banner87

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

Erdoğan İş Formu'nda konuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

Erdoğan İş Formu'nda konuştu.

27 Şubat 2018 Salı 15:16
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

Erdoğan'ın açıklamalarından satırbaşları:

Turizmde 36 milyon dolar rakamlarını yakalamıştık. Şimdi ise bir düşüşten sonra tekrar toparlıyoruz ve turist sayımız 32 milyona ulaşmış vaziyette. Merkez Bankası'nda ilk göreve geldiğimizde rezerv 27.5 milyar dolardı şimdi ise 125 milyar dolara ulaşmış vaziyetteyiz.

Bir başka durum, 2002'de IMF'e olan borç 22.5 milyar dolardı. 2013'te bunu sıfırladık, artık bitti o iş. IMF bizden borç istedi 5 milyar dolar. Verin dedim. IMF baktı ki Türkler ciddi, bu parayı almaktan vazgeçti.

"DÜNYANIN HER KÖŞESİNDE MAZLUMLARA EL UZATTIK"

Geçtiğimiz 15 yılda yaptığımız 246 milyar liralık sosyal yardımla vatandaşlarımızın mağdur olmamasını temin ettik. Bununla kalmadık, dünyanın her köşesindeki mazlumlara el uzattık. Önemli bir kısmı Afrika'dan gelen 16 bin 500 öğrenciye burslarla, ülkemizde kaliteli eğitim imkanı sunuyoruz.

Suriye ve Irak'tan ülkemize gelen 4 milyon kardeşimizi 30 milyar dolar harcamayla misafir ettik.

"3,5 MİLYAR DOLARLIK TİCARET HACMİ AZ"

Halen dünyada inşası süren 10 büyük projenin 6'sı Türkiye'de dir. Türkiye geçmişte olduğu gibi bugün de sahip olduğu imkanları, deneyimi dostlarıyla paylaşmaktan çekinmeyecektir.

Biz Cezayir'i bölgesinde siyasi ve ekonomik bir istikrar adası olarak görüyoruz. Nitekim Afrika'daki en büyük ticari ortağımız Cezayir'dir. Ancak biz 3.5 milyarlık ticaret hacmini yeterli bulmuyoruz. Bunu 5 milyar dolara çıkarmakta fayda var diye düşünüyorum. Böylesine iki ülke için 3.5 milyar dolarlık ticaret hacmi az. Bu rakamı ilk etapta 5, ardından 10 milyar dolara çıkarabiliriz.

İŞADAMLARIMIZI TEŞVİK EDECEĞİZ

Türk şirketleri Cezayir'de en çok istihdam sağlayan yabancı şirketlerin başında geliyor. Yatırımlar konusunda çok daha iyi bir noktaya gelerek bu katkıyı arttıracağız. Cezayir'in öncelik verdiği, tarım, turizm, gıda ve enerji alanlarında iş adamlarımız teşvik edeceğiz. Bu başlıklar aynı zamanda Türk özel sektörünün de başarılı olduğu alanlardır.

7 ANLAŞMA İMZALANDI

Dün ilgili bakan arkadaşlarımız tarım alanında işbirliğini geliştirmek için anlaşmalar hazırladılar. 7 anlaşma dün akşam imzalandı. Karma ekonomik komisyon toplantısı da kısa sürede yapılmasına önem veriyoruz. Gelecekteki adımlarımızı daha hızlı atabileceğiz. Cezayir'in enerji fiyatlarında yaşanan düşüşten olumsuz etkilendiğinin farkındayız. Tüm zorluklara rağmen karşılıklı ticareti arttırmaya yönelik girişimleri çoğaltmalıyız.

Yeni gıda, tekstil ve demir çelik konusunda Cezayir önemli bir potansiyele sahip. İşadamalarımızın Cezayir'deki çalışmaları ne kadar kolaylaşırsa karşılıklı ticaretimiz de o kadar artacaktır. Enerji alanında ortak projeler geliştirmeliyiz. Bu alanda yatırım yapacak işadamlarına biz gerekli desteği vermeye hazırız.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.02.2018 15:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-02-27 15:56:24

Bir tek kendi ülkendeki mazlumlari unuttun onlarin hakkini ceplerinize indirdiniz. Camilerin masraflarini karsilarken ayni dinden olan aleviere haciz gönderdiniz . halki vakiflarin yurtlarina mecbur biraktini. daha neler var neler.

