banner87

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözlerine Muharrem İnce'den sert yanıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de Atatürk'ü Anma Töreni'nde CHP ve Atatürk ile ilgili sözlerine CHP Yalova milletvekili Muharrem İnce'den cevap geldi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözlerine Muharrem İnce'den sert yanıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de Atatürk'ü Anma Töreni'nde CHP ve Atatürk ile ilgili sözlerine CHP Yalova milletvekili Muharrem İnce'den cevap geldi.

10 Kasım 2017 Cuma 19:13
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözlerine Muharrem İnce'den sert yanıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de Atatürk'ü Anma Töreni'nde konuştu. Erdoğan, "Birileri çıkmış biz Atatürk'e Atatürk dedik diye bir sürü senaryolar yazıyor. Adı Gazi Mustafa Kemal Atatürk ise bizim bunu ifade etmemizden daha doğal ne olabilir. Ruhu faşist, söylemi Marksist çevrelerin tekeline mi bırakacağız." sözlerine İnce "kimsenin Cumhuriyetimizin Kurucusu Atatürk'ü kimseden kaçırdığı yok! Bilakis geç de olsa doğruyu görmenden memnunuz. Ayyaş demekten vazgeç, Anıtkabir'de Ata'nın huzurunda sap gibi durma, sözlerin için özür dile, Atatürk düşmanı Maraş dondurmacısı kılıklı zavallılardan uzak dur yeter" şeklinde cevap verdi. 

AMORF DİYE KİME DENİR?

İnce, Erdoğan'ın "CHP gibi amorf bir partinin Atatürk'ü milletimizinden kaçırmasına rıza göstermeyeceğiz" sözlerine ise "amorf diye sürekli gömlek değiştirenlere, gerekirse papaz elbisesi bile giyerim diyenlere denir!" ifadelerini keullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
millet 2017-11-10 19:23:39

akp.ye oy yok..
milleti çok aldattılar..zulum ettiler..neden oy verelim.aç tokun halinden anlamadı..
tok ta aç olanın halinden anlamadı..
mercedesler uçaklar..villalar saraylar..vesairler..
terk edilmek istenmiyor..
ancak milletin çoğu uyandı.
artık akp. ve mp.ye oy vermeyeceğiz diyorlar..
aç ve korku içinde yaşayan milletin kurtuluşu SEÇİM olacaktır.
iyi parti ve chp.ye oy yağacaktır.

Misafir Avatar
eskiden akp.ye oy veren bayanlar.. 2017-11-12 16:33:30 @millet

uçağa akp.liler biniyor..fakirin uçakta ne işi var ..uyuz servet..asıl siz akp.iler kendinize çüüüüüüüüşş deyin.
alem görüyorki akp.milletin parasını bol bol harcıyor..yetmeyen yerde zam yapıyor..petrol ürünlerine..
asla akp.ye oy vermiyoruz..ve evvelden 4 defa oy verdik haram olsun..domuz kanı gibi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet 2017-11-12 16:24:51 @millet

örtülü ödenekler nereye harcanıyor..ne vekilin ne milletin haberi yoktur harcanılan yerlere..mazlumun hakkı değilmi o 2 örtülü ödenek..!
ve millet 24 sene geçmediği köprü parası verecek..bu zulum değilmi.? şaşkın ördekler gibi hala itiraz edyor servet adındaki .kişi..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet 2017-11-12 16:21:46 @millet

ulan lavuk..sensin pislik..doğru konuş...ve milletin düşüncesi gibi düşünceni söyle..
işte akp..budur..millet neden oy versin..focebook,ta da meral hanıma etmediğiniz küfür ve hakaret kalmadı..
böyle bir yığın partiye asla oy verilmez..
kime zulum etmediki..mazlumu cezaevlerinde süründürmedimi ? sonrada komutanlar masum olduğu için tüyü bitmemiş yetimin parasından TAZMİNAT vermedimi? ve benzer binlerce örnek.emekliye %3 danşmana 20 binlira aylık..
bu mu hak ve adalet.? inşAllah akp.nin oyu %3 e düşer..Allah büyüktür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
illet adlı yorumcu ya ----servet 2017-11-10 20:05:28 @millet

çüşşşşş. yavaş ufak at civcivlerde yesin. ulan lavuk kim kime zulm etti? ulan lavuk bu ülkede her ilde uçak var ve herkesin uçağa binmesi çok kolay ve ucuz. akp öncesi reno murat 131 tofaş arabaları caddeleri doldururken bu gün halkımız lüks konforlu arabalara biniyo. piayasada kaç tane eski araba kalmış? ee nankörlük edersen, isyan edersen tabiki karnın doymaz, canın sağ olmaz. sürüneceksin. ayrıcada iftira ve yalanının hesabı var haaa.

Beğenmedim! (12)
Avatar
INAN 2017-11-10 22:36:48

EYYYYYYYY TAYYIP GÜNÜN DOLDU SENIN BU ÜLKEYE VERDIGIN ZARAR YETER IBLIS GIBI KILIK DEGISDIRIYORSUN PKK YI KORUDUN SEHIR YAPILANMASINDA GÜCLENDI SIMDI ATATÜRKCÜ OLDUN ASLINDA HIC SEVMIYORSUN NEFRET EDDIGIN HER HALINDEN BELLI SEN NASIL BIR BELASIN BU ÜLKENIN BASINA ABD BELA ETTI KAFIR SENI

Avatar
delikanli ya cevap 2017-11-11 02:23:13

akp ekonomide sinifta kaldi
16 sene once asgari ucretle 19 kucuk altin,95 kg et alabiliyormusun.akp donemi asgeri ucretle kac gramm et alabiliyorsun kac gramm altin alabiliyorsun

Misafir Avatar
camoka.. 2017-11-12 16:49:43 @delikanli ya cevap

akp.ye oy yoktur...verenler menfaatlarından veriyorlar..mutlaka..

