Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı: Şampiyonluk maçı Diyarbakır'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 9 Mayıs'taki Türkiye Kupası finalinin Diyarbakır'da yapılacağını açıkladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı: Şampiyonluk maçı Diyarbakır'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 9 Mayıs'taki Türkiye Kupası finalinin Diyarbakır'da yapılacağını açıkladı.

17 Mart 2018 Cumartesi 16:13
Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı: Şampiyonluk maçı Diyarbakır'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 9 Mayıs 2018'de oynanacak olan Türkiye Kupası Final maçının Diyarbakır'da yapılan yeni stadyumda oynanacağını açıkladı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti'nin Diyarbakır İl Kongresi'nde yaptığı konuşmada " Burada şampiyonluk maçı oynanacak. Son hazırlıklar bitecek. Türkiye kupasının final karşılaşması inşallah Diyarbakır'da yapılacak" dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı: Şampiyonluk maçı Diyarbakırda

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.03.2018 17:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-17 17:28:13

Bahceli' yle oylari garantiliyemezse ne olur ne olmaz diye doguyu yedekte tutuyor,zaten ne dedi bahceli senin kayis kopmus motor su kaynatmistir....ciraklik bitti ustalik donemine girdi kendisi..motor ustasidir

Misafir Avatar
çiftçiler.. 2018-03-17 21:13:45 @Okur

akp.ye ve yandaşlarına asla oy yok.
iyi partiye oy vereceğiz..
ne yaparsanızsa yapın..Allah planlarınızı bozacak..akp.mhp..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-03-17 16:24:58

O kalabaligin tamami koy koruculari ve asker polis ve esleridir

Avatar
HAKAN 2018-03-17 17:12:50

SANKI YENI BIR ŞEYMIŞ GIBI SUNMAYALIM BÖYLE HABERI.KONUŞMADIĞI GÜN OLURSA HABER YAPIN LÜTFEN.

Avatar
Tüküreyimsuratina 2018-03-17 17:53:56

Hirsiz din tüccari halk düsmani cocuk kadin katili alcak yüzsüz bogun bu alcagi tükürüge...

Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 22:16:55

İşte TEK ADAMLIK Bu! ! ! ! ! Takımların MAÇLARINI Nerede Oynayacağına Bile Karar Veriyor! ! ! ! ALLAH' ım Tüm Dünyayı ve TÜRKİYE' yi TEK ADAMLIKTAN KURTASIN! ! ! ! Saygılarımla

Misafir Avatar
Delireco 2018-03-17 23:26:04 @YILDIRIM

Tayyoyu bu ülkenin basina bela edenlerin taaaaa biryerlerine cüppeli koysun..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Heygidihey 2018-03-17 22:01:18

Size soruyorum Sur cizre sirnak nusaybin simdilerde de Afrini yerle bir etme emrini veren daisin elebasi hirsiz Afrinde hastane bombalanırken Diyarbakırı ziyaret ediyor.Böyle bir alcakligi dünyada yapabilecek karaktarde sayili kisi vardir ne yazikki bunlardan birde türkiye halklarinin basina bela olmus tayyo fasosudur.Fetö senin belani versin.

Avatar
hayır 2018-03-17 22:09:25

futbol federesyonu benim benim dediğim olacak final maçı diyarbakırda değil eskişehirde oynanacak nokta

Avatar