banner87
Flaş Haber
Kapat

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sürpriz telefon diplomasisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Almanya Cumhurbaşkanı Steinmeier ile telefonda görüştü.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sürpriz telefon diplomasisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Almanya Cumhurbaşkanı Steinmeier ile telefonda görüştü.

29 Kasım 2017 Çarşamba 20:16
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan sürpriz telefon diplomasisi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Almanya Cumhurbaşkanı Steinmeier ile telefonda görüştü. Türkiye, Rusya ve İran'ın 22 Kasım'da Soçi'de liderler düzeyinde gerçekleştirdiği üçlü zirve hakkında Erdoğan'ın Alman mevkidaşı Steinmeier ile bilgi paylaşımında bulunduğu görüşmede, Suriye'deki güncel gelişmeler üzerinde duruldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.11.2017 21:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
harun 2017-11-29 20:31:41

ALAVERE DALAVERE KİMSE SENDEN Bİ ŞEY OLMAYACAĞINI BİLİYOR BOŞUNA ÇIRPINMA Ç

Avatar
mersi 2017-11-29 22:15:33

Allah belanı versin inşAllah senin bu kandil gececinde sen ne çakalsın rengin mengin değişti şimdi kılıf uydurmaya çalışma yedin içtin sıçtın memleketin içine

Avatar
yıldız 2017-11-29 22:23:47

Milletvekili Yıldırımın "aile yakınlarının vergi vermemek için paralarını kaçırdığını ifade etti. Kerestecioğlu, Adına ticaret diyorlar ama ne ticareti olduğunu açıklayamıyorlar. Çünkü ortada ticaret yok, açıkça para kaçırma var” diye konuştu. Kerestecioğlu, Man Adası belgelerine göre darbeyi bilen Enişte Ziya İlgenin 2,5 milyon dolar parası olduğunu belirterek, Nasıl oluyor da bir emekli öğretmenin böyle bir parası olabilir? Gerçekten bilmediğimiz ticaret sırları mı var? Biliyorsa bunları diğer öğretmenlere de açıklasın” diye konuştu...Steinmeir biliyor kimin kim olduğunu 3 milyar Euro vereceklerdi baktılar yerine gitmiyor hep çalınıyor 850 milyon verdiler..Ne için durmadan arama haberleri çıkıyor? Suçu bastırmak için..Mısırdaki katliam için "Yas" ilan etme gibi...Dünyada varmı bu kadar sağı-solu arayan lider? M.Kemal yurdışına resmi olarak hiç çıkmamış gelenler M.Kemali görmeye gelmiş...

Avatar
Dünya Lideri mi?????????? 2017-11-29 22:48:46

Ey Dünya lideri sen ne kadar boş cıktın.Türkiye Cumhuriyetini sokaktamı bulduk

Avatar
bence 2017-11-29 20:51:03

biz mualifler galiba erdogani cekemiyoruz kendi acimdan ozelestiri yapiyorum .surekli atip tutuyoruz ama erdogan hep hakli cikiyor ve bir dūnya lideri gercekten lider tum dunya liderleri onu ariyor bolgeden bilgi aliyor tramp bile ona muhtac gibi pes edecek gibi amerika ve tum samimiyetimle soyluyorum bende artik erdogana inaniyorum yoksa hakli olmasa kimse bu kadar badireyi tek basina atlatamazdi .bundan sonra ona inaniyorum ve burda bidaha ona muhalif yorumdada bulunmam .erdoganin gorusleri degissede her durumda dogruyu yaptigi kesin o olmasa fötö den kimse bizi kurtaramazdi .sahsi gorusum benimde degisti erdogan gercekten secilmis biri arkasinda bir ilahi kuvvet var bunu gecde olsa anladim yoksa bu kadar dusman a kimse dayanamazdi .

Misafir Avatar
zotarg 2017-11-29 22:00:20 @bence

liderliği elinde tutması haklı olduğunu göstermez kaldı ki haklı olduğunu bi şekilde zoraki olarak kabul ettiriyor siyasi gücü sayesinde ama sonu geliyor öyle ya da böyle kudurmasından belli

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp trolu bence 2017-11-29 21:57:59

bu sence

Avatar