Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yaylalara çıkma yasaklarını inşallah kaldırıyoruz

AKP lideri ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Hakkari'de partisinin kongresinde konuşuyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan burada yaptığı konuşmada, Hakkarililere 'yayla' müjdesi verdi. Erdoğan önümüzdeki bahar aylarından itibaren yaylalara çıkma yasağının kalkacağını açıkladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yaylalara çıkma yasaklarını inşallah kaldırıyoruz

AKP lideri ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Hakkari'de partisinin kongresinde konuşuyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan burada yaptığı konuşmada, Hakkarililere 'yayla' müjdesi verdi. Erdoğan önümüzdeki bahar aylarından itibaren yaylalara çıkma yasağının kalkacağını açıkladı.

23 Aralık 2017 Cumartesi 12:39
Cumhurbaşkanı Erdoğan:  Yaylalara çıkma yasaklarını inşallah kaldırıyoruz

Erdoğan’ın konuşmalarından satırbaşları…

Hakkari teşkilatın da görev alan arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Hakkarili kardeşlerimizin kalplerinin bizimle olduğunu biliyorum. 2019 seçimlerin da Hakkari AK Partiye sahip çıkacaktır.

Bugün görevi devreden dava arkadaşlarıma ülkem ve partim adına teşekkür ediyorum. Bugün bizi bir kez daha bağrına basan Hakkarili kardeşlerime gönülden teşekkür ediyorum.

İşsizlikten şikayet ediyorsak bunun sebebi terördür. Hakkari de 1 km bölünmüş yol vardı biz buna 85 km bölünmüş yol ilave ettik. Şehrimizde bir çok insanın rüyasında göremeyeceği bir havalimanı inşa ettik. Yatırımlarımızın tamamlanmasıyla 24 saat su verilecek. İstanbul gibi susuz İstanbul gibi bir yerde Belediye Başkanlığı yaptım.

Terör örgütünü arkasına alıp siyaset yapanlar buradaki insanımızı değil dağdaki teröristleri düşünüyor. Bizim derdimiz Hakkarideki kardeşim insanca yaşama ulaşabildimi, suyuna kavuştumu bizim derdimiz buydu. Terör Örgütünün yıkıp yaktığı Yüksekovayı biz ayağa kaldırdık.

Biz istiyoruz ki ben nasıl yaşıyorsam benim Hakkarideki kardeşimde öyle yaşasın.

Mesele niyet meselesidir. Niyetimiz hizmet etmekse kaynak da zaman da bulunur. Niyetiniz kötüyse elinizin altında dünyanın en büyük hazineleri de olsa bir şey çıkmaz. İşte Kudüs meselesinde çıktı mı? Kudüs meselesinde dolarlar neredeydi? Tehdit ettiler. Kim oy verdi. Adını bile duymadığım yerler. Dolarlar sadece oraya yetti. Sadece 8 ülkeydi. 128 ülke ne dedi siz dolarlarla bizi satın alamazsınız. Bizim irademizi alt etmeye yetmez dedi. Bende şimdi diyorum ki Terörün gücü Hakkarili kardeşimin gücünü alt etmemelidir.

“YAYLALARA ÇIKMA YASAĞINI KALDIRIYORUZ”

Önümüzdeki bahardan itibaren, uzun zamandır güvenlik sebebiyle uygulanan yaylalara çıkma yasaklarını inşallah kaldırıyoruz. Biliyorsunuz bir süredir et fiyatlarının yüksekliğinden dolayı hayvancılık meselesini tartışıyoruz. Bölgemizin önemli bir değeri olan maden ocaklarının rahatça faaliyet sürdürebilmesi için gereken alt yapıyı da oluşturuyoruz. Hakkari gibi bir sınır ilimizin potansiyeli daha yüksel olmalı. Hedeflerimiz çok büyük. İnşallah o günleri de göreceğiz. Tek hesabımızı geçmişi bir kenara bırakarak çocuklarımıza umut dolu bir gelecek bırakmak istiyoruz. Bu ülkeyi yönetenlerin tek bir gayesi var. O da milletimize hizmettir. Biz sizlere hizmetkar olmaya geldik.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.12.2017 13:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
1100 odalı Sarayım var-fos adam.Erdoğan 2017-12-23 13:34:19

Palavra Palavra Hepsi Palavra Değerli Vatandaşım Kanma bunlara

Avatar
Cehennem 2017-12-23 13:42:02

Devlete vergi vermemek için ""Palavradan Şirket Kurup ticaret yapıyoruz diye üstüne Devletden Vergi bile alan Altın Döşemeli 1100 odalı Sarayda yaşayan ""Palavra Kişi.

Misafir Avatar
elaziz 2017-12-23 22:50:23 @Cehennem

kemal kılıçdaroğlu hem çatladı bu habere hemde sevindi. çatladı çünkü halkın huzuru rahatı için bir karar sevindi çünkü yaylada terör yine azda olsa eylem yapabilir diye. e bu kılıçdaroğlu kimin adamı? abd nin, pkk kimin terörü abd nin . e gerisini siz anlayın artık.

Beğenmedim! (1)
Avatar
AKPye Oy Yok 2017-12-23 13:55:08

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luxx arabalar luxx ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray cogu dolar milyoneri dolar milyarderi ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz catir catir yeniyor gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi milyon dolarlar man adasinda biri gitti diyor biri geldi diyor maltada offshore hesaplari bu paralarin kaynagi nedir bi aciklayin zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var

OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Avatar
Irfan 2017-12-23 13:53:51

pkk nin elinde milyonlarca dolar var bu pustlar madem kurd halkini dusunuyorlar o paralarla neden doguya yatirim yapmiyorlar o paralarla kac tane fabrika kurulur

Avatar
Oylarimiz CHPye 2017-12-23 13:55:39

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luxx arabalar luxx ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray cogu dolar milyoneri dolar milyarderi ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz catir catir yeniyor gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi milyon dolarlar man adasinda biri gitti diyor biri geldi diyor maltada offshore hesaplari bu paralarin kaynagi nedir bi aciklayin zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var

OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Avatar
Banu AVAR Seçimler hileli! 2017-12-23 13:56:29

https://www.youtube.com/watch?v=sxBxR4JIBQw

Misafir Avatar
seçmen. 2017-12-23 22:52:06 @Banu AVAR Seçimler hileli!

bin oyum olsa birini chp ye vermem. kendi beynime sıkmam yani. aklı olan düşünür.

Beğenmedim! (2)
Avatar
hayali ihracat 2017-12-23 13:57:01

Metin Feyzioğlu, Ambargo Delme İşi Nasıl İşlemiş Anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=BAKb4OXEKZ0

Avatar
secsis yasaklanmali 2017-12-23 13:57:20

http://www.radikal.com.tr/yazarlar/ezgi-basaran/vatandas-kos-devletin-secsis-ile-ilgili-verdigi-cevaba-bak-1291460/

Misafir Avatar
akp.ye oy verme..seçsiz,i kapat chp.... 2017-12-23 17:27:32 @secsis yasaklanmali

seçsis,yolu ile oy kullanan akp.ye oyları gidiyormuş.
yani hangi partiye oy verirsen ver..akpye oy vermiş oluyorsunuz.
bu nedenle kapatılmalı..secsiz mi ne ise!?!?
akp.nin işi gücü HİLE YAPMAK..nasıl can verecekler..hayret ediyoruz.
akp.ye oy vermek haramdır..verenler vermeyenlerin vebalini yüklenecektir.
haram olsun akp.ye verdiğimiz oylar..amin

Beğenmedim! (0)