Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yeni danışman

Prof. Dr. Yasin Aktay, Türkiye Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'a danışman olarak görevlendirildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yeni danışman

Prof. Dr. Yasin Aktay, Türkiye Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'a danışman olarak görevlendirildi.

04 Eylül 2018 Salı 17:05
Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yeni danışman

AKP Genel Başkan danışmanlığına atanan Aktay, dış ilişkiler konusunda çalışmalar yapmak üzere görevlendirildi.

DAHA ÖNCE DE DANIŞMANLIK YAPMIŞTI

Prof. Dr. Aktay, daha önce AKP İnsan Haklarından Sorumlu Genel Başkan Yardımcılığı görevinde bulunmuştu.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.09.2018 17:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yasin Aktay Türk ırkı yoktur 2018-09-04 17:23:05

diyen kisidir. Erdoğan'a salavatlı türkü yaktigindan dolayi secilmistir.

Avatar
Emine 2018-09-04 17:51:18

Aman ya Rabbi,,Şu tipsiz ve çapsiz ve çirkinlere bak,,,Aynen Palermo Mafyasi...Adam öldürmeye ve Banka Soygunlari gibi ,,,Tek fark şu: Bunlar Islam/Müslüman Mafyasi..

Avatar
demedi deme 2018-09-04 18:27:45

13. Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'a danışman olan Yasin Aktay TÜRK IRKI' nın olmadığını söyleyen kişinin ta kendisidir.

Avatar
yavuz 2018-09-04 19:20:18

Doymadı ülkeyi kemirmeye.100 lerce danışman bilmem ne aldıkları maaş yolluk vesaire cabası.Siz batmaya devam edin adamların zerre kadar umurlarında değilsiniz.

Misafir Avatar
ekonomiyi çökerten akp.dir.. 2018-09-04 22:27:18 @yavuz

milletin garibanlarının emeklilerinin anası ağlıyor..bunlarda milletin parasını HAR VURUP HARMAN savuruyorlar..suriyelilere,,öteye beriye,,gizli akp.uyelerine cemaatlara tarikatlara bol bol maaşlar veriyorlar..İKİ CİHANDA MİLLETİN ELLERİ BUNLARIN YAKASINDADIR..inşaAllah..
milletin haklarını yiyenleri Allah katran denizine atsin..amin
örtülü ödenektende 7 katrilyon para harcanmış..9 ayda. haram olsun..

Beğenmedim! (0)
Avatar
iyi okusun mayasi bozuklar 2018-09-04 20:29:18

"Türk ırkı yoktur" diyenin ta anasinin a.ciginin ortasina tüm Türk evlatrali gosun.

Avatar
adam hasta yarım 2018-09-04 22:14:40

bin danışman olsa ne yazar hepsi yarım sadece yıkmak için ugraşıyorlar salaklar enkazın altında kalıcaklar

Avatar
Efe 2018-09-04 18:19:21

En iyisi Mehdi Eker ne tarim bakanligi yaptı be...

Avatar
Tayyipsever 2018-09-04 20:59:32

Tayyibe gurban olam isterse ölürem

Misafir Avatar
sarayın kapısına dahi yaklaştırmazlar..gurbanlık. 2018-09-04 22:30:42 @Tayyipsever

git sarayın kapısına bu sözlerini söyle..bakalım sana ne yapacaklar...ne diyecekler?
siktirgit lan derler..hahahahahaahaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anasının kuzusu yavrum benim 2018-09-04 22:12:53 @Tayyipsever

anneside sipop yaparken ohh ölürem derdi

Beğenmedim! (0)