Misafir Avatar
Vay vicdansiz vatan haini 2018-02-27 20:52:58 @Zübük

tarım alanında işbirliğinini neden kendi ciftcin köylün ile yapmiyorsunda gidip elin afrikasinda kendi milletinin cikarlarini satiyorsun. Bak seker pancari üreticisinin de ekmeyini elinden alacaksin . Seker fabrikalari satilip kapaninca bu insanlar ne ekip ne bicecekler.?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hakki Ünal 2018-02-27 20:43:25 @Zübük

80 milyonun 10 milyonu aclik sinirinda sen git afrikada fink at.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yabanci 2018-02-27 16:15:24

Ha ha ha ha haaaaaaaa! Senin aciklamalarina kargalar bile güler beeee! Yabancilara el atmis, önce sen kendi ülkende ki aclarini doyur. Iceride ise sucsuz insanlari hapislerde cürütüyorsun. Artik kullanma tarihin bitmek üzere dikkatli ol.

Avatar
Tarzan 2018-02-27 17:22:21

Yabancı okur arkadaşın yazdığı gibi, bırak yabancılara yardim yapmayı ve Türkiye'de ağırlamayı. Sen önce çöplerden ekmek toplayan Türk vatandaşlarının karnını doyur. Valla Tayyip'in bu açıklamalarına yabancılar bile gülerken, koyunlar hala alkış tutuyorlar.

Avatar
texas 2018-02-27 20:29:17

vAllahi bu aciklamadan sonra gözlerim yasardi. obür dünyada seni ve sana oy veren yandaslarini zebaniler bekliyordur

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-02-27 16:02:44

Ufakatta çivçivler yesin .Sevsinler seni .Ülkemiz TÜRK VATANINDA TÜRK ULUSU vatandaşları her gün kendini borçdan peş parasızlıktan açlıktan yoksulluktan yakarken sen gitmiş ,masal anlatıyorsun .Bizim komşumuzun bebeği yeni doğdu 1 hafta oldu doğalı babası 28 yaşında temizlik görevlisi eşinin sütü kesildi bebeğine parasızlıktan yoksulluktan sütü surandırıpda içiriyor mama alacak 5 kuruşları yok tek oturduğu kiralık gece kondudan atmasınlar diye önce gece kondunun kirasını ödüyor .Çok gururlu ve şerefli bir aile oldukları için biz komşularının yardımlarını bile almak istemiyorlar sizde aynı bizim gibi yoksulsunuz diye .!! Ayda sekizyüz onbeş lira maaşla geçinmye çalışıyorlar 450 lira kira ,elektirik ,su ,bunun yanında yiyecek içecek ve dolmuş ,parası bazen dolmuşa bile binecek parası olmadığı için erkenden işine yürüyerek gidiyor ,2 tane çocuğu aç kalmasın diye ellinden geldiğinçe yaşam tarzında fedakarlık yapıyor sen ne den bahsediyorsun ..?? Senin helâkağıdına kadar biz TÜRK ULUSU ödüyoruz nizim vergilerimizle .Daha örtülü ödenenediğinde harçaladığın paraların hesabını sormuyoruz .Dolayısı ile bir susss yalan konuşma .TÜRK VATANIMIZI HAPİSHANEYE ÇEVİRDİN çıkmış birde dış ülkelere para yağdırıyorsun .!! Önce ülkemiz TÜRK VATANIMIZDAKİ fakir ,fıkara ,açları düşün bizim ömrümüz KİRALIK 1 ODALI GEÇE KONDULARDA geçiyor helâsı bile taaa bahşenin bir uçunda.! Sorarım sana gece yarısı uykularından kalkıp geçe kondunun ,soğkta ,karda,kışta bahçenin taa bir ucundaki helaya gittinmi ..?? Gel komşumuzun 2çi yeni doğan bebeğini gör sulanmış süt içiyor halâ kilo alamadı yazık ,deyilmi ,günah deyilmi ha ,sen kaçak sarayında yediğin içtiğini ertesi gün yiyormusun ..?? Gece yatağa aç yatıyormusun ne gereği var öyle milyonlarca lüzümsuz seyahatlara ülkece ne mebfaatimiz var bu ülkeler arası seyahatlere .Remi davet edilmedikce ne işin var ha milyonlarca dolarlık seyahatlere diplomatik deavet deyilki .Söyliyecek çook laf var ama İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ YOK TÜRK VATANIMIZDA .Sadece şukadarını söyliyorum TANRI seni cezalasın ömrünce hiç mutlu olma o paraları TANRI YEDİRMEKLERE NADİO ETMESİN AÖİN .

