANDIĞINI PKK SAVAŞ HAXIRLIĞI YAPTINI ..TVDE AÇIKLAMIŞ PKKININ..BASIN ORGANLARINA .

Misafir Avatar
mazlumun ahhı indirir tahttan şahı.. 2018-01-05 16:38:16 @YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM..

bu dünyası iyi krallardan daha kral..ya ahireti...milyonlarca mazlum Allah huzurunda daavacıdırlar akp. ve teşkilatından..şimdiden bizler hakkımızı asla helal etmiyoruz..akp.başına da kıçınada koyununada kuzusunada..mhp.yede aynı hakkımızı helal etmiyoruz..mhp.tam akp.li oldu..ikisinde oy hakkımız var..HARAM OLSUN..İKİ CİHANDA..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
boğa yusuf 2018-01-05 16:34:55 @YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM..

bir kişiden 80 milyon korkuyor..tüy döküyor..böyle adelet mi olur? akp.den nefret edenin kişi adati gün geçtikçe artıyor..Allah tez zamanda sonlarını getirsin..amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
001 2018-01-05 17:19:30

man adasına kaçsanda dahi seni ordan buraya apo gibi getireceğiz bunu unutma reis man

Avatar
HADİ ŞURADAN ETRİKACI tayyip ..!! 2018-01-05 16:43:41

Ölüm ,kalım varmış ..!! Ya git işine be adam şeytanlar ölmez !! Artislik yapma .Desene ben ölene kadar kaçak sarayda kazık çakacağım ..! Senin azraille kontratın var merak etme sen ölmezsin ..Dolayısı il e saçma sapan konuşma sen hiç kaçak sarayı bırakıpta gidermişim.? Her şeyden önemlisi sen hiç ÖRTÜLÜ ÖDENEĞİ kimseye bırakır mısın..?? Dolayısı ile PALAVRA LARI BIRAK ETRİKACI.ufak atda..civçivler yesin .!!

Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2018-01-05 16:36:21

tayyip soytarılık yapma salak .!! Havandansa yanına varılmıyor .Partisi tayyip beyi ADAY GÖSTERİRSEYMİŞ ..!! Vay çamına be serseri partinin seni aday göstermemesi hadlerinemi .!Hep partinin seni aday göstermesine ne gerek varsa saçma ,sapan konuşuyorsun m ANYAK sen zaten ben cumhur başkanlığına devam ediyorum desen hayır diyecek baba yiğit bir çıksın ,kesin ya FETÖCÜ ,yada TERÖRİST veya DERBECİ DER kodese artırırsın. Dolayısı ile manyak,manyak,konuşma .Sen sadece partinin ,hükümetin,devletin ,deyil 80 milyon TÜRK ULUSUNUN BAŞININ BELÂSISIN .Kimsenin sana şöyle yap böyle yap demeğe haddine mi lan soytarı..herkezin fermanını yazarsın TÜRK VATANİ senki senin babanın çiftliği, ata binmesini bilmediğin halde ata binen üsküdarı geçti diyebilecek karektere diktatörün ..!! Bak tayyip dünyada bir çok diktatörlerin farketmez 25 sene 30 sene hadda osmanlı padişahlarının bile sonu hep facia ,FELÂKET, dehşetle sona erdi .Ne çabuk unutun BİR KADAFİNİN ,SADAMHÜSEYİMİN,HİTLERİN,MUSİNİN ,SONUNU ..?? SIRA SANA GELDİ SENİNDE SONUN AYNEN BU DİKTATÖRLER GİBİ OLMAK LA KALMIYACAK DİLERİZ TANRIDAN DAHA DA KÖTÜSÜ OL .Dolayısı ile yalan konuşma partim aday gösterirse diyerek partindekiler hepsi sen den korktukları için çellatları ,azrahilleri olursun diye ..amannn banane TÜRKİYE Yİ BENMİ KURTARACAĞIM .diye korkularından senin gibi AKORTU BOZUK RUH SAĞLIĞI TAMAMEN SIFIR ÇEKMİŞ birinin tekrar seçilmesi için korkudan kesin aday göstereceklerdir ..!!Tasalanma ve yalan konuşma sen zaten kendi kendini aday gösterek ölene kadar hükümetin ,devletin TÜRK VATANIMIZIN VE BİZ TÜRK ULUSUNUN BAŞINA BELÂ OLARAK KALACAK ÜLKEMİZXİ VE BİZ TÜRK ULUSUNU FACİA ,FELAKETE ,DEHŞETE SEN ÖLENE KADAR SÜRÜKLİYECEKSİN ..Madem aday olup olmayacağını partine soracaktında niye REFERANDUMDA O FACİA ,FELÂKET, DEHŞET YADALARI TEK ADAMLIĞI DAYATIN .Dolayısı ile apık,sapık konuşma ..hem sen o kaçak sarayı ihtişama, mevkiyi ,makamı veee en önemlisi MENFAATLERİNI BIRAKIP DA HİÇ BİR ÇENDEMİN DİBİNE GŞDEMEZSİN ANÇAK ÖLMEDŞKTEN SONRA ..!!Hada hiç bir baba yiğit savcı çakım seni tutklatmayı bile göze alamaz .Hadda sen 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMADAN İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APOYU BİLE SALIVERMEDEN GİTMEZSİN KANDİLDEKİ terörist başları PKK LİDERLERİ SENİN FOSEPTİK APOYU ÇOOKTAN SALDIĞINI VE ŞU ANDA SURİYEDE ABD NİN HİMAYESİ ALTINDABPKKININ SURİYE KOLUNUN BAŞINDA OLDUĞUNU İDARESİ YETKİSİNİ KULANDIĞINI PKK SAVAŞ HAXIRLIĞI YAPTINI ..TVDE AÇIKLAMIŞ PKKININ..BASIN ORGANLARINA .

Avatar
kocakurt 2018-01-05 18:51:39

biran once gitte kurtulalim, yoksa o isi ben yapmak zorunda kalacagim, senin gibi bir serefsiz icin hapis yatmak kolay olmasa gerek