Beğenmedim! (0)
Avatar
delikanlı 2017-11-10 20:09:02

ona buna çamur atma. iftira etme dilin varıyorsa doğruları söyle yoksa onun bunun gaz ı ile çirkefleşme. biz inanan insanlar bir partiyi tutarız yani çalışan , iş bilen güvenilen partiyi tutarız . ona oy veririz. yinede derizki " YARABBİİ HAKKIMIZDA HAYIRLI OLANI,İYİ OLANI VER" illada biz bu partiye oy verdik bu kazansın demyiz. veyada kazanmasada haşa isyan etmeyiz hakkımıza razı oluruz. peki bu chp n diyor isyan ve iftiralarla antrikalarla milletin kafasını çelmeye çalışıyor. yahu hayat kısa bildiğin doğrunun peşine git ama başkalarınıda iftiranla yalanınla suçlama.

Misafir Avatar
vatandaş Mardinli muzo 2017-11-12 16:42:02 @delikanlı

akp.ye MHP.ye asla oy vermeyeceğiz..bunuda iyi bilin..güneydoğudan ve doğudan eskisi gibi kesinlikle akpye ve MHP.ye oy yoktur..haa veren olacak ancak cahilliğinden verebilir..akılı kişi akp.ye ve MHP.ye asla oy vermez.
ya chp.ye veya iyi parti,ye oy vereceğiz..güneydoğu ŞEHİRLERİ VE İLÇELERİ olarak..hakkımızda akp.ye haram olsun.haraaaaaaaaaaaaammmm..servet ve delikanlı adındaki kişilerede haram olsun..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş mardinli muzo. 2017-11-12 16:39:07 @delikanlı

siz ne fırıldaksınız..milletin gözü açıldı..seçimlerde hileleri neye koyacaksınız.? delikanlı ! adındaki yorumcu...
fukaranın hakkını yediklerinizi nereye koyuyorsunuz..
size Allah musibet verecektir..çünkü tüyü bitmemiş yetimin hakkını ve dam altı namuslu fukaranın hakkını yediniz..suriye,lilere yedirdiniz.30 milyar doların üzeri milletin parası..haram olsun..akp.liyim diyene bakıyoruz..hiç birisi fakir değil..uçaklar onlara çalışıyor..son model evler ve arabalar..bozulmasını istemiyorsunuz.ancak KARA GÖRÜNDÜ..deniz bitti.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2017-11-10 21:30:47

Pkk nin yandasi hdp ye biraz laf soyle elestir. Bu kadar deve kusluk olmasa.pkk yi hdp desdekleyecek sen elesirmeyecen hemde debrige gidecen bu chp lilelere zulumdur

Avatar
Irfan 2017-11-10 23:16:11

Ataturk turktur,,chp lilerinde cogu turktur,,anlamadigim bu chp liler neden milli olmuyor,,,demekki chp yi yonetenler pkk li

Misafir Avatar
palandöken... 2017-11-12 16:44:55 @Irfan

pkk.ile akp..meydanlara hakimler getirdi..zeybek havaları çaldı oynadılar..yalan mı?
adam diyor ben pişman değilim..hakim diyor pişmansın pişman...
işte akp. bu gerçekler olmadı mı?
Barzani ile can ciğer olan kimler.? chp. mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
saygıyadeğer insanı severim. 2017-11-10 20:01:44

muharrem ince Atatürk babanın tapusumu ? sen kıvırma lafıda eyip bükme.. Atatürk bu ülkenin lideridir ve biz Atatürk ü seviyoruz ve açıkça söylüyoruz akp liler olarak . bu neden zoruna gidiyor? çünkü siz Atatürk üzerinden nemalanıyorsunuz. Atatürküde asla bilmezsiniz. yahu Atatürk için otur bir köşeye bir fatiha oku, bir müslüman olduğunu söyle sana ben eyvAllah derim ikiyizlü demem. münafık demem. senin erdoğana dediklerini ben sana demem. siz fatihadan rahatsız oluyorsunuz , fatiha bilnlerede tahammül edemiyorsunuz. siz Atatürk ü bilmiyorsunuz, sevmiyorsunuz . Atatükü seven , bilen müslümanlarıda dışlıyorsunuz siz aslında kendinizle çelişiyorsunuz muharrem.

Misafir Avatar
bebek coooo. 2017-11-12 16:47:59 @saygıyadeğer insanı severim.

seçime kadar sevin..seçimden sonrada küfür edersiniz..
yine aldatılmış olursunuz. değilmi?
ufak atın ufak civcivler yemiyor..
menfaatçı akp.ye oy veremem.diyor kahvedekiler ..yoldakiler..
iyi partiye oy vereceğiz..bir açılış oldu MİTİNG GİBİ..görün işte..
sinsi akp..hileli akp.ye oy bebekler dahi vermez..verenler vermeyenlerin günahını kabul etmiş olacaktır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
servetmisin nesin sana cevap 2017-11-11 02:22:28

akp ekonomide sinifta kaldi
16 sene once asgari ucretle 19 kucuk altin,95 kg et alabiliyormusun.akp donemi asgeri ucretle kac gramm et alabiliyorsun kac gramm altin alabiliyorsun