banner87

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ülkemizin katettiği mesafe birilerini fena halde kaygılandırıyor

Kasımpaşa Tüneli Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım’ın katılı ile açılıyor. Açılış töreni Başbakan Yıldırım’ın konuşması ile başladı. Yıldır’ım konuşmasının ardında kürsüye Cumhurbaşkanı Erdoğan çıktı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ülkemizin katettiği mesafe birilerini fena halde kaygılandırıyor

Kasımpaşa Tüneli Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım’ın katılı ile açılıyor. Açılış töreni Başbakan Yıldırım’ın konuşması ile başladı. Yıldır’ım konuşmasının ardında kürsüye Cumhurbaşkanı Erdoğan çıktı.

27 Ocak 2018 Cumartesi 13:39
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ülkemizin katettiği mesafe birilerini fena halde kaygılandırıyor

Erdoğan’ın gündeminde Zeytin Dalı Harekatı vardı. ABD ve Avrupa’ya sert sözlerle yüklenen Erdoğan,  “Suriye’de savaşabilecek DEAŞ’lı kalmadı ama bu bahaneyle hala ülkeye (Suriye’ye) silah yığmaya devam ediliyor. Suriye’deki terör örgütünün patronunun Kandil olduğunu dünyanın tamamı gördüğü halde bunu sadece bir müttefikimiz kabul etmiyor. Unutmayın güneş balçıkla sıvanmayacağı gibi, bu hakikatler de inkarla ortadan kalkmaz. Elimiz böğrümüzde oturup bekleyecek halimiz yok. 8 gün içinde 394 teröristi etkisiz hale getirdik”  dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmasından satır başları şöyle:

Açılışını yaptığımız, semtimin en hassas noktası diyebileceğim Kasımpaşa Tüneli’nin ülkemiz, milletimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum. İstanbul’a kazandırdıkları bu hizmet için Başbakan Binali Yıldırım’a, Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan’a, eski büyükşehir belediye başkanımız Kadir Topbaş’a, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal’a ve yüklenici firma yöneticilerine teşekkürlerimi sunuyorum.

Kaderimin Kasımpaşa ve İstanbul’da yazılmış olmasından çok bahtiyarım. Belediye başkanı olarak bizi seçtiğiniz günden itibaren milletimize hizmet ettik. 15 yılda 3.5 kat büyümüş, zenginleşmiş bir Türkiye manzarasıyla karşılaşıyoruz.

Ülkemizin katettiği mesafe birilerini fena halde kaygılandırıyor, düşündürüyor. Bunun için de önümüze akılla bağdaşmayacak engeller çıkartıyorlar. Fırat Kalkanı Harekatı’nda 3 bin DEAŞ’lıyı etkisiz hale getirdik. Suriye’de savaşabilecek DEAŞ’lı kalmadı ama bu bahaneyle hala ülkeye (Suriye’ye) silah yığmaya devam ediliyor. Suriye’deki terör örgütünün patronunun Kandil olduğunu dünyanın tamamı gördüğü halde bunu sadece bir müttefikimiz kabul etmiyor. Unutmayın güneş balçıkla sıvanmayacağı gibi, bu hakikatler de inkarla ortadan kalkmaz.

Türkiye kendi güvenliği için üzerine düşünleri yaparken bunu elbette müttefikleriyle hayata geçirmek ister. Batı’da şu anda terör örgütleri camilerimizi yakıp yıkıyor, Almanya’daki son gelişmeler ortada. Almanya daha neyi bekliyor? Belçika’da aynı şeyler yapılıyor. Bunları dillendirdiğimiz zaman da rahatsız oluyorlar. Burada herhangi bir kiliseye karşı böyle bir şey yapılsa, benim polisim de izlese acaba dünya buna ne der?

-Kusura bakmasınlar. Elimiz böğrümüzde oturup bekleyecek halimiz yok. 8 gün içinde 394 teröristi etkisiz hale getirdik. Hangi isimle karşımıza çıkarlarsa çıksınlar silindir gibi ezer geçeriz.

Başbakan Yıldırım’ın konuşmasından satır başları:

Bugün İstanbul’da raylı sistem uzunluğu 260 kilometreyi buldu. Bunların bir çoğu da son 15 yılda yapıldı. 2023’te inşallah İstanbul’da bin kilometrenin üzerinde raylı sistem, metro kazandırmış olacağız. Bunun yanında 3. havalimanını bu yıl sonu gerçekleştireceğiz. Tamamı bittiğinde dünyanın en büyük havalimanı olacak.
Türk Silahlı Kuvvetlerimiz ülkemizin başına bela olan eşkıya sürülerine hak ettiği dersi vermek için Afrin’deler. Terörün başını ezene kadar bu faaliyetler sürecek. Güney sınırlarımızda bir terör kuşağının oluşmasına müsaade etmeyeceğiz.

