Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Cezayirli gazeteciye tarihi ayar!

Cezayirli gazeteci Osmanlı'nın Cezayir'e sömürge anlayışıyla mı geldiğini sorması üzerine, Cumhurbaşkanı Erdoğan "Eğer Türkiye sömürgeci olsaydı bu soruyu Fransızca değil Türkçe sorardınız" diye yanıt verdi. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Cezayirli gazeteciye tarihi ayar!

Cezayirli gazeteci Osmanlı'nın Cezayir'e sömürge anlayışıyla mı geldiğini sorması üzerine, Cumhurbaşkanı Erdoğan "Eğer Türkiye sömürgeci olsaydı bu soruyu Fransızca değil Türkçe sorardınız" diye yanıt verdi. 

01 Mart 2018 Perşembe 11:45
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Cezayirli gazeteciye tarihi ayar!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 4 ülkeyi kapsayan Afrika turuna başladı. Erdoğan'ın resmi temaslarının ilk durağı Cezayir oldu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cezayir temasları kapsamında, Cezayirli mevkidaşı Cumhurbaşkanı Abdulaziz Buteflika ile bir araya geldi. Cumhurbaşkanı'nın bu görüşmeleri ilginç bir ana sahne oldu. Buluşmada Cezayirli bir gazeteci Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Osmanlı'yı kastederek "Türkiye, Cezayir'i sömürge olarak mı görüyordu?" sorusunu yöneltti. Haber 7'de yer alan habere göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cezayirli gazetecinin sorduğu soruya tarihi bir yanıt vererek "Öyle olsaydı, bu soruyu bana Fransızca değil Türkçe sorardın" dedi.

TWITTER'DAN PAYLAŞTI

Katarlı gazeteci Faysal Kasım, Erdoğan ile Cezayirli gazeteci arasında geçen o diyaloğu resmi Twitter hesabından paylaştı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
CezayirOsmanlıGazeteci
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
K.Kadir 2018-03-01 11:56:37

"Sömürgeci olarakmi geldi" sorusu zaten salakca bir soru. yok canim gecerken söyle bir hal hatir soralim dedik mi diyecekdi. Aptal herif isgallerin ne icin yapildigini bilmiyorsan mal gibi soru sorarsan aldigin cevapa susup kalirsin. Bütün isgallerin sömürü icin yapildigini ögrenemeis olan bir zavalli . seni gazeteci yapanin gözü kör olsun!

Misafir Avatar
Ben anlamam 2018-03-01 14:27:39 @K.Kadir

Türki ye amerikanin sömürgesi gibi ,Amrikada türkiyeyi sömürüyor akp baskani neden amerikanca konusmuyor?

Beğenmedim! (1)
Avatar
ÜLKELEDE KONUŞTUĞU YETMİYOR 2018-03-01 11:58:26

ORDA DA KONUŞUYUYOR..NEREYE GİTSE HEP KONUŞUYOR..ŞİMDİDE YARI CANLI CANAVAR ÇIKARDI ORTAYA...AMAÇ...GÜNDEME DEĞİŞTİRİP MAĞDURLUK EDEBİYATINI KULLLANMAK.TIR...AKAP.YE KESİNLİKLE OY VERMEYİZ..HÜRNGÜR HÜNGÜR AĞLASALAAR DAHİ..

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-03-01 12:34:08

Önüne gelene ayar veriyor ama kendisinin hiç ayarı yok.Piç katırlar gibi,önüne geleni kapıyor,ardına geleni tepiyor mübarek.

Avatar
REIS DE YUZ OLSA 2018-03-01 12:57:11

DUNYANIN HIC BIR DEVLETINE CIKMAZ SON OLARAK AFRIKA KALDI KARISTIRMADIGI ORALARDANDA ISTENMIYOR AMMA TURKIYE HALKLARININ TOPRAINI MALINI BABASININMIS GIBI GITIYI YERDE DAGITIYORN SOZLER VERIYOR BILIYOR BITTIYINI SON CIRPINIS ERI KALAN TURKIYEYIDE BOGAZINA KADAR SORUNLARA BATIRDI CAMUR ICINDE DEBELENIYOR ULKEMIZ

Avatar
size bisey diyeyimmi 2018-03-01 13:29:11

reisimiz aslinda hiç ama hiç aldatılmadı hiç aldanmadı öyle olsa idi aldananlar hep kaybeder ama reisimiz hep kazandı peki o zaman ne oldu .reisimiz her seferinde koprüdeki AYI lara hep dayı dedi sonucda hep köprüden geçen ve kazanan o oldu ayılarsa ya köprüden düştü ya deprosyona girdi yada hastalandı şimdide ayni zeka üstü performansı ile icerideki ve dısarıdaki ayılara reisimiz dayı diyor bunlarida halledtimi dünya lideri iceride köprüde bir ayi kaldi oda ergenekoncu perinçekler onlarıda halledecek emin olun hiç kacarlari yor disaridada emerikayi yola soktumu icerde ve disarida artik turk islam devletine kafa tutacak ayar verecek bir güç kalmayacak .işin en komik yani dogu perinçegin reisi yönettigini sanması salak buna gercekten inanıyo tam bir sazan .su cezayirli gazeteciye verilen cevapsa harika bir beyin gostergesi harika bir lider gostergesi degilde nedir hepimiz reis yolunda kurban olalim vesselam

Misafir Avatar
MALIN ÖNDE gideni! 2018-03-01 14:33:13 @size bisey diyeyimmi

Hüllllloooooğğğ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Al sana cevap. 2018-03-01 14:32:00 @size bisey diyeyimmi

"hepimiz reis yolunda kurban olalim vesselam" baskalarini katma sen diskisinida yiyebilirsin engel olan olmaz . baskasinin adina konusma, elin cükü ile gerdege girme.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALLA HALLA 2018-03-01 14:46:35

ONUN BUNUN ONUNE YATMAK KOPRUDEN DUSURMEKMIDIR SENDE BIR DENE KOPRUDEN NE DUSUYOR GORURSUN