Misafir Avatar
cvp 2018-02-27 20:48:01 @YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM

la bu siddet ne ? ne den ayni yorumu 3 defa yolluyorsun, derdin ne ? üc defa yollayinca fikrini begenecklermi zannediyorsun , nasil bir ruh yapisi anliyamadim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rizeli 2018-02-27 17:19:04

Sen büyüksün Allahım.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-02-27 16:31:49

Dünyanın her köşesindeki mazlumları senden başka salakmı ,apdalmı yok düşünecek .?? Gelde ülkemiz TÜRK VATANIMIZDAKİ 1 odalı gece konduda ki mazlumları gör bakalım .Akşamları aç uyuyorlar senin GÖTÜNÜ SİLDİĞİN HELÂ KAĞIDA KADAR KACAK SARAYINDA YEDİĞİN İÇTİĞİN FUZİLİ HARÇAMALARINI bu MAZLULAR ÖDÜYOR VERGİLERİ İLE .Dahasıda var miktarı paha biçilmez örtülü ödeneğine harçadığın milyonlarca dolarların nerelere harçadığının hesabını bile soramıyoruz .TANRI BÜYÜK BİR GÜN SANA BUNUN HESABINI SORACAKTIR .TANRI SENİ VE YALAKA ,YALTAKCILARINI AKPTİLİLERİ NASIL NİLİRSE ÖYLE YAPSIN yediğiniz içtiğiniz haram ,zıkım olsun ,burnunuzdan fitil fitil gelsin kan kusun ,kan .1 odalı gece konduda yaşam mücadelesi veren yeni doğmuş bebeği ile komşumuzu görünce içim yanıyor gizli ,gizli ağlıyorum bizlerde fakir olduğumuz için yardımlarımızı kabul etmiyor sizlede bizim gibisiniz diye gece yarısı gizlice ağaçlara asılı poşet içindeki kuşlara verilsin diye asılan kuru ekmekleri topluyor papara yapıp yiyorlar tam 450 lira gece kondu kirası veriyor ayda 850 lira ile geçiniyor elektirik ,su ,450 lira gece kondu kirası ,önümüzdeki ay evsahabi 500 lira yapacak kirayı ,ne yiyecek bu aile 28 yaşında yeni doğan bebeğe ve 3 yaşındaki ablasına annesi bakacağım diye işe gidemiyor dolayısı ile önce ülkemizdeki gariban fakir ,fıkarayı düşüneceğine gitmiş havasını atıyor .!!Susss be adam bi susss hiç olmazsa susss TÜRK ULUSU yokluktan ya kendini ,yakıyor yada intihar ediyor ,ülkemiz sapık imamlarla ,hacılarla ,hocalarla ,tarikatcılarla ölüye tecavüz eden sapık ölü tecavüzcü imamlarla dolu hayvanlara kadar tecavüzcü doldu önce ülkemiz TÜRK VATANIMIZDA Kİ SORUNLARI HALLETE sonra git lüxsğn için zevki için başka ülkelede havanı at onlara para yağdırmayı .Sana bed dua ediyoruz milyonlarca TÜRK ULUSU OLARAK TANRI SANA DERTLERİN EN BÜYÜĞÜNÜ VERSİN ,DERMANSIZ DERT VERSİN .Sen geceleri aç yatıyormusun gece yarısı gecekondunun bahçenin taaa bir uçundaki HELÂYA UYKULARINDAN KALKIP KARDA ,KIŞTA GİDİYORMUSUN SENİN SUYUN ,ELEKTİRİĞİN KIŞTA KIYAMETE FATURASINI ÖDİYEMEDİĞİN İÇİN KESİLDİMİ ..?? heyy edepsiz adam 16 sene yeter istenmiyorsun git artık 2019 da tek taraflı gidiş biletini keseceğiz .Yediğin içtiğin haram olsun bizim vergilerimizle ,hepinize hakımız helâl olmasın haram olsun TANRI ÇIKARSIN AMİN .

