Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurdu! 2020'de Türkiye'de düzenlenecek

Kırgızistan ziyareti sonrası Türkiye'ye dönen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan resmi Twitter hesabından açıklamalarda bulundu

Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurdu! 2020'de Türkiye'de düzenlenecek

Kırgızistan ziyareti sonrası Türkiye'ye dönen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan resmi Twitter hesabından açıklamalarda bulundu

03 Eylül 2018 Pazartesi 20:49
Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurdu! 2020'de Türkiye'de düzenlenecek

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamaları şöyle;

Ortak geçmişimizden güç alan ilişkilerimizin daha da gelişmesine vesile olacağına inandığım Kırgızistan ziyaretimizde, değerli mevkidaşım Sayın Ceenbekov’la gündemimizdeki tüm konuları değerlendirdik. Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi'nin 4. toplantısını gerçekleştirdik.
FETÖ ile mücadelede atılabilecek müşterek adımları değerlendirdik. Siyasi, ticari, kültürel ilişkilerimizi geliştirme konusunda ortak kararlılığa sahip olduğumuzu gördük. 

İş Forumu'nda, yatırımları teşvik edecek her türlü kolaylığı sağlamaya hazır olduğumuzu ifade ettik.

Kültürel bağlarımızı daha da güçlendirecek olan Bişkek Cumhuriyet Merkez İmam Serahsi Camii’nin açılışını gerçekleştirdik. 

3. Göçebe Oyunlarının açılışına katıldık. Kırgızistan’ın dünya kültür mirasına kazandırdığı bu oyunları, 2020 yılında inşallah ülkemizde düzenleyeceğiz.

Çolpan-Ata’da gerçekleştirilen Türk Konseyi 6. Devlet Başkanları Zirvesi’nde diğer üye ülke Devlet Başkanları ile birlikte, başta kendi para birimlerimizle ticaret önerimiz olmak üzere bölgesel ve küresel konuları değerlendirdik.

Kırgızistan ziyaretimizin ikili ve bölgesel ilişkilerimizde hayırlı sonuçlar doğuracağına inanıyorum. Samimi misafirperverlikleriyle bizlere ev sahipliği yapan Kırgızistan Cumhurbaşkanı Sayın Ceenbekov'a ve kardeş Kırgız halkına şükranlarımı sunuyorum.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.09.2018 23:57
Anahtar Kelimeler:
CumhurbaşkanıErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deist 2018-09-03 21:04:25

Erdogan'a sakin inanmayin. 1- Erdogan dürüst bir Müslüman degil. 2- Erdogan ahlakli bir insan degil. 3- Erdogan tam bir FIRILDAK ve FIRILDAK oldugu icin hic baska ülkeler tarafindan güven duyulmuyor.

Avatar
Emine 2018-09-03 21:05:31

Vay be hemen 1 TL = 5 $ oldu ve her sey güllük gülustanlik oldu. Hemen herkes zengin oldu, ve issizler is buldu.. Suriyeliler geri döndü. Agzina sicayim sinek oglu sinek..

Avatar
azrail 2018-09-03 22:03:39

Allah sana ömür garantisi verdimi

Avatar
T.C. ATEİST . 2018-09-03 22:27:10

Yapma okadar yaşamana tahammülümüz yok .! Ha geberdi..ha GEBERECEK derken sen tut 2020 DEN bahset hayır nolamaz ..LAN yeyyo biz seni yeni yılı çıkartmaz kalp kirişinden ölecek diye beklerken hayır nolamaz .artık sana DEYİL 2020 senesi 20 sanisiye..bile tahammülümüz yok .AZRAHİLLLL NEREDESİNNNN ÇABUKKKK SANA HER ZAMANKİDEN FAZLA İHTİYACIMIZ VAR tayyip bin canını hemen şimdi al lütfen AZRAHİL..ankara halindeki kına stoklarını bitireceğiz . Sahi tayyip inanki çok çittiyiz..aman ,AMAN, diyeyim sakin o kadar yaşama ülkeyi sata ,sata yakında biz TÜRK ULUSUN6DA SATACAKSIN .ÖL.tayyip ÖL ARTIK ÖLLLLLLL ÖL ÖL ..!!

Avatar
BİR GECE ANSIZIN GELEBİLİRİM (( AZRAHİL )) 2018-09-03 22:38:12

Benimle konturatmı yaptın tayyip .Sana okadar yaşama süresi tanımıyorum .!! Vasiyet nameni en kısa zamanda yap çünki bir gece ansızın gelebilirim ,beni bekle ÇOOK şans nile tanıdım sana attan düştün canını almadım ,MAKAM arabanda kitli kaldın canını almadım bağırsağındaki kanserli bağırsağının yarısını aldılar canını almadım ,KEMAL KILIÇTAROĞLU HAK ,HUKUK ,ADALET ,YÜRÜYÜŞÜ YAPTI KISKANÇLIĞINDAN DİKKAT ÇEKMEK İÇİN ŞEKERİM DÜŞTÜ DİYE NUMARADAN BAYILMA PALAVRASI ÇEKTİN HADİ DEDİM BELÂNI BENDEN BULMA BAŞKA ZAMAN ALIRIM CANINI,DEDİM ALMADIM ..BU ARADA SARAN TUTUYOR ONUDA GİZLİCE EVDE KAPATIYORSUN KİMSE DUYMADAN AMA ARTIK ((( BENİMDE AZRAHİL )))) OLARAK BİR SABRIM YAR .DOLAYISI ile her han artık hazır ol bir gece ansızın gelebilirim beni bekliyorsan unutmadıysan her an CANINI ALABİLİRİM İMZA AZRAHİL LERİN AZRAHİLİ .

Avatar
T.C.ATEİST . 2018-09-03 22:51:52

AZRAİL..LE KONTURATMI YAPTIN LAN tayyip .Yoksa azrailedemimi ÖRTÜLÜ ÖDENEKTEN RÜŞVET Mİ VERDİN ..????

Avatar
T.C.ATEİST . 2018-09-03 22:56:01

AZRAİL..LE KONTURATMI YAPTIN LAN tayyip .Yoksa azrailedemimi ÖRTÜLÜ ÖDENEKTEN RÜŞVET Mİ VERDİN ..????

Avatar
Emine : 2018-09-03 22:55:27

Emine ben seni çoooooooooooook seviyorum canımsın benim ..!! Hep bensenin yorumları okuyorum bir tanesini bile kaçırmıyorum .!! Süpersin ,muhteşemsin,harikasın EMİNE .

Misafir Avatar
hahaha 2018-09-04 00:52:22 @Emine :

ne emineymis be

Beğenmedim! (0)