TÜNELDEN GÜNDE 40 BİN ARAÇ GEÇECEK

Sütlüce ile Kasımpaşa arasında yapılan 1316 m. ve 1234 m. olmak üzere toplam 2550 m’lik çift tüplü Beyoğlu – Kasımpaşa Tüneli, 3817 m. bağlantı yolu ve 140 m’lik aç-kapa tünel ile beraber toplamda 6.507 m.’yi buluyor. Günde yaklaşık 4 bin aracın kullandığı mevcut yolun, tünel ile beraber 40 bin araçlık kapasiteye ulaşması bekleniyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.01.2018 13:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BUDDHA 2018-01-27 15:10:27

huzur bende bariş bende

Avatar
Bilgi edinmek istiyoruz. 2018-01-27 14:46:15

Ülkemiz, bu millet falan filan... Bu ülkenin sahibi kimdir? Bu milletin adi nedir?
Türkiye Cumhuriyeti kimler tarafindan kurulmustur? Türk Milleti tarihi nasil yazmistir?
Türkce nasil bir dildir? Türkler nereden gelmektedir?

Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:29:57 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Üç barış vardır: Birinci barış, en önemli barıştır. İnsan ruhundadır o. İnsan, kainatla ve kainatın bütün güçleri ile olan ilişkisini, beraberliğini farkettiğinde, kainatın merkezinde Büyük Ruh'un durduğunu ve bu merkezin her yerde, her birimizin içinde olduğunu farkettiğinde birinci barış sağlanmıştır. Bu gerçek barıştır, diğerleri sadece bunun akisleridir. İkinci barış iki fert arasında olan barıştır. Üçüncü barış ise iki millet arasında yapılır. Fakat hepsinden önce, anlamalısınız ki 'gerçek barış' dediğim birinci barış, insanın ruhundaki barış yoksa ne fertler ne de milletler arasında barış olabilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:28:55 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Dur, dinle. Hep konuşursan hiçbir şey duyamazsın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:24:39 @Bilgi edinmek istiyoruz.

İnsan iki ruhludur içinde bir iyi köpek birde kötü köpek kavga eder. Hangisini daha çok beslersen o kazanır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:18:47 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Milletin hayatı tehlikeye maruz kalmadığı sürece, harp bir cinayettir.Mustafa Kemal Atatürk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:17:34 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Savaşı zenginler çıkarır, yoksullar ölür.
Sartre

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:16:39 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Birisi barışı başlatmalı. Tıpkı savaşı başlattığı gibi!
Stefan Zweig

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:13:49 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Beyaz adam savaştı,biz öldük."Malcolm X

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
astral yolculuk 2018-01-27 19:48:38 @Bilgi edinmek istiyoruz.

ruyamda Atalarim bana CHP nin kazanacagini soyledi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp 2018-01-27 19:47:58 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Neden Türk milleti, Türk bayrağı, Türk Devleti, Türk vatanı" diyemiyor ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ben perincek e sinir oldum kayi boyu 2018-01-27 19:46:29 @Bilgi edinmek istiyoruz.

yok demezmi dedi vAllah
halbuki romayi kuran atalarimiz kayi boyundan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
buyuk ortadogu projesi noldi ? 2018-01-27 19:44:09 @Bilgi edinmek istiyoruz.

bop noldu ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cevap 2018-01-27 15:29:09 @Bilgi edinmek istiyoruz.

Merakliysan okusana be adam hep birilerimi sana anlatacak ? Hem bilsen ne olacak yasamina hic bir katkisi olmayacak ,Onlarti bilmeden yasiyorsun böyle devam et

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keske bilgi istemeseydin 2018-01-27 15:08:47 @Bilgi edinmek istiyoruz.

simdi kac cesit etnik koken dinleriz

Beğenmedim! (0)
Avatar
kazım 2018-01-27 13:48:40

emekli asgari ücretli sadakaula ayakta duruyor sağlık sistemi çökmüş rendevu almak imkansız olmuş vatandaş mecburen özel sağlık hastahanesine gidiyor
memleket batmış haberleri yok

Misafir Avatar
Ossman 2018-01-27 15:26:14 @kazım

akp baskani tayyip ülke ile kendi ailesinin durumunu karistiriyor. Evet kendileri haikaten büyük zenginliklerin sahibi oldular.
Asgari ücretli etin yüzünü göremiyor iyi yol katetmisiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-27 16:37:18

VAYYY BE cumhurun ufakatda çivçivler yesin ..!! Silindir asvalt yapmada kullanılır cumhur ..!! Canım cumhurun benim seni çook iyi anlıyorum Moral depolamak yapmak istiyorsun da biraz gerçekçi ol bu böyle yarın anlaştık abd savaşı bıraktık desen pkklı teröristlere ŞNHANET SÜRECİNDEKİ gibi hoş GİBİSİDE fazla yine ..biz TÜRK ULUSUNA ,TÜRK VATANIMIZA ETRİKALAR çevirirsek ne yapacağız bu defa artık kesin 4 LÜ kürtistanın ÇKÜRT devletinin ,kürt hükümetinin kurulmasına mani olamazsın .Dolayısı ile bırak şimdi SİLİNDİR GİBİ ezmekle peynir gemisini yürütmekle pkklı teröristleri sınırlamışsan Bertaraf etmek için BÜTTÜN gücümüzle çalışalım çiddi,ÇİDDİ, bu defa bu foseptik LAĞIM FARESİ kuyruklu teröristleri pkk yı ne yapıp edip HARİTADAN SİLLELİM AYNEN AHMEDŞNA ÇADIN İSRAİLİ HARİTADAN SİLMEK İSTEDİĞİDE SİLEMEDİĞİ GİBİ AMA BİZ PKKLI OROSPU PİÇLERİNİ FOSEPTİKLERİ..HARİTADAN SİLELİM sayın cumhur .

Avatar
Mum 2018-01-27 18:17:48

AKP parasıyla mı katılıyorsun parti kongrelerine. Parti için kullandığın mesayiyi cumhurbaşkanlığı maaşından düşüyor musun?

Avatar
siz hala bop esbaskanimisiniz ?? 2018-01-27 19:43:19

ninem merak ettide

Avatar
erkan 2018-01-27 15:57:02

bir soz var dır cepheye giden ya gazidir ya şehitir cepheden kaçan garanti ölüdür

Avatar
SİLİNDİR GİBİ EZECEĞİZ PKKLI OROSPU PİÇİ PKKLILARI 2018-01-27 17:08:36

Ziftli küçük çakıllar döküldükten sonra üzerinden geçilen ASFALAT ÇALIŞMALARINDA KULLANILAN AĞIR MAKİNAKARA VERİLEN AD .İŞTE BU ALETE ((((((((((( SİLİNDİR DENİR )))))))))))) Sayın cumhur başkanımızda bu SİLİNDİR DENİLEN AĞIR ALETLE ÜZERİNŞZDEN BİZZAT KENDİSİ GEÇECEK EYYYY YARATILANI YARATANDAN DOLAYI NEFRET ETTİĞİM ŞEREFSİZ LAĞIM FARELERİ PUŞT FOSEPTİK OROSPU PİÇLERİ TERÖRİST PKKLILAR ..Duyurulur bizzat meclisin SÖZDE vekilleri şerefsiz pkklı terörist leri bu sizler içinde geçerlidir sizleride meclisimizden TÜRK ULUSUNUN MECLİSİNDEN SİLİNDİR GİBİ ,GİBİSİDE FAZLA EZİP GEÇECRĞİZ PKKLI TERÖRİST SÖZDE vekil pilotları orospuları TÜRK VATANİ TÜRK ULUSU HAYİNLERİ HEPİNİZİ HEPİNİZİ SİLİNDİR GİBİ EZECEĞİZ BİZ TÜRK ULUSUNUN MECLİSİNDE YERİNİZ YOK ALDIĞINIZ MAAŞLAR HARAM ZIKIM OLSUN ÇOLUK ÇOCUĞUNUZUN SİZLERİN KEFEN PARASI OLSUN TANRI YEDŞ RMEKLERE NASİP OLMASIN TÜRK ULUSUNUN MEHMETCİKLERİMŞZİN ÖKDÜZ KALKAN ŞEHİT OLAN BEBEKLERİMİZİN SADAKASI OLSUN KAN KUŞUN KANSER OLUN DİLERİM TANRIDAN ŞEREFSİZ PKKLI TERÖRİSTLER MECLİSİN PKKLILARI TANRI HEPİNİZİN BELÂSINI VERSİN .İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK OROSPU PİÇİ APONUZUDA EN KISA ZAMANDA AŞACAĞIZ PUŞT APONUZU LEŞİNİDE KANALİSASYONLARA SÜPÜRECEĞİZ LAĞIM FARESİ PUŞT AĞINIZI AŞACAĞIZ LEŞİNİ MEYDANLARDA SALLANDIRACAĞIZ GÖTVEREN APONUZUN HEYY KUYRUKLU PKKLI TERÖRİSTLER

Misafir Avatar
sastim kaldim bi perincekci 2018-01-27 19:40:18 @SİLİNDİR GİBİ EZECEĞİZ PKKLI OROSPU PİÇİ PKKLILAR

bi erdogancisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-01-27 18:55:02 @SİLİNDİR GİBİ EZECEĞİZ PKKLI OROSPU PİÇİ PKKLILAR

bein bos olunca böyle hakaretler ortaya cikar. Atlantigin ötesinden ötmek kolay. Bir kadinin kafasi nasil olur bu kadar pislikle dolmus olabilir.

Beğenmedim! (1)