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-02-27 16:36:55

Dünyanın her köşesindeki mazlumları senden başka salakmı ,apdalmı yok düşünecek .?? Gelde ülkemiz TÜRK VATANIMIZDAKİ 1 odalı gece konduda ki mazlumları gör bakalım .Akşamları aç uyuyorlar senin GÖTÜNÜ SİLDİĞİN HELÂ KAĞIDA KADAR KACAK SARAYINDA YEDİĞİN İÇTİĞİN FUZİLİ HARÇAMALARINI bu MAZLULAR ÖDÜYOR VERGİLERİ İLE .Dahasıda var miktarı paha biçilmez örtülü ödeneğine harçadığın milyonlarca dolarların nerelere harçadığının hesabını bile soramıyoruz .TANRI BÜYÜK BİR GÜN SANA BUNUN HESABINI SORACAKTIR .TANRI SENİ VE YALAKA ,YALTAKCILARINI AKPTİLİLERİ NASIL NİLİRSE ÖYLE YAPSIN yediğiniz içtiğiniz haram ,zıkım olsun ,burnunuzdan fitil fitil gelsin kan kusun ,kan .1 odalı gece konduda yaşam mücadelesi veren yeni doğmuş bebeği ile komşumuzu görünce içim yanıyor gizli ,gizli ağlıyorum bizlerde fakir olduğumuz için yardımlarımızı kabul etmiyor sizlede bizim gibisiniz diye gece yarısı gizlice ağaçlara asılı poşet içindeki kuşlara verilsin diye asılan kuru ekmekleri topluyor papara yapıp yiyorlar tam 450 lira gece kondu kirası veriyor ayda 850 lira ile geçiniyor elektirik ,su ,450 lira gece kondu kirası ,önümüzdeki ay evsahabi 500 lira yapacak kirayı ,ne yiyecek bu aile 28 yaşında yeni doğan bebeğe ve 3 yaşındaki ablasına annesi bakacağım diye işe gidemiyor dolayısı ile önce ülkemizdeki gariban fakir ,fıkarayı düşüneceğine gitmiş havasını atıyor .!!Susss be adam bi susss hiç olmazsa susss TÜRK ULUSU yokluktan ya kendini ,yakıyor yada intihar ediyor ,ülkemiz sapık imamlarla ,hacılarla ,hocalarla ,tarikatcılarla ölüye tecavüz eden sapık ölü tecavüzcü imamlarla dolu hayvanlara kadar tecavüzcü doldu önce ülkemiz TÜRK VATANIMIZDA Kİ SORUNLARI HALLETE sonra git lüxsğn için zevki için başka ülkelede havanı at onlara para yağdırmayı .Sana bed dua ediyoruz milyonlarca TÜRK ULUSU OLARAK TANRI SANA DERTLERİN EN BÜYÜĞÜNÜ VERSİN ,DERMANSIZ DERT VERSİN .Sen geceleri aç yatıyormusun gece yarısı gecekondunun bahçenin taaa bir uçundaki HELÂYA UYKULARINDAN KALKIP KARDA ,KIŞTA GİDİYORMUSUN SENİN SUYUN ,ELEKTİRİĞİN KIŞTA KIYAMETE FATURASINI ÖDİYEMEDİĞİN İÇİN KESİLDİMİ ..?? heyy edepsiz adam 16 sene yeter istenmiyorsun git artık 2019 da tek taraflı gidiş biletini keseceğiz .Yediğin içtiğin haram olsun bizim vergilerimizle ,hepinize hakımız helâl olmasın haram olsun TANRI ÇIKARSIN